Reakcia na: Martin Fundárek #139650:
lenže pri takých linkách ako si písal (možno až na L57, ktorá premáva do záhradkárskej oblasti a tam postačí pravidelný interval od rána do večera počas pracovných dní, ale ani tam nepovažujem za "výhru" hodinovú dieru 8:45-9:45)... bod 2. teda striedač je čo vlastne? Vozidlo, ktoré naskočí počas pauzy alebo šofér, ktorý naskočí za pauzujúceho? No konkrétne u L23 a 44 je podľa mňa tá diera dosť na riť, lebo L44 nie je podľa mňa nejaká podradná linka, skôr uľahčuje ľuďom z ťažšie dostupných častí Kramárov dobrý prístup k trolejbusom a DPB by sa mal vynasnažiť, tieto "diery" minimalizovať, aby mal cestujúci záruku, že od 6 do 21 bude mať pravidelný interval bez dier, teda sa mu nestane taká vec, že zrovna keď bude potrebovať niekam ísť alebo prípoj stihnúť, tak je v keli... L57 skôr zváža ľudí do firiem na Žabom majeri a je adekvátne posilnená počas špičky, rovnako ako L77. Ešte k tej L77 chcem povedať, že narozdiel u iných liniek kde tie "diery" sú celkom pravidelné, tak u L77 sú tie diery bars-ako spoje idú 20-50 a potom zrazu 8:45-9:52-10:20-11:20 (potom každých 30min)...14:50-15:15-16:22-16:50-17:40-18:20 (pravidelne 30min), tieto diery na L77 mi tak trochu evokujú intervaly v Trnavskej MHD ? chcem teda ešte otázku na teda : Bolo by pre DPB také nákladné aby napr. na L54 a 77 neboli tie diery. Nepoviem keby tie diery boli v pracovný deň napr. o 10-12, ale medzi 8 a 10?!?! To ešte pokiaľ viem aj nosné linky pozvoľna prechádzajú do sedlového intervalu. Viem, že tu nejde o nosné linky, ale myslím, že ľudia ani tu nechodia striktne do práce na 8, takže potrebujú nejaký ten komfort aj počas sedla.
no.ev.di.