Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KLF #14327:
Myslíš koho nevyhodia alebo kto sa o tom nechce baviť?
I.
Igorko: #14322 - to si myslel koho ?
Reakcia na: Ivo #14313:
Normálni ľudia nechodia z Prahy do Bratislavy autobusom:-). Vlak je síce drahší ale pohodlnejší a z pruhu do pruhu neprechádza:-).
I.
Reakcia na: Jano #14308:
Človeče pletieš tui zásadným spôsobom niekoľko vecí dohromady. To, čo popisuješ, bolo už u T6A5 3. série a myslím, že všetkých K2S/T3S (KLF upresní) ale vodiči to vyraďovali z činnosti.
To, že DP sa nezastane svojho človeka, je bez diskusie a ostudné. A v konkrétnom prípade nehody v Dúbravke je hanbou aj to, čo ing. Rafaj povedal do Pravdy - keďže je absolvent VŠDS v Žiline a okrem toho aj jazdil, neočakával som, že splodí takú zmes kravín, ako že električka nemala technickú závadu a napriek tomu sama odišla z konečnej.
To, čo píšeš o jazdení na 2. zberač, je zmes kravín. Výrobca nepredpisuje, na ktorý zberač sa má jazdiť. Jazdenie na 2. zberač má viacero výhod - nezostáva zablokovaná výhybka na dĺžku 2*T3, lepšie sa prechádzajú kríženia s trolejbusmi a podobne.
Reakcia na: Andy #14304:
Môj Ty bože a čo je na tom nepochopiteľné? Závažie ťahá dolu a tým naťahuje vedenie:-).
I.
Reakcia na: Spectre #14295:
Ty si tuším tiež webmasterom alebo čímsi takým alebo nejakým členom predsedníctva toho klubu, že? Tak sa ich spýtaj prečo toho idiota nevyhodia? Ja neviem, či sa ho boja alebo čo ale nikto sa o tom ani len baviť nechce.
Reakcia na: m@rtin #14287:
Akorát zapomínáš rozdělit ten cenový rozdíl na dvě části:
1) Cenový rozdíl mezi AC a DC pohonem.
2) Cena pomocného pohonu.
A většina cenového rozdílu je v tom prvním.
I.
Reakcia na: KLF #14284:
No, KLF sa nám zase odtrhol. Neviem, či Papyra poznáš. Ja sice len trošku ale rozhodne si o ňom nemysím, že je ***** a neviem ak si k tomuto záveru došiel.
I.
Reakcia na: Andy #14270:

1) Bude 21TrAC. Výhoda je bezúdržobvý motor, vyšší výkon pri rovnakých rozmeroch, nevýhoda komplikovanejšia regulácia
2) ACI - Alternating Current Independent - čiže AC je o pohone a I že je tam ten pomocný pohon.
I.
Reakcia na: Andy #14270:

1) Bude 21TrAC. Výhoda je bezúdržobvý motor, vyšší výkon pri rovnakých rozmeroch, nevýhoda komplikovanejšia regulácia
2) ACI - Alternating Current Independent - čiže AC je o pohone a I že je tam ten pomocný pohon.
I.
Reakcia na: Martyk #14261:
Krémová farba miesto bielej sa na pražské električky zaviedla spolu s nahradzovaním kladiek ferografitovými vložkami. Biela farba zas.aná od uhlíka totiž vyzerala ešte horšie než krémová.
I.
Reakcia na: Papyr #14243:
No a načo by nám boli? Taká 21TrACI stojí o 2-3 milióniky viac ako 21TrAC a pokiaľ tu nemáme niečo také ako v Hradci, tak sa nevyplatí ju kupovať.
I.
Reakcia na: Vladimír #14241:
Akurát by som si dovoli trošku upresniť pojmy ohľadne duobusov.
21TrACI nie je duobus. Je to trolejbus s pomocnným phonom. Tento je určený pre kratšie jazdy trolejbusu, má nižší výkon (u 21TrACI je to 55 kW) a relatívne limitovaný dojazd.
Duobus je vozidlo, ktoré má zhruba rovnaké vlastnosti pri pohone elektrickom a dieselovom. Je väčšinou extrémne nespoľahlivé a v niekoľkých mestách (prakticky vo všetkých, kde jazdilo, okrem Esslingenu) už viedlo k zániku trolejbusov. Preto ho nemáme radi.
I.
Ivo: Ja by som v takom pripade zavolal policajtom, ze nech ho na najblizsej zastavke cakaju..
OTRASNY PIATKOVY ZAZITOK:
Ludkovia ak nahodou pojdete niekedy z Prahy do Bratislavy autobusom tak nechodte v ziadnom pripade busom o 17:15. Prevadzkovatel je spolocnost DATA. Takze co sa mi vlastne stalo.Dostal som miestenku do busu c.2 ktory bol obycajnky krptaty SOR. Prvy bus bola normalna Karosa. Problem bol v tom ze v SORe je jaxi batozinovy priestro takmer nulovy takze pri plnom buse to vyzeralo ako tlacenka. Co bolo horsie bol stav busu a stav vodica.V buse hrkotalo uplne vsetko co mohlo a vodic nebol ani nahodou triezvy. Ked zacal na dialnici chodit z jedneho pruhu do druheho a potom az ku krajnici nebolo mi vsetko jedno. Kriciacich ludi vodic uplne ignoroval a siel dalej. Aj ked siel cca 80-90km/h predstava ze skoncim na zvodidlach ma netesila.Bol som normalne rad ked som vystupil z neho v Bratislave a lutival som ludi ktori isli az do Kosic.Takze spoj o 17:15 z Florencu do KE nikdy viac.
Ajhla:
Nieco pre nasich trabustov, aby nemali kompexy, ze su jediny:
Plzeňské tramvajové zajímavosti - pozrite fotky nizzsie. 🙂
m@rtin: Mna "nastvalo" len, ze moc obhajujes karosu, na moj vkus a zdalo sa mi, ze zbytocne - lebo to bolo mimo toho, co som chcel hovorit. Tak isto, ze si sa zbytocne chytil mojho prispevku, v ktorom som vyjadroval subjektivny nazor na NP busy (a aj som to tam pisal) a potom, ako som mnoho krat uz spominal aj tie udaje nepresne.
No ale ked budes mat cestu okolo BA, ci ja okolo prahy, tak sa rad zastavim - predsa len podla diskuie sa neda poznat, co je to za cloveka (vid KLF).

Heh - martyk - v reali je pohodak, ale rad provokuje ludi, ktori si o to koleduju, co m@rtin robi casto 😃.
Hmm... vidim ze vam dosla tema, tak tu pisete o blbostiach, nechapem ako ste dosli k takej teme ako sa hovori na slovensku a v cechach vagine... fakt divna tema, ako pre chlapcov zo siedmeho rocnika. 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.