O Solarise ako firme veľa neviem, ale viem, že väčšie množstvo Solarisov odobral BVG Berlin a potom nejaké kusy jazdia vo Švajčiarsku. Pričom Nemecké a Švajčiarske dopravné podniky sú veľmi prieberčivé a hocičo len tak nekúpia.
Tak si v rámci toho hľadania nájdi aj niečo o histórii poľskej značky Solaris ? . A prepáč, že som ostrý ale to varenie z vody na tomto fóre ma už pekne irituje.
Ako pozerám autobusy SOR jazdia v týchto krajinách.
Česká Republika, Slovenská Republika, Poľsko, Estonsko, Rusko, Srbsko, Chorvátsko, Moldavsko, Bulharsko.
Potom Belgicko a niekto som sa dočítal vraj že i Holandsko.
Čo do toho Belgicka ale dodali som zatiaľ nenašiel.
Ináč nevie niekto či po otvorení komplexu Eurovea (tento marec) sa tadiaľ presmerujú nejaké autobusové linky? Napr. 133 či iné? Lebo podľa fotiek je tam BUS pruh http://galeria.vystavba.info/d/18523-1/P1010105_01.JPG
Ospravedlňujem sa za "hrubku".
Ale mne ani nevadí to že sú tu tie SORy. Ak sú ozaj dobré nech sú.
Ale DPB a vedenie Bratislavy tu neberie ohľad na kvalitu tých vozidiel ale na to, že dohadzujú kšeft kamarátom.
e #141793 S499.1023 & Jezo.
OK Beriem - uznávam. Idem pozrieť čo to tí Belgičania vôbec odobrali.
A ja nemám žiadne predsudky. -Náhodou som spomenul "Nemecké" krajiny. + mohlo byť trebars aj Francúzsko, Španielsko...
Okrem toho aj tak SOR ešte má čo to doháňať aj oproti poľskému Solarisu.
Pokial viem, tak SOR sa vystavy Innotrans nezucastnil, ale to bude asi pretoto: "InnoTrans has become established as an international industry showplace focusing on Railway Technology." Ale myslim, ze toto by mala byt dostatocna nahrada: http://www.sor.cz/site/news-cz?nid=2 TRANSEXPO 2008 http://www.sor.cz/site/news-cz?nid=30 UITP EXHIBITION VIENNA 2009 http://www.sor.cz/site/news-cz?nid=33 Busworld 2009
A pokial sa nemylim, tak neake SORy sa predali do belgicka.
Ty do toho nechceš veĺmi vidieť, ale tvoje predsudky voči všetkému, čo nie je "germánske", sú tak hypertrofované, až je to smiešne.
V čom budú mať tí dvaja pravdu? V tom, že neplatia fyzikálne zákony alebo v tom, že SOR neabsolvoval predpísané skúšky?
Nechcem do toho veľmi vidieť, ale možné je, že nakoniec obaja budú mať pravdu. Ešte sa veľmi nevie čo bude zač. V Praze to jazdí relatívne krátko.
Ani ja tomu veľmi neverím.
Otázka -aj pre ostatných.
Nevie niekto?
Zúčastnil sa SOR vôbec na nejakej medzinárodne uznávanej výstave? napr. Innotrans Berlin. a pod ?
Ak nie, boja totálneho neuspechu v krajinách mimo ex-východného bloku? ? ? ?
Takto, ak sa čo i len jeden výrobok SOR predá - in Österreich / Bundesrepublik Deutschland tak uznám, že tie autobusy sú ozaj dobré. To sa však nevzťahuje na prípadný záujem zo strany niektorého z potulných cirkusov ? .
Dovolím si trošku satyry.
-asi tak: predstavuje sa Cirkus Humberto - uvidíte: slona, klaunov, opice, jednokolku a jedinečný autobus SOR BN 10.5 ? ? ?
a ty k tej úrovni na azete neprispievaš o nič menej ako ja... už len tým doplnením môjho nicku si celú diskusiu zviezol na úroveň, ktorú kritizuješ, tak moc nevynášaj rozsudky, posúdil si aj sám seba, ty "azeťák"
Už to tu fakt má úroveň ako niekde na azete. Húf detičiek a jeden síce dospelý, ale o to sprostejší, mieni ignorovať jednak fyziku, ignorovať existenciu nosných a krycích štruktúr, existenciu deformačných zón a súčasne ignorovať aj fakt nejakých homologácií, stláčacích a nárazových skúšok a proste si budú mlieť dokola tie svoje p94oviny.
"Meno víťaza druhej zákazky na 100 autobusov na plynový pohon za 29,88 milióna eur (900,18 milióna Sk) by malo byť známe podľa Záhradníka v najbližších týždňoch." ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023