Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: m@rtin #14100:

prisupom, ako inac.. a pritom asi staci precitat navod.
Vlado:
A čím to asi bude, že se na Slovensku nepodařilo BUSE spojazdniť? A čím to je, že v ČR 99% dopravců používá BUSE bez sebemenších problémů?
Ad>KLF
Nebudes niekedy v blizkej dobe jazdit na 4-ke? Rada by som sa s Tebou konecne odviezla. Aj ked elektricky pouzivam iba vellllmi zriedka, väscinou cez vikend, ked mi okolo nebeha ziaden bus. 🙂
Z: k mojmu Oplu aj ja, ale ta elina nie je moja a dokonca ani mi nie je pridelena. keby bola - pozametam si ju. 😉 Dobry pristup, ze ? 😉 No co.. nechce sa mi to tam zametat rposte... co uz so mnou. 😉
Reakcia na: Andrej (Anndy008) #14082:
...ja mam "uchylny" vztah k vsetkym "svojim" vozidlam... 😉
Reakcia na: Andrej (Anndy008) #14092:
Kto jazdil Citaro? 🙂
Zhaňam technicku dokumentaciu k autobusu ŠD11, rok výroby1978.Možete mi nejako pomôcť. Ďakujem
Andy008: heh... neni problem. 😉 Sak so mnou uz robili rozhovory Riko, J, hroch a dalsi... 😉 Riko konkretne kazdy bozi piatok. ;))) Sak dojdi piatok do Plzenskej a pokecame ak chces. 😉
mozno by stacilo tetam upratovackam vysvetlit, ze tie metly su tam na to, aby s nimi zametali, a nie na to, aby na nich lietali 🙂
KLF: ozaj - hmm s colorom pracujeme na takej hovadine - takom spestreni imhd. Ze zbierame interview s vodicmi MHD a s D3K0 je to dohodnute (snad), ze ked to bdue stat za to, tak to tu vyjde postupne v clankoch. Nechcel by si sa zucastnit? 🙂. Bol by si druhy v poradi. Prvy bol vodic Citara.
Vlado, martiner: jo, sak s farbami s auz experimentovat da - ale ponechal by som tie dve farby. A suhlasm s martinerom - mala by byt unifikacia farieb.
Vlado: inak ja som asi uchyl - bo ja nevezmem ani raz za sluzbu metlu do ruky ;))) Ale niekedy tam ani nie je metla... vo vacsine pripadov. 😉 Ael aj ked je, zatial som nevzal.. 😉 Nuz co.. nikto nie je dokonaly. 😉
Reakcia na: KLF #14085:
O.K., je pravda, že sú to v podstate bratislavské farby. Mimochodom, dnes ich ešte stále používa Praha (ponechala si starý náter vozidiel).

Otázka je, či musí zostať aj pôvodný vzor. S kombináciou červená-biela sa dajú vymyslieť kadejaké, veď tieto farby majú v mestskom znaku, a teda aj na vozidlách MHD aj Banská Bystrica a Prešov.
Reakcia na: KLF #14075:
sikovny 🙂.

IMHO nater samozrejme nemusi byt heraldicky spravny, ale fakt by sa ho patrilo mat unifikovany. Proste stretnes niekde (hocikde) voz a vies, ze je z BA. (Aj povodny zmysel heraldiky bol rozlisit jednotlive konzervy na turnaji len podla karoserie).

A mas pravdu, niektori ludia to s bonzovanim fakt prehanaju. Je pekne zaujimat sa o MHD, vediet o nej aj nieco viac... ale hrat sa na velkeho pana. Pripomina mi to IT managerov ktori citaju CHIP a hned idu vsetko implementovat do praxe 😞
Reakcia na: Miki #14080:
No neboloby to zle. Napr. v Ostrave maju skoro vsetky T3 a ine eliny modernizovane v roznych stupnoch. No a tie v "najnizsom" maju hore v predu maly ciselny buse transparent.
Reakcia na: Andrej (Anndy008) #14082:
No, povedal by som, že úchylné je skôr za celú službu ani raz nevzať do ruky metlu a handru a poriadne nevyčistiť vozidlo.

Vozidlo predsa údržbu nezávisle na vodičovi zabezpečenú má! Ale sú veci, ktoré môže opraviť len vodič.

BUSE je dobrý systém, len strašne náročný na údržbu, ľudí, mozgové kapacity....
Reakcia na: Vladimír #14084:
No keby som si to neoveril u karosy, tak to sem nenapisem - minimalne nie takymto sposobom - to mi ver. Vzdy ked nieco pisem, sa snazim odlisit, co je moj osobny, subjektivny nazor, ci si iba myslim, ze to tak je.
Andy008, Vlado: 😉 No ja viem, ze to mali vsetky mesta, ale reagoval som na martinera ohladom farieb mesta a pre BA sa to vazne hodi ! 😉
K2S Kotas farby.. bleeeeh 😢
Reakcia na: KLF #14075:
Obávam sa, že náter, na ktorý spomínaš nie je ani tak bratislavský ako unifikovaný česko-slovenský - v každom meste boli také farby. Ale, že sa hodia pre BA, to sa s Tebou nehádam.

Re #14078 Andrej: I vzal som do ruky prospekty z Karosy k zmieňovaným vozidlám, aby som si overil Tvoje údaje. Tie sedia, čiže Ti dávam zapravdu. Sama Karosa informuje, že B961 je kapacitnejšia.
Hmm, bratislavske farby. KLF - neviem - tie farby co popisujes mali donedavna vsetky mesta, kde chodila MHD vybavena busmi z vychodneho bloku.

Osobne si stale myslim, ze best farebny nater, ktory by som rad videl aplikovany aj na busoch a tbusoch maju K2s - nic lepsie som v BA, ani inych mestach v CR s SR nevidel. Je to velmi napadite - vkusne, moderne a elegantne zaroven. A najma ta strieborna v kombinacii s tmavomodrou a cerveno-oranzovou.

Neopl@n: Si myslim, ze jeden z mala dobrych a logickych krokov (sice nedotiahnutych,a ko obvykle) v DPB je pouzivanie BUSE transparentov. Konecne sa nevymysla nieco a nekupuje sa podla "srdca, co je slovenske a podobne zvasty", ale podla toho, ze inde to funguje a dobre. Tou nedotiahnutou vecou je, ze sa za celu dobu nenasiel niekto, kto by tomu poriadne rozumel a snazil sa sa to rozchodit perfektne a tak vyuzil vsetky moznosti, co system buse poskytuje.
Reakcia na: Vladimír #14046:
Hmm,to je pekne, co pises o tom vodicovi, ale ma to par chyb.
1. nie je to systemove riesenie - neexistuje tolko vodicov, aby si vytvorili takyto (az pomaly uchylny) vztah k vozidlu.

2. system by mal fungovat tak, ze kazdemu vozidlu je zabezpecovana rovnaka, co najlepsia udrzba - nezavisla na vodicovi (ale to asi vies :D)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.