no trolejbusy by tam izolovane useky nemali, lebo by bola v tom useku bez prudu prave zeleznica. V PO je tiez mrtvy bod na zeleznici nad krizenim v useku cca 15 m hore dole.
Podľa môjho názoru je kríženie 600 V js a 25 kv 50 Hz na mieste kam by to dal dunčo hazardovanie, najmä pokiaľ by tam trolejbusy mali v miestach kríženia izolované úseky.
v Prešove kríženie elektrického vlaku a trolejbusu síce je (2x), ale na železničnom napätí 3 kV, nie na napätí 25 kV, na jednokoľaji, nie na trojkoľaji, a hlavne, iniciátorom stavby (a tým pádom aj výnimky zo zákona) boli v Prešove železnice, nie DP.
Technicky by sa dalo kdečo, otázka je, či sa to oplatí a či to povolia.
lepšie ako nič... či je podľa teba lepšie na DD ťahať ako náhradu 15Tr-ku, ale poslať tam autobus? Síce... keď sa na to tak pozerám, tak t-bus trať na DD boli akurát tak vyhodené peniaze. Namiesto toho sme si mohli počkať na príchod Chruňa Z. do DPB, ten by za ušetrené peniaze objednal rovno 30-40 Tedomov na prenájom a všetko by mohlo jazdiť na DD ?
čoby agregát na L32, ale problém je už len samotnú L33 zabezpečiť, o to tu ide na L32 malo vždy čo jazdiť, síce nie vždy to bolo v dobrom stave... vypadne jeden-dva trolejbusy a už treba ťahať 15TR na DD, keby boli namiesto SORiek BN 9.5 tie 25Tr-ky, doprava na DD by bola vyriešená a L33 by mohla veselo v špičke kmitať každé 3minúty. Lenže nie... trolejbusová trať sa vybudovala, nakúpil sa polovičný počet trolejbusov, a L33 šla do 4-5min intervalu. Vypadol jeden trolejbus a už na DD bola buď 15Tr alebo IK280 (fotky hovoria sami za seba). Teraz je každý druhý spoj v špičke autobus (ak by som rátal ešte aj L32 tak počet spojov t-bus vs. bus je v prospech bus, pričom sa nariekalo ako veľmi treba trolejbusovú trať na DD).
Mne až tak nevadí,že sa namiesto ďaľšch 25 TR kúpili BN 9,5 .Veď mordovať agregát na nezatrolejovanej 32ke je hovadina , ale ani nasadenie BN 9,5 na 30,37 nebola práve tá najšťastnejšia voľba.
keby nebolo záhradníka, mohli byť 25Tr-ky a DD by malo po problémoch s dopravou. Zaujímalo by ma, že koľko ľudí na DD vie, že za pôsobenia Záhradníka a ostatných Karlovešťanov v DPB sa práve za peniaze určené na zvyšné 25Tr-ky pre DD kúpili SOR 9.5 BN a neskôr pre tento nesystematický krok lietajú ďalšie peniaze na prenajaté Tedomy namiesto zakúpenia väčšieho počtu SOR 10.5 BN, ktoré by aspoň patrili DPB. Ešte chcem dodať, že Karlovešťanom vadí to, že nejakí ľudia z Dúbravky robia v Karlove Vsi bordel, ale to, že práve Karlovešťania v DPB kazia dopravu v celom meste s výnimkou privilegovanej m.č., to sa už tak hlasno neozývajú ? česť výnimkám, ale tie výnimky sú väčšinou tie čo sa o dopravu zaujímajú a prispievajú na toto DF, takže vedia o čo ide.
sem ja nevidím... do AVIONU som dlho nešiel, ak aj hej tak určite nie L61. Neviem inak prečo je medzi intervalom v rannej a poobednej špičke taký rozdiel. Nie je tam treba 12min poobede? Chápem, že ráno je nával lebo všetko ide do práce medzi 6 a 8, poobede však sú ľudia rozložení a centrum opúšťajú v rozpätí 14 a 18.
Podla mna je najlepsia trasa ako ide 63... tu 61 a 63 by som prehodil
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider