Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: m@rtin #14287:
Akorát zapomínáš rozdělit ten cenový rozdíl na dvě části:
1) Cenový rozdíl mezi AC a DC pohonem.
2) Cena pomocného pohonu.
A většina cenového rozdílu je v tom prvním.
I.
Reakcia na: KLF #14284:
No, KLF sa nám zase odtrhol. Neviem, či Papyra poznáš. Ja sice len trošku ale rozhodne si o ňom nemysím, že je ***** a neviem ak si k tomuto záveru došiel.
I.
Reakcia na: Andy #14270:

1) Bude 21TrAC. Výhoda je bezúdržobvý motor, vyšší výkon pri rovnakých rozmeroch, nevýhoda komplikovanejšia regulácia
2) ACI - Alternating Current Independent - čiže AC je o pohone a I že je tam ten pomocný pohon.
I.
Reakcia na: Andy #14270:

1) Bude 21TrAC. Výhoda je bezúdržobvý motor, vyšší výkon pri rovnakých rozmeroch, nevýhoda komplikovanejšia regulácia
2) ACI - Alternating Current Independent - čiže AC je o pohone a I že je tam ten pomocný pohon.
I.
Reakcia na: Martyk #14261:
Krémová farba miesto bielej sa na pražské električky zaviedla spolu s nahradzovaním kladiek ferografitovými vložkami. Biela farba zas.aná od uhlíka totiž vyzerala ešte horšie než krémová.
I.
Reakcia na: Papyr #14243:
No a načo by nám boli? Taká 21TrACI stojí o 2-3 milióniky viac ako 21TrAC a pokiaľ tu nemáme niečo také ako v Hradci, tak sa nevyplatí ju kupovať.
I.
Reakcia na: Vladimír #14241:
Akurát by som si dovoli trošku upresniť pojmy ohľadne duobusov.
21TrACI nie je duobus. Je to trolejbus s pomocnným phonom. Tento je určený pre kratšie jazdy trolejbusu, má nižší výkon (u 21TrACI je to 55 kW) a relatívne limitovaný dojazd.
Duobus je vozidlo, ktoré má zhruba rovnaké vlastnosti pri pohone elektrickom a dieselovom. Je väčšinou extrémne nespoľahlivé a v niekoľkých mestách (prakticky vo všetkých, kde jazdilo, okrem Esslingenu) už viedlo k zániku trolejbusov. Preto ho nemáme radi.
I.
Ivo: Ja by som v takom pripade zavolal policajtom, ze nech ho na najblizsej zastavke cakaju..
OTRASNY PIATKOVY ZAZITOK:
Ludkovia ak nahodou pojdete niekedy z Prahy do Bratislavy autobusom tak nechodte v ziadnom pripade busom o 17:15. Prevadzkovatel je spolocnost DATA. Takze co sa mi vlastne stalo.Dostal som miestenku do busu c.2 ktory bol obycajnky krptaty SOR. Prvy bus bola normalna Karosa. Problem bol v tom ze v SORe je jaxi batozinovy priestro takmer nulovy takze pri plnom buse to vyzeralo ako tlacenka. Co bolo horsie bol stav busu a stav vodica.V buse hrkotalo uplne vsetko co mohlo a vodic nebol ani nahodou triezvy. Ked zacal na dialnici chodit z jedneho pruhu do druheho a potom az ku krajnici nebolo mi vsetko jedno. Kriciacich ludi vodic uplne ignoroval a siel dalej. Aj ked siel cca 80-90km/h predstava ze skoncim na zvodidlach ma netesila.Bol som normalne rad ked som vystupil z neho v Bratislave a lutival som ludi ktori isli az do Kosic.Takze spoj o 17:15 z Florencu do KE nikdy viac.
Ajhla:
Nieco pre nasich trabustov, aby nemali kompexy, ze su jediny:
Plzeňské tramvajové zajímavosti - pozrite fotky nizzsie. 🙂
m@rtin: Mna "nastvalo" len, ze moc obhajujes karosu, na moj vkus a zdalo sa mi, ze zbytocne - lebo to bolo mimo toho, co som chcel hovorit. Tak isto, ze si sa zbytocne chytil mojho prispevku, v ktorom som vyjadroval subjektivny nazor na NP busy (a aj som to tam pisal) a potom, ako som mnoho krat uz spominal aj tie udaje nepresne.
No ale ked budes mat cestu okolo BA, ci ja okolo prahy, tak sa rad zastavim - predsa len podla diskuie sa neda poznat, co je to za cloveka (vid KLF).

Heh - martyk - v reali je pohodak, ale rad provokuje ludi, ktori si o to koleduju, co m@rtin robi casto 😃.
Hmm... vidim ze vam dosla tema, tak tu pisete o blbostiach, nechapem ako ste dosli k takej teme ako sa hovori na slovensku a v cechach vagine... fakt divna tema, ako pre chlapcov zo siedmeho rocnika. 😃
1, S tym nasadzovanim palic - su to tie striesky, treba sa len trafit.

2, O tom kablovani na Molecovej som nevedel /so dlhsi cas mimo/, berem spat. V tom pripade to ide.

3, Chodte cez linky v sekcii Doprava na Webe; hladajte Hradec Kralove alebo Plzen a "Trejsiny", je tam aj detail striesok, agregatu atd...
Dopravny podnik po slavnej nehode 7927-28 pristupil vo vozidlach T6A5 7947 az 7956 a na K2S-kach k zaujimavemu kroku. Ak pocas pohybu elektricky vodic pusti paku voz zacne zvonit a ak to trva 10 sekund spustia sa magnetky. Zaujimave, podla DP sa musi jazdit podla pravidiel, to je argumentacia tohoto kroku. Ale ma uz vytaca cely pristup vedenia DP. Do tej nehody to nebolo zavedene a mam silny pocit, akoby sa tym nepriamo pripustilo, ze ta masina sa spustila aj kvoli tecnickym problemom. Preco to odrazu zaviedli? Boja sa, ze vozy maju poruchu a ze ujdu z konecnych?? Myslim, ze sa vyskytli aj technicke problemy na samoeline a DP to vsetko zahladil tym, ze plnu zodpovednost dal vodicovi a bodka - ved to je najlahsie.
Mohol by som uviest aj iny doslova trivialny pripad, ked za klasicku nehodu elektricky s autom ( akych bolo uz 1000-ce )bol obvineny vodic elektricky, pricom vobec nebol vypocuty a ked podal odvolanie, tak mu to bolo hovno platne, pricom sa nehoda nedala zdokumentovat. Preco? Lebo vodic ( v tomto pripade vodicka ) gumokolu porusila niekolko predpisov ( napr. podisla s autom po nehode o cca 100 m. dalej a zastavila na krajnici ). To je iba zlomok poruseni ( kto by mal o to blizsi zaujem, mozem poskytnut odvolanie ). Preco si DP nevie zastat svojich zamestnancov?? Preco vladne vztah nadriadeni / podriadeni?? Samozrejme pravidla tam byt musia, ale rovnopravne - nieco za nieco.

Mimochodom dispeceri velmi radi pisu vodicov, ktori jazdia v predstihu. Mam u seba dokaz, ze aj DISPECER na elektricke isiel dna 21. februara z konecnej o 2 minuty skor uz Z KONECNEJ PRI KRIZI a neslo o posledne kolo ( mam linku i cislo vozna, aj svedka ), ale zatial to sem davat nebudem, lebo to ma nebavi. Ide mi proste o to, aby ludia, ktori maju "moc" nad vodicmi, nerobili vodicom problemy, za to, co robia aj oni!!!!

Ma sa jazdit podla PREAVIDIEL, v poriadku, ale preco T6A5 jazdia na druhy zberac??? Podla PRAVIDIEL VYROBCU sa ma jazdit na prvy zberac a na druhy iba vo vynimocnych pripadoch. Lebo dochadzalo k vykolaju druhych voznov, lebo podhodila vyhybka?? Nemusela by, keby tzv. "sanky" za vyhybkou boli umiestnene o cosi dalej.
Reakcia na: m@rtin #14306:
Pojde tu len o testovanie prototypu myslim.
Kolik máte letos dostat těch Sorů B10,5?
Díky
Jinak já nevím, jak se řekne buchta slovensky, ale je to, to do čeho se dávají povidla (švestky) nebo tvaroh. Něco jako pirožky.
Víš kolik se vejde drobků do kalhotek?
................................
Celá buchta
Ludia, prosim vas nebavte sa tu o nadavkach. Nevysvetli mi niekto princip tych zariadeni, ktore sa pouzivaju na natahovanie vedenia v lete? Myslim taku vrbust "stavbu" co ma tie zavazia a je to na kazdej trati zopar krat. Lebo nikdy neviem pochopit ako to funguje.
A když jde ženská na gynekologii, tak jde na buchtárnu.

P.S. Velice věcná diskuze 🙂
Reakcia na: m@rtin #14301:
🙂 🙂 🙂 hehehe... ze blazena ;)))))))))))))) Inak "chlpatý" sa u nas hovori policajtom ! 😉 Kokos, ale ze blazena.... ;))))))))) To musim kamosom povedat. ;))

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.