A ešte jedn uvec som počul v správach ževraj od Marca ma byť skúšobne spustená MHD zadarmo. A potom sa rozhodne či tak bude stále. čo je na tom pravdy ?
Mne je jedno čo tu bude. Ale ak to má byť električka, tak nech je v pozemnom variante, s mimoúrovňovými križovaniami s miestnymi komunikáciami. Neviem kde je problém, že by ponad trať boli vybudované nejaké tie pešie lávky, hlavne ak je možné trať mierne zapustiť do terénu, resp. pod neho aby neboli stúpania na prípadných križovaniach pre chodcov a IAD veľké. Ak chceli metro mali konať skôr, než sa rozhodlo, že metro nebude a bude električka. Ďalej považujem estakádny variant za somarinu. Električka v takom Brne na Starý Lískovec premáva po povrchu a ľudia sa môžu v pohode dostať cez trať lávkami a nikto si nesťažuje. Opticky to síce danú oblasť delí ale chce snáď niekto povedať, že tie zelené plochy, bez chodníkov (medzi Nám. hraničiarov a Vlasteneckým nám. sa možno akurát tak dostať cez jeden rozpadnutý improvizovaný chodník z panelov a jednu drevenú lávku pri pošte), ďalej "jama" pri Topoľčianskej, priestor medzi Technopolom a Tupolevovou... to sú všetko hluché miesta a vybudovanie električkovej trate by pomohlo tieto lokality upraviť a dodať im nejakú tvár.
Cim viac citam o doprave v nasom meste, tym viac nechcem zit v nasom meste. Pravda, nahodou ma primator pravdu...
Nerozumiem celkom tomu, ze o co tu ide. Predsa elektricka chodi po povrchu, bezne vsade kde to je mozne, nie? V Raci rovnako ako vo Viedni ako v Prahe!!!
Preco by mala chodit pod povrchom, alebo po estakadach? V takom pripade by sa jednalo skor o nejaky variant 'metra', so vsetkymi nevyhodami ako mensi pocet a horsia dostupnost zastavok.
Mam taky dojem, ze cele to handrkovanie, aj okolo mosta, nie je ani tak dokazom totalnej neschopnosti mesta riesit jeden problem, ale cielenej taktiky mesta oddialit jedinu podstatnejsiu investiciu do vernej dopravy do nedohladna. Inac povedane, zda sa mi, ze Mesto Bratislava na cele s primatorom Durkovskym a KDH/SDKU bandou v mestskom zastupitelstne robi uz roky idiotov z obyvatelov a verejnosti. Skoda, ze im pomaha uz aj Petrzalka debilnymi snahami urobit metro z elektricky.
Kaslat na Lolov, ked to nechcu tak nech nemaju...nech tie peniaze investuju do sucastnej siete a jej rozvoj do Vajnor a do DnV, nech nakupia nove NP stroje a petrzka nech si smradi 10 r. Ik a second hand Medvedma a neustale dalej frfle ako tam nemaju NDS a ako stoja busy v zapche... ? ?
Pokiaľ viem voľakedy jazdila pod vlajkou DPB a teraz je umiestnená v depozitári dopravného múzea a niekoľko desiatok rokov čaká na rekonštrukciu. Alebo som si to pomýlil s iným autobusom? ?
Nedá mi nezareagovať na linku 43 a ňou prepravovaný "obsah". Predovšetkým preto, lebo som akosi nepostrehla, že v tom "obsahu" ide o ľudské bytosti, s radosťami, starosťami... Či človek vo vyššom veku nejak stratil právo dôstojne sa niekam dopraviť za vlastnou rekreáciou? Len preto, že je STARÝ? Či imobilný? Takýto človek už nie je občan, volič..? Či náš otec alebo dedko..? Chcela by som poznať reálne číslo, ktorých z tých, čo pohyb starkých na 43ke toľko komentujú, ich aj nejakým spôsobom obmedzuje? Ja som mala tú česť robiť 43ku aj ako vodič - a bola to jedna z najlepších služieb, ktorú som kedy jazdila. "Deduškovci" usmiati, dobre naladení, a mnohí v kondícii, ktorú im môžu aj mladí závidieť... Navyše si dovolím podotknúť, že 43ku za oddychom v prírode využívajú okrem toľko zatracovaných "starých" aj mladí s detičkami, mladé páry, trampi... Netreba zabudnúť ani na to, že ani tí, ktorí majú problém akceptovať starobu, nebudú večne mladí ani plní síl... ? Či nebodaj to, že starkí si denne "vybehnú" do lesoparku, je len ....slepá závisť? ?
ok...ale ak chceš pokračovať ďalej za Lesopark, tak odvoz bodne keď už máš toho prejdného dosť... ok, nehádam sa... ? ale L41 by mohla mať opäť 15/30/15//30
loool sa pocuvas? zavedme častejšie autobus pre "ľudí, ktorí chcú stráviť nejaký čas v prírode a športom či pobytom na čerstvom vzduchu?"
? tým ľudom, ktorých si vymenoval plne stačí 212 na Vojenský cintorín.
Zaujímavé, že MIDI-busy pre L36 a 139 sa našli. Pre L41 a 43 nie. Prečo aj L43? Lebo pokiaľ ma pamäť neklame, tak L43 kedysi premával celodenne v polhodinovom intervale. Takže to je tak zaťažko pre DPB aby zabezpečil celodenne kvalitný odvoz do tejto atraktívnej časti BA, pre ľudí, ktorí chcú stráviť nejaký čas v prírode a športom či pobytom na čerstvom vzduchu? ?
Ja by som povedal, že v rukách OK. Viceprmátor pre dopravu je tiež z OK, nie náhodou? Magistrát vydáva na nové linky licencie a schvaľuje CP, takže potichu robí kampaň aj ono.
Inak dnes som videl na t-buse Záhradníkov plagát, by ma zaujímalo, či platí, alebo to má zadara.
pre prco. ... načo e-mailuješ, keď reaguješ na moje príspevky, tak to daj na imhd, nepochopil si na čo je diskusné fórum ?
Vidím, že nie si sám kto nerozumie MHD, lebo v DPB si nikdy nerobil.
Uprímne Ti poviem, že keby vybrali zopár inteligentných vodičov a dispečerov za vedúcich v DPB, tak bude radosťou makat pre DPB. Ále pozor, už klasik povedal, že akonáhle začnú mať úradnické maniere, rýchlo naspäť k lopate !!!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto