ja som to na matejkovu/Majernikovu preto potiahol, aby ludia mohli prestupit na tomankovej na/z 32/33/133 (rano hlavne) - ano sice to ide na molecovu, ale v tvojom navrhu by sa horsie prestupovalo na elektricku (a v mojom navrhu je aj prepojenie na billu )
No na tu Hlaváčikovú som smerom s5 zabudol. ? Späť by teda išla opačným smerom. Čo sa týka zastávok navrhoval som ich tak kvôli ternénu nakoľko nie všade ide dať zastávka a na druhej strane napr. na mapke sa to zdá krátka vzdialenosť, ale v skutočnosti je medzi nimi napr. veľké prevýšenie. Čo sa týka vedenia linka cez Majerníkovú tomu som sa chcel vyhnúť nakoľko by stála na zastávke 33,32,133 a ľudia by ju využívali potom aj na zvoz na Molecovú a teda jazdila by v rannej špičke naplnené preto som ju viedol cez Cikkerovu kde by zároveň šla okolo novopostaveného Tesca Express a v blízkej budúcnosti postavenej Jednoty. Zastávky som v niektorých úsekoch navrhoval aj preto (hlavne čísla 4./15., 5./14., 6./13., 14./5. a 3./16.) lebo neďaleko nich (niekde to na mapke nie je vidieť) sú uličky kde sú ďalšie rodinné domy. Na druhej strane tá zachádzka k Lídlu sa mi páči, ale na mapu som uviedol konečnú pred Lídlom s tým, že počas prestávky by vodič mohol parkovať na parkovisku pri Lídlovi aby neblokoval zbytočne zastávku/konečnú/obratisko linky 33.
mňa osobne veľmi zaujíma predstava električkovej trate : Astronomická - P. Biskupice... Neviem fakt, kadiaľ si rôzni autori (určite toto nie je jediný návrh) predstavujú vedenie električkovej trate, keď je oblasť novej Vrakune už komplet zastavaná ? tiež predpokladám, že trať linky 2 v úseku Pražská - ASMN autor navrhoval viesť v podzemí
luky, ked uz chces robit linku 132/136, tak by si ju mal trochu pozmenit, lebo na hlavacikovej je jednosmerna ulica (tu je moj upraveny navrh) http://tinyurl.com/ykx637v (mas tam mozno aj vela zastavok v tvojom navrhu)
Pozri, som presvedčený, že Bratislava by mala mať most pre peších, ktorý by bol súčasťou centra, istou promenádou a osobne sa mi páči idea prepojenia medzi Euroveou a sadom. Starý most kvôli svojej konštrukcií môže plniť funkciu dopravnú, ale nikdy to nebude prijemne miesto na prechádzku (pokiaľ nie je tvojim záujmom hútnictvo).
Ale aj tomu dochodcovi predsa ten bus jazdi!!! V Bratislave je mnoho miest bez dopravnej obsluhy. Radsej pridat bus tam ako jazdit s prazdnym busom do lesoparku kazdu polhodinu miesto raz za hodinu.
Nevie niekto, či sa nebude nejako predlžovať trasa linky 44 na kramároch? Na revíne za konečnou pribudli smerom na kolibu na ceste žlté "bus" označenia zastávok v oboch smeroch
?
Tak som sa ešte pohral s návrhom a urobil vo vysokom rozlíšení (zlepením snímkov) a tento návrh som zaslal aj do DPB takže som zvedavý či také niečo vznikne, ale nemyslím si takže to bolo len tak z pokusu a srandy zaslané. ? ? ? https://dl.getdropbox.com/u/2783750/mapka.png
A tu je spis, ktorý som im poslal (verzia na fóre sa líši len odmazaním osobných údajov. ? ). Sú v ňom aj pomenovania zastávok a pár kecov. ? https://dl.getdropbox.com/u/2783750/navrh.pdf
Cesta je tam už v dobrej kvalite nakoľko kvôli výstavbe bytového komplexu a rodinných domov tam postavili pokiaľ viem betónovú cestu s oniečo menším stupňom klesania/stúpania. Viac by som sa obával v úseku okolo rodinných domov kde je cesta horšej kvality a peniaze sa na ňu nenašli už x desaťročí... ?
Ze na tom mieste mohol byt novy most co by vyzeral normalne, na technicky vyssej urovni.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
vlado13