Reakcia na: Ike #138944:
Vies, to mas ako s hudbou. Nie je vzdy dolezite aby pesnicka bola najlepsia, ale aby bola odlisna. Lebo zvysok kandidatov su vsetko na jedno kopyto a tak si tych ludi delia medzi seba a kazdy ma malo.. Keby som mal 18 tak by som seriozne zvazoval ze by som ho ísiel volit, lebo je po Fresovi najlepsi kandidat a Freso zas vela sanci nema.
tr3mp
to o preferencii MHD by bolo fajn, len akosi zabúdate, že na Leškovej a samotnej Èajkovského sú viaceré firmy, zamestnanci ktorých sú odkázaní na celodenné používanie služobných áut, urèite sa im dá odkázať: parkujte na iných miestach a k autám è;i od nich cestujte MHD,"
Do zahĺbenej línie nepotrebujem dostať autá z Čajakovského. Tie ako lokálna doprava využijú trasu po povrchu,#138882 tr3mp: "môj návrh s posunutím vjazdu do tunela by umožňoval lokálnej doprave z Leškovej odbočiť z Čajakovského vľavo na Štefanovičovu, vľavo na Šancovú a následne vpravo na Pražskú."
"pri zmene poètu pruhov zo 6 na 4 zostávajú 2, tie 4 pruhy, è;o ste o nich písali sa netýkali poètu aj v tuneli?"
Môžete mi prosím upresniť túto otázku, alebo citovať moju myšlienku, na ktorú táto otázka nadväzuje? Trochu som sa stratil ?
Inak všeobecne, primárna časť intenzít by mala smerovať z Pražskej na severnú tangentu (v akomkoľvek návrhu), keďže jej hlavným cieľom je odkloniť tranzitnú dopravu zo Šancovej (a čiastočne aj zo Štefánikovej).
"vychádzam z toho, že spojenie s pozemným parkoviskom pod Nám. slobody, hlavný úèel využitia tunela za odboèkou na Kollárovo nám. by znamenalo, že vyústenie by sa situovalo do vnútorného pruhu"
Vjazd do podzemného parkoviska by bol v podzemnej úrovni priamo do nejakého tretieho podzemného podlažia parkoviska. Nájazdová rampa v smere z Nám. 1. mája by podchádzala hlavný tunel pod západnou časťou Námestia slobody. Z tunela by teda na križovatku Nám. Slobody - Mýtna - Imricha Karvaša vychádzali dva pruhy, ľavý priebežný určený na odbočenie na Štefanovičovu, pravý priebežný priamo na Mýtnu a pred križovatkou ešte ďalší pravý na odbočenie na Imricha Karvaša a Radlinského.
"napojenie tunela na Staromestskú by mohol byť zabezpeèený vyvedením na povrch v úseku medzi Lermontovovou a Tolstého, záležalo by od toho, aký by sme chceli dať rampe sklon, opaènom smere by cesta do tunela mohla vchádzať v úseku medzi Lermontovou a Spojnou"
Tunelový úsek pod Štefánikovou. Všetok tranzit však pôjde po Hodžovom námestí naďalej po povrchu (v mojom návrhu jeho výrazná redukcia). Čo získame vo Vašom návrhu?