Plánuje sa ináč v tomto roku pokračovať v rekonštrukcii trate do Dúbravky? Už roky je jej stav zlý a minulý rok sa neopravoval ani jeden meter... Takže si myslím, že tá trať bude neskôr opravená ako spojenie BA a KE cez diaľnicu. ? ?
Rozmýšľam, kde sa tie sóla stále berú. Či na zmieňované linky (na L94 o tom ani nepochybujem, však z Petržalky vypravujú SORy radšej na plnú 191 ako prázdnejšiu 99) pôjdu SORky?
Re #141894 810zssk: Jeden je sólo a jeden je kĺb (čiže úspora nákladov) a predpokladám že je to tiež kvôli prestávkam.
Otazocka ohladne N91 - pri zavadzani nocakov sa nutnost prestupovania medzi N93 a N91 (namiesto priamej linky) zdovodnovala nutnostou vozu navyse na N93.. Lenze to je podla mna blbost lebo jeden voz na N91 a jeden na N93 su dokopy dva vozy co je to iste ako dva vozy na N93 a nula na N91..
Je teda este aj iny dovod preco ten prestup existuje?
Zatial nikto, kto si myslel, ze navrhe lepsie grafikony, ich nenavrhol... Aj moj pokus nedopadol uspesne - po spracovani sustavy rovnic a nerovnic s jasnymi poziadavkami na preklady, nadvaznosti, etc bol vysledok "nema riesenie"
Nehladam vinu v nikom, iba som skonstatoval fakt, ze pri vsetkych elektrickovych nehodach za posledne roky sli elektricky tesne za sebou nie iba preto, ze ich zdrzala zapcha a pod., ale ze im to predpisoval grafikon.
Ale nejde iba o nehody. Z pohladu cestujuceho je neprijemne a nepohodlne, ak na zastavku pridu tri subezne linky naraz (a je jedno, ci sa jedna o elektricky, busy, ci t-busy), a potom dlho nic...
V 2336 (Tedom) som včera videl, že vodič si dal medzi okraj kabíny a prvé dvere žltú šnúru, kvôli ktorej je možné nastupovať "iba" cez jedno krídlo predných dverí a zároveň sa cestujúci nemôže postaviť priamo vedľa vodiča pri kabíne.
Rozumiem tejto snahe vodiča mať aspoň trošku súkromie v jeho "otvorenej" kabíne, ale myslím si, že týmto si takmer nijak nepomohol. Ale tak lepšie ako nič, nič lepšie ma nenapadá.
PS: V Tedomoch nie je možné nastaviť, aby sa otváralo iba jedno krídlo predných dverí?
No Ok, ešte žel. poliklinika na Trnku, tu uznávam že tam chodia rakoviny ktorým je zaťažko prejsť aj 20 keď nechcú.., v opačnom prípade tá je relatívne v pešej dostupnosti od zast. 21/210 Krížna a zvlášť ak idú cezpoľní z Aut. St vystúpivší z nejakého SADistu na ktorého zastávku prešli u seba v dedine 1 a pol km ?
Rozmýšľam, pre koľko cestujúcich je zdroj/cieľ cesty práve Trnavské mýto.. možno do Tržnice a prevádzok do Istropolisu.. ja Trnko vnímam skôr ako prestupný bod:
na busy smer Hl. Stanica alebo 204 a 209 - z Nív máš 21 a 210, ok tá by sa potom mohla/mala/musela zahustiť
- na eliny či 1,2,,4 alebo 8 9 14 prestúpiš na Legionárskej/Krížnej
- na busy smer Trnavská, alebo 74 môžeš ísť 205 na Zimák a prestúpiť tam... napr dnes sa hodne využíva cez prac. dni 78 na Nivy ako alternatíva k 205, pričom aj ľudia z ružinova idú niektorí 78 niektorí 205..
- a potom vždy je tu možnosť ísť 50 + 68, z ktorých oboje chodia aspoň v špičke furt
- ostáva nedoriešený oba prestup z Nív cez Trnavské M. na 51.. ide o to aký silný prúd to je
- a druhá vec už keď sme pri linkách na Karadžičovej že stále chýba tá nejaká "polkrídlová" linka :Hl.Stanica - Karadžičova - Dostojevského Rad - Nový Most (napr šotonávrh 210 a od Nív na agregát ?).. alebo keby to bol bus tak v uvedenom smere môže ísť cez Trnavské Mýto...
No ak som dobre čítal a nesnívalo sa mi to tak do konca zimných prázdnin podľa príkazu môžu/majú ísť sóla okrem 87 (tam aj solaris) aj na 78 , 94 a 196...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kubo_99