Re #143087 S499.1023: Myslím, že keby sa tam spravil takt (sedlo 120´, špička 60´) a premávali tam GTW/Desirá/niečo podobné v celej trase z BB do Margecian (bez prestupu v ukrutnej riti uprostred ničoho), vyzeralo by to aj s vyťaženosťou spojov úplne inak. Prípadne by sa dala trať spropagovať nejakými sezónnymi modrými šípmi a pod. A možno keby modré gumy nevyradili pred pár rokmi relatívne komfortné vozidlá 850/851 (v porovnaní so šukafónmi), nemusili by byť ani GTW a Desirá. But it´s tooooo late... ?
Tak už v říjnu roku 2010 s emá začít opravovat Starý most? No vzhledem k tomu, že to již měla být oprava skončena, si myslím, že by bylo vhodné přiznat, že ani na ten debilní můstek těch pár centů není k mání. LPány, plány a zase jen plány. To je asi jediné, co město umí. víc nic.
Prepáč, ale ono sa to proste v takej hustej premávke a ešte s trkvasmi, čo si myslia, že pre nich fyzika neplatí, udržať nedá. Ako chceš pluhovať a sypať, pomedzi autá?
aj aj teda prispejem k téme bratislavská hromadná doprava: čo hovoríte na spoje ličartovce-andrejová? nemôžem si pnmôcť, ale furt sa mi zdajú nejak zanedbané v porovnaní so spojmi kurima-gaboltov. čo vy na to?
Ano ,už bol uzavrety , hoci DPB nam to taíi - jedine ak sa dačo odvtedy zmenilo prip. ak sa niekto odvolal ako to bolo v prípade megatendra na 240 kľbakov,kedy namietkoval MERCEDES . Add TEDOMY - ak aj budú, tak tento rok podľa mňa nie, lebo sú krátené kapitálové výdavky na obnovu vozového parku.
Skôr ma zaujímal druhý smer, tak som si to teraz z webu stiahol.
Príchody od Margecian do Rotsteinu:
7:38 denne - odchod z Rotsteinu smer BB 8:25 denne
9.15 6 a + - nemá prípoj
10:36 denne - 10.38 len x
15.05 denne - 15.19 len v 7 a ešte zo štyri dátumy
17:37 6 a + - 18:24 mimo 6! Takže len v + - inak koniec sveta, umrela civilizácia.
18.21 x - ten istý prípoj ako predchádzajúci vlak.
Ono všeobecne - pri takejto hustote osobnej dopravy (nákladná je zanedbateľná s ohľadom na traťové pomery) by som to celé zasekol a nahradil autobusmi.
Podobnost tam je, lebo vychadzali konstrukcne z nich. Avsak, ako v pripade autobusov, vzhlad a obvodove plechy nerozhoduju o kvalitach a type vozidla. Mal mat hnane vsetky napravy a elektricky prenos vykonu: http://www.prototypy.cz/?rada=860
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jezo