Nechcem to tu rozmazavat, takze zareagujem k PKO len v jednom prispevku kde to zhrniem:
Ak je hocijaka stavba technickou, alebo dizajnovou raritou nech zostane na mieste aj ked ma spatit okolie (lebo PKO je vzhladovo naozaj otrasne).
Ale ak je to radova stavba akych mozme po Europe najst desiatky, nech sa zbura.
To je moj osobny nazor. Neviem kam PKO patri, nie som odbornik. Ale som toho nazoru ze na tom mieste ma naozaj vacsi zmysel nova a esteticka budova (ci uz nova kulturna hala, aebo cokolvek ine). Aj v pripade ze sa PKO zachovalo je nutne riesit jeho vzhlad, ktory naozaj tu oblast spati.
A beztak si myslim ze aj keby sa to zachranilo, dalsie generacie to zburaju, lebo drviva vacsina z tych co su za zachranu (radovy obcania, nie architekti, etc.) to preferuju najma z dovodu ze maju na tu budovu nejake spomienky, etc. To dalsie generacie mat nebudu a pride cas kedy by sa to aj tak zburalo.
Ak je hocijaka stavba technickou, alebo dizajnovou raritou nech zostane na mieste aj ked ma spatit okolie (lebo PKO je vzhladovo naozaj otrasne).
Ale ak je to radova stavba akych mozme po Europe najst desiatky, nech sa zbura.
To je moj osobny nazor. Neviem kam PKO patri, nie som odbornik. Ale som toho nazoru ze na tom mieste ma naozaj vacsi zmysel nova a esteticka budova (ci uz nova kulturna hala, aebo cokolvek ine). Aj v pripade ze sa PKO zachovalo je nutne riesit jeho vzhlad, ktory naozaj tu oblast spati.
A beztak si myslim ze aj keby sa to zachranilo, dalsie generacie to zburaju, lebo drviva vacsina z tych co su za zachranu (radovy obcania, nie architekti, etc.) to preferuju najma z dovodu ze maju na tu budovu nejake spomienky, etc. To dalsie generacie mat nebudu a pride cas kedy by sa to aj tak zburalo.
Preßburg.Germane
To je možno pravda, ale aj napriek takýmto, možno, banálnym nedostatkom je MHD -in Wien Rádovo Na Vyššej úrovni než v Bratislave. A DPB si môže brať z Wiener linien len príklad. Tak ako celá SR by si mohla brať príklad -aus Österreich. Však je to dané aj historicky -bez Karpatských Nemcov by Slováci nemali Nič. Nebol by Ružomberok - Rosenberg , Banská Bystrica - Neusohl, Banská Štiavnica - Schemnitz. ..... -Bohužial to sú fakty.
V súvislosti s dopravou - v dnešnom trende na SR, keď sa tu všetko predáva vrátane Elektrární mohlo vedenie mesta Bratislavy ponúknuť odpredaj aj celého DPB spoločnosti Wiener Linien a to by tu boli iné poriadky. Treba uznať, cestovné síce čosi drahšie ale aj Bratislava by mala namiesto dožívajúcich Ikarusov, Karos a komediantských SORov - vozidlá MAN a Mercedes. A možno aj niekoľko kusov ULF namiesto T3.
A vobec Bratislava ako historicky len čiastočne slovenské mesto by mala aspoň z 33% pripadnúť pod Rakúsku správu a 1/3 vedenia by malo byť Rakúske. Pre toto mesto aj dopravu v ňom by to bol rozhodne len prospech.