Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: M3go #141763:
Zaujímala by ma rýchlosť nárazu, ktorú tam nitko nespomína. Ak to bolo pri nejakej veľkej rýchlosti tak je potom SORka pekne odolná, ale myslím si, že to bolo len niekde v meste... 🙂
Reakcia na: M3go #141763:
NB 12 srry 🙂
No ale dúfam že nám ten úrad nezoberie preč tie - Citelisy ako že ja fakt neviem o čo im ide. Tak ako dostali sme ich od Košíc teda od toho prepravcu a zaplatili sme im niečo a za to že nebola žiadna súťaž tak teraz ako čo ? .
To chcú povedať že keď dostanú ponuku od niekoho na auta nové tak nezoberú. Ne oni asi povedia najprv že - ano ale spravíme súťaž aby to bolo fér. A teraz si predstavte že spravili by tú súťaž a prihlásia sa dajme tomu 5 automobiliek a medzi nimi - napr. Škoda ta čo im núkala auta. A vyhrá to aj tak ten čo im núka. No to mi pripomína - SOR ? ? . Tak to tiež nie je vysúťažené ach, ten náš úrad nech sa tiež niekam ... ?
Reakcia na: Valec #141758:
Len doplním, aby ma niekto nepochopil zle.
Myslel som, že súčasnými vysúťaženými dodávkami kĺbov by sa mal doplniť/nahradiť nutne potrebný počet vozidiel tak, aby v ďalších rokoch mohla obnova pokračovať prirodzeným tempom (cca 20 kĺbov ročne). A nie že by sa zasa zopakoval stav z rokov 1997-99, že sa vo veľkom obnoví VP a ďalších 12 rokov nepríde opäť nič.
Reakcia na: M.C. #141757:
Kĺbový TEDOM by sa mal v tomto období dokončovať, samotní predstavitelia spoločnosti hovorili o výrobe do konca roka a testovaní na začiatku budúceho.
Bolo by zas treba na január vybaviť návštevu v závode. ?
Reakcia na: Mike #141756:
Ja by som mal aj jeden racionálnejší. Ak by sa v budúcom roku okrem Ik415 podarilo zgenerálkovať (aspoň väčšiu časť ak nie všetky) Ik435, mali by sme VP kĺbových vozov z polovice nový a z polovice po GO.
Ak v roku 2010 príde 75 nových vozov (25 Capacity a 50 SOR), tak 30 je na doplnenie VP a 45 ako náhrada za TamBusy, naftové a prvé CNG Karosy.
Ak v roku 2011 príde zvyšných 50 SORov (a hoc aj tie zvyšné Capacity), bude to náhrada za CNG Karosy a najhoršie Ik435.
Tým sa obnova na ukončených súťažiach vyčerpá a pre rok 2012 bude potrebná nová súťaž. Či už bude NB 18 CNG alebo hocičo iné, je jedno. Každopádne o výsledkoch už bude rozhodovať niekto iný. Taktiež sa týmto môže dosiahnuť lepšie rozloženie dodávok nových vozidiel, lebo ak by zas vo rokoch 2010-11 prišlo 185 nových vozidiel, tak si to tu v roku 2020 zasa môžeme hodiť.
Mike: Máš pravdu, tiež súhlasím že sa bude čakať kedy vyrobí SOR NB 18 CNG.
Ale napadlo ma že možno sa bude čakať aj na TEDOM. Pretože som sa v lete ich pýtal na ich stránke že či už majú hotový na papieroch veľký TEDOM a oni že áno a že už ho aj robia. Do konca roka ho mali už zverejniť ale akosi stále nič, a už by ho chceli aj skúšať. No uvidíme ako to dopadne celé, ale rok 2010 bude opäť srandovný ? ?
Reakcia na: Valec #141752:
Prečo nevypísať posledný tender na 60 ks kĺbových cng?
- sor ešte nemá cng kĺbak a ak má ešte nie je homologizovaný a v sériovej výrobe
- vozidlá vysúťažené z toho tendra by nestihli dojsť do volieb
- "cestujúci" - voly/i(či) sa dobre dajú ohúriť aj 25 novými kapacity a neskôr zopár kĺbovými sormi .. to bude Hviezdoslavovo zaplnené na prasknutie aj tak
- každý tender bol terčom kriticky či pre vysokú cenu (kapacity), príp. netransparentnosť (podozrenie z korupcie?) (citelis, kĺb.sor) avšak na kritiku sa zabudne keď sa tie vozy zaradia do bežnej premávky, avšak vyhodnoteniea následná kritika za tender by prišla dosť tesne pred voľbami a vozy by ešte nejazdili
- o DD a Karlovku je už aj tak dobre postarané a tam 60 kĺbových plyňákov netreba
- mediálne prezentované dôvody ako kríza, menšie kapitálové výdavky pre DPB, ... blabla
Reakcia na: Valec #141752:
Takze najneskor zajtra by sme mali vediet ci boli tie CB v poriadku zakupene ?
Reakcia na: Valec #141752:
"Záhradník pripustil, že dôvodom neuskutočnenia posledného tendra je aj vraj neodôvodnená kritika na DPB"

nevážime si jeho prácu a zato to máme ?
Reakcia na: Valec #141752:
Takže to by znamenalo postupné utlmovanie autobusov jazdiacich na CNG.
Reakcia na: luky133 #141738:
do volieb to stihne a na plagátoch k "zabezpečil som NP na DD" si pridá aj "som z DD - spadol som do sociálnej siete" 😉
Reakcia na: TeBeCe #141748:
ono sa to uz nejako samo spravilo ?
Reakcia na: S499.1023 #141744:
IC sú celkom ok, však za 2h spraviť BA - ZA je fajný čas. Nevieš inak koľko je predpokladaný čas BA - ZA po dostavaní koridoru po ZA. Inak kým prídu po Žilinu, tak budú trate vo svete na takej úrovni, že zas začnú robiť nanovo BA - TT ? však ak sa nemýlim, tak ten úsek bol v rámci koridoru prerobený už tretí krát ?
Reakcia na: Petto #140799:
treba v Opere vypnut Turbo mod, alebo ako sa to vola.
Reakcia na: Ike #141746:
Tak to majster, tak to pardón, ešte dáme sadrokartón ? , beriem späť. Rýchliky sú tragické, ale tak čo očakávať od Zr vlakov, ktoré sa len nazývajú rýchlikmi...
Reakcia na: S499.1023 #141744:
rychliky rychliky rychliky rychliky rychliky rychliky (IC som ani nespomenul)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.