Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: J #13938:
Myslím, že je to v niečom úplne inom. Som bratislavčan, rodený, a viem veľmmi dobre pochopiť , prečo nemajú niektorí ľudia bratislavčanov - preto, že sú úplne bezdôvodne veľkí frajeri.
I.
Reakcia na: m@rtin #13939:
Víš, Martine, moje náklonnost k "velké" dráze je mnohem větší než k nějakým tramvajím. A neříkám, že by se rychlodráha do Petržalky nehodila. Jen říkám, že za současnéí situace to nemá cenu, teď se musí urychleně postavit tramvaj. Jestliže to teď zvládají kolony autobusů (a zvládaly to i na Jižňák, než se postavilo metro:-)) tak to zvládnou i tramvaje. Furt lepší, než tam natáhnout trolejbus zamotenej v těch samých frontách jako dneska ty autobusy. Btw., přijdeš dneska do té hospody?
I.
Reakcia na: Darro #13930:
Aha to som si mohol myslieť, že dispečer. A asi taký, čo nikdy predtým nejazdil, tí sú totiž ohromní frajeri a pritom sú úplní tupci. Nepoznáš ľudí, ktorým tu nadávaš a pritom každý jeden z nich vie o MHD viac ako Ty, Ty truľko!
I.
Reakcia na: ja #13929:
Tak to ja zase nemám rád Teba lebo som vodiča E robil asi 8 rokov.
I.
Reakcia na: Darro #13927:
Počuj, dlhoročný znalec MHD, nechaj si svoje hulvátske poznámky pre seba. Prečítal som si veľmi presne o čom sa s Bioraveroim bavíš a odpovedal som veľmi presne na Tvoje lživé informácie o tom, že noičné autobusy l. č. 517 ničili obyvatelia VŠ internátov na Starých Gruntoch.
I.
Písal som to aj do Dispečera, napíšem to aj sem. Keď Košice kúpili prvé SU 15, tiež som "znalecky" určil jedinú linku, kam ich môže vypraviť. Od tých čias sa rozliezli po celých Košiciach a keď vidím, ako 15m bus v pohode vytáča v križovatke cca 150° zákrutu, tak vidím, ako som sa pred troma rokmi mýlil. Všetko to chcelo zvyk zo strany vodičov, lebo jazdí sa s tým inak. Myslím, že smelo možno povedať, že kam vojde klbák, vojde aj 15m bus.
Hmm, co sa tyka toho citara - nebal by som sa, ze neprejde napr. na linke 50 a ze by sa tam hodil - teda svojou kapacitou. Ved zadna naprava ma natacaci (elektro-hydraulicky) system - tak snad to na nieco aj bude 😃
Reakcia na: wurmi #13941:
heh no ved nocaky su viac sluzobne spoje, ako pre cestujucu verejnost - podla mojich info - volne prelozene a mnou pochopene - aby sa DPB nemusel az tak hambit, ze nema ziadnu nocnu dopravu, tak sa beru aj ludia.
Konecne so to nasiel:
V Linzi je Pöstlingbergbahn a stupanie je skoro po celej trase az 105 ‰!!! Upozornujem ze je to adhezna zeleznica.
V Gmundene je stupanie az 10 %.
Reakcia na: MarekG #13949:

Rozchod niako neovplyvni stupavost. Je to uplne jedno, ci sa ide na metrovom rozchode alebo zeleznicnom. Ono to zavisi od vozidla, kolko to zvladne, nie od rozchodu. Na strbu jadi zubacka, pokial viem, takze tam sa 14 % neprekonava adhezne.
Reakcia na: J #13938:
Nechcem zas podnecovať off-topic diskusie, ale dovolím si zapochybovať o niektorých Tvojich charakteristikách východu (kratší pracovný čas...). Ak sa však máš záujem na tom trocha ponaťahovať ( 🙂 ), môžeme cez e-mail.

Ad Petržalka: Kto zažil rýchlodráhu Košice - VSŽ pred pätnástimi rokmi, kedy v intervale 30 sekúnd (!!!) jazdili za sebou súpravy dvojičky, dokonca i trojičky, nemôže o električke do Petržalky zapochybovať 🙂
Reakcia na: Turbo #13947:

je rozdiel medzi stupanim trate 1000 a 1435? resp kolko ktory rozchod zvladne?
totiz pokial viem, tak napr na Strbu je stupanie 14% (alebo promile??)
hehe.. nesuvisi to priamo s (i)MHD, ale dopravou vseobecne.. :))

http://www.sme.sk/clanok.asp?rub=online_zahr&cl=824227
Tak zbezne som si pozrel ten projekt tramvaje na DD. Stupanie sa pohybuje do 7 %, iba na kratkom useku na Molecovej ulici predstavuje az 8,6 %. Ale to vobec nie je problem, take stupania su bezne. Staci sa poriet do Stuttgartu alebo Nordhausenu. V Nordhausene maju stupanie az 9.3 % a jazdia tam plne nizkopodlazne elektricky dokonca na metrovom rozchode. Takze ta tramvaj na DD je technicky realizovatelna, navyse je podla mojich prepoctov rovnako draha ako trolejbus. Ale oproti trolejbusu ma obrovsku vyhodu - zanika nutnost prestupu.
Reakcia na: m@rtin #13939:
Ale zvladnu to aj eliny. Kto hovori ze by chodila len jedna??? Mozu ficat kazde 2 min. Tak casto nechodia ani autobusy s kapacitou 150 ludi v takej eline by sa dalo konecne aj nadychnut.
Skoda toho 4936, chodieval som s nim do a zo skoly... taky Memorybus ;-)))
Reakcia na: J #13938:
Dakujem za dobre mienenu radu. Ale musim sa ti priznat, ze uz pomaly 5 rokov byvam v Prahe 🙂 v Presove mam uz iba trvale bydlisko, takze viem, o com ta studentka hovori. Aj ked zas na druhu stranu, Prahu si oblubia ludia rychlo.

Re #13939 m@rtin: Martine, neblbni. Tramvaje pry to nezvladnou. Hlaven ze to dnes zvladaji autobusy... a jake autobusy!
No neviem, mne osobne to, ze nocak z intrakov nechodi, az tak velmi neprekaza. Z Elamu je to na Molecku pesi cca. 20 minut, co nie je az take hrozne a aspon ti opilci, co nicili nocaky, cestou dole kopcom bud padnu do jamy alebo vytriezveju. Krom toho je tam hyperexkluzivny vyber az z troch liniek, cize zarucene aspon nieco z nich pojde 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.