Reakcia na: Mike #138694:
Informoval. Minimálne dopravný príkaz 114/2009. A keď sme už pri čítaní oznaomov, pri mojich posledných 4 cestách trolejbusom z Dolných Honov sme 2x "nestihli" zelenú pri cintoríne Ružinov. Takže asi ani dopravný príkaz 111 niektorý vodiči nečítali.Re #138708 810zssk: Keďže to bolo hneď na začiatku programu, už asi bude aj rozhodnuté.
vlado13
o vedení trate pri chodníku som už viackrát písal, má úskalia ako vedenie stredom, počet prejazdov v smere do mesta by sa zvýšil o všetky vjazdy z vedľajších ulíc (Krížkova, Lermontovova, Tolstého, Palisády), na Hodžovom nám., by vznikol problém s umiestnením zastávky a pokračovaním k Hurbanovmu nám., zastávka busov je o dva pruhy odsunutá, čo vyhovuje ich pravému odbočovaniu na Staromestskú, električková by mohla byť pred križovatkou s Palisádami, ale v rámci zásad bezpečne a plynulo asi už pred Tolstého,
pre linky idúce na hl. st. a z nej by sa na Predstaničnom nám. zastávka vybudovať nedala, resp. ak by sa vybudovala v súlade s konceptom vedenia pri chodníku, bola by ako päsť na oko, komplikovala by podmienky dopravy, nemala by nič spoločné so zásadami bezpečne a plynulo,
trať hl. st. - Šancová – Trnavská by opäť bola spojená so súbehmi, mala by zmysel iba vtedy, ak by sa založil úplne nový koncept linkovania MHD, opäť je to o vedení trate pri chodníku,
čo sa týka predĺženia podjazdu – návrh predstavuje tunel, ak už taký budovať, tak v súvislosti so severnou tangentou by bolo efektnejšie a výhľadovo účelnejšie viesť jednu úroveň pod Štefánikovou, čo sa týka rozšírenia Štefanovičovej o šírku po zrušenej ET, je to presne to, čo som písal o tom, že dopravný prúd by sa preniesol zo Štefánikovej na Mýtnu atď., to čo mi nie je jasné ohľadom rozšírenia Štefanovičovej je zmysel takej kapacitnej línie zo širšieho do užšieho stredu mesta, navyše s vyústením na kapacitne nedostatočnú Radlinského,
budovanie podzemných parkovísk má veľký boom, Nám. slobody ako vážny adept sa skloňuje už dlhšie, súhlasil by som, ak by zanikli parkovacie miesta na povrchu, pred STU i oproti, ale oveľa výhodnejšie by bolo nevťahovať IAD do centra a ľudí radšej prepravovať MHD, cieľ výrazne zvýšiť podiel MHD na prepravných výkonoch sa nedosiahne, ak budeme podporovať IAD budovaním ďalších a ďalších parkovacích kapacít, Bratislava by mohla odskúšať opačný nmodel - obmedzovaním počtu parkovacích miest a skutočným preferovaním MHD k vyššej kvalite života v meste