No podľa mňa by už mohli byť aj s klímou lebo v dobe kedy sa kupovali tieto tak ešte nebol taký trend... Avšak je pravda, že TEDOMy narozdiel od iných vozidiel ako tak dokážu odvetrať dosť tepla aj svojím podtlakovým vetracím systémom i keď ten je dosť hlučný... ? A keď už budú objednávať tie TEDOMy tak by mohli dať požiadavku na typ dopytu ako je napr. v 25Tr a nie ako je tam teraz, že funguje až po zastavení vozidlá na zastávke... ?
a na Jungmannovej, Hálovej sa všetci natrepú do L83? Ste sa načisto zbláznili už? Ešte si pridaj k tomu, že čas od času nejaká L83 mešká/vynechá a ostanú ti ľudia stáť na zastávke. A okrem L83 na Dvory aspoň k 93 a 94 chodí už len L92 s 20min intervalom, takže dobre by ste dodžubali dopravu na Jungmannovej a Hálovej ?
furt sa len vypytuješ a sám nedáš žiadny návrh na ABSOLÚNTE NIČ! Už som sa ťa pýtal ako by si riešil končenie vlakov po spustení úseku Filiálka - Petržalka a neodpovedal si. Tak okrem otázok konečne prezentuj aj nejaký návrh, inak sa ani neskúšaj mňa niečo pýtať dokým neodpovieš na moju otázku, ktorá znela :" Ako by si delil vlaky medzi Hl.st. a Filiálkou zo smerov GA a TT, resp. na ktorú stanicu by si posielal ktoré vlaky."
Myslím si,že TEDOMY C12G su menšie zlo ako SORy BN 10,5. Noveé linky už v KV podľa mňa nevzniknú,keď tak jedine tá mikrobusová 132ka. Nové TEDOMY by som doprial na L91,191 hoci viem,že Petržka nemá plničku.
Kristepane... ? Predpokladam, ze zasa budu tie Tedomy zatazene zmluvou o kilometrickom vykone v objeme 7000km/mes., ktoru nebudu moct realne zvladnut, ked budu jazdit na 32, 133, pripadne nejakych novych Karloveskych linkach... ? Taka 129 by nebola zly napad, nie? Kuklovska - Molecova - Hrad Devin ?
Já mluvil s jedním řidičem co jezdí pravidelně s kloubovou Sorkou a ten z ní byl něšťastný.Z pohledu řidiče prý zlatá Karosa.Mívával nějakou novější 941
Jaké mají zdejší řidiči zkušenosti se Sorkou 18 na sněhu? V podvečer jsem s ní jel na 139 a krom toho, že zatejkalo kolem střešních poklopů , tak mi přišlo, že jí neustále ujížděl zadek, i v sebemenších zatáčkách. Nevím jestli to bylo stylem jízdy řidiče, ale naše jízda každopádně skončila na výjezdu ze zastávky Michelská (směr Želva), kdy při "odpichu" ze zastávky ujel zadek natolik, že bouchnul do zaparkovaného auta pod tou zídkou vedle kolejí.
Nedivil bych se, kdyby se dneska zlomila i nějaká SORka NB18. Při výjezdech ze zastávek šíleně podkluzuje a láme se, zvlášť 139 v Modřanech je chuťovka, např. z Pískové jsem myslel že neodjedem, musel couvat až skoro ke křižovatce, až pak se mu podařilo rozjet. Za pár minut tam jel Citybus 18m a rozjel to napoprvé...
Prepáč, pri odpovedaní som si nevšimol, na ktorý môj príspevok reaguješ... potom odvolávam, čo som napísal...
Medzi Plevníkom a Turanmi nie, ale vždy, keď to spojenie natiahneš, bude existovať taká relácia, kde jedna zastávka bude na trati a druhá za traťou... A keď takto budeme ustupovať všetkým reláciám, potom naozaj môžme zaviesť trať BA-ČnT Resp. ty by si kde ukončil to spojenie?
V príspevku, na ktorý som reagoval, si nič také neuvádzal a v tom, kde si to uvádzal, som ti to ako parciálny argument uznal. Aj keď medzi Plevníkom a Turanmi sa ešte pekných pár rokov veľmi nemajú aké meškania prenášať.
a este k L84 ta trat cez bulikovu je nezmysel, mali to radsej nechat Ovsiste - Ek.univerzita - Bosakova -(nova trasa) Krasovskeho - Einsteinova (Halova - Dvory) - Zochova - Hodzovo nam. - Hrobonova
alebo ked uz nieco menili tak mali zamenit v tom pripade L99 a 84 aby nemali spolocnu trasu ved to je uplne zbytocne ked aj tak pridu napr. na halovu naraz ?
59 vyuzivaju zamestnanci na pantoch a na rybnicnej. preto by som to tak nechal no a ta L88 no nejako by sa to prezilo . najlepsia alternativa by bola keby tych par spojov 184 koncilo v ovsisti aj tak tam zacinaju aj koncia ? ?.
Tak to sorry, dostalo sa mi od spolužiačky z Plevníka nesprávneho vysvetlenia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viliam22
http://bratislava.sme.sk/c/5196266/dopravny-podnik-asi-zvazi-aj-treti-tender-na-autobusy.html
"Okrem toho by sa mal vozový park "rozrásť" o desať kratších vozidiel značky TEDOM, pôjde o osvedčený dlhodobý prenájom."