Veľká Bratislava je pomenovanie stavu dopravného značenia od roku 2008 medzi vodičmi.... Absolútne nezmyselne vtedy posunuli dopravné značky D54a/b ďaleko za hranice uceleného intravilánu mesta Bratislavy, čím v spolupráci s novým zákonom o premávke na pozemných komunikáciách a vyhláškou k nemu spôsobili viacero anomálií - jednu z nich ti naznačil 810zssk, ja pridávam ďalšiu napr. nepovinnosť cyklistov nosiť reflexnú vestu a pod.
Dovtedy tieto dopravné značky logicky končili za uceleným intravilánom, pričom samostatne obkolesovali aj vysunuté zastavané územie tak, že medzi nimi boli úseky "mimo obce"
tento pojem je dosť používaný aj v internetových diskusiách...
Takže už Vám zaželám všetkým - Krásne prežitie Vianočných sviatkou a pevné nervy do roku 2010 a cestovanie v tých červíkoch ? , a ešte zase staré hlášky a sľuby a ja neviem čo od DPB ? ? , ešte raz krásne sviatky ?
ranway: vieš prečo, lebo DPB je ... ? ? , a preto ti poviem že od teraz ma DPB absolútne ma nezaujíma , okrem - Tedomou, Irisbus, Solaris a Medak ale henten červ na kolieskach ? nie
ked som bol vo vyrobnom zavode SOR a videl som z akych profilov sa robi ram a proste cely proces vyroby, tak tam mi bolo uplne jasne to, co hovoris;) proste keby do SORu narazil vlak, tak si myslim, ze ho kludne aj prerazi...
S tou amputaciou nohy to vymysel mozno bol a mozno nebol, o to ani tak nejde. Odkial vsak mas to, ze SOR je lacnejsi ako Solaris? Ja mam pocit, ze to je opacne, ale ked to mozes nejako podlozit tak ok. Ked sa veziem v SORe tak vyslovene citim, ze na vsetkom sa tam setrilo, proste, aby bol ten bus co najmensi a co najviac ludi sa tam zmestilo. Ked to porovnam s Karosou tak skutocne - setrilo sa urcite aj na plechoch a neverim, ze rovnako by dopadol stret Karosy resp. SORu s vlakom. DPB ma jeden problem - nevie co chce. Tak najprv vyhlasuje Branko ze kupujeme Capacity a potom vyhra tender na 100 dolezitych busov SOR. Preco sme nemohli mat namiesto toho rovnaky pocet Solarisov? Poskytli by komfort a adekvatnu kvalitu...
1) počet dveří není chyba výrobce, ale zákazníka
2) Už jsem tu i já a ne jednou psal, že článek o amputaci nohou psal jeden velmi známý notorik, který kritizuje vše co s emu dostane pod ruku. Takže ještě jednou a naposled - žádná amputace nohy nehrozí... Tady je přesně vidt, že když se někdo snaží něco pošpinit, velmi dobře se mu to podaří. Tedy informace o amputaci je snad mýtus roku 2009 z oblasti MHD.
Že jezdí Solarisy ve více evropských městech - no a co? To nevypovídá nic o kvalitě Sorů. I Solaris je mnohem dražší než Sor.
Ale to nie je žiadna obec, len nejaké sprosté ľudové pomenovanie. A to, že nejaký vymetený dopravný inžinier (ktorý sa neuplatnil nikde inde len v PZ SR) nechce dať pečiatku na výkres s novým značením, nemožno hneď pomenovať za Veľkou Bratislavou.
Re #141351 luky133: Ako, však v návrhu rozpočtu na nasledujúce 3 roky boli vyčlenené peniaze ako na električky, tak aj na trolejbusy. Len neviem v akom stave bol ten návrh schválený.
Re #141352 m@rtin: No nechcem rýpať, ale SOR pri type NB18 ponúka v katalógoch vždy 5 dverí.
Re #141365 810zssk: Zrejme preto, že títo dvaja výrobcovia zatiaľ vyhrali.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
Dovtedy tieto dopravné značky logicky končili za uceleným intravilánom, pričom samostatne obkolesovali aj vysunuté zastavané územie tak, že medzi nimi boli úseky "mimo obce"
tento pojem je dosť používaný aj v internetových diskusiách...