Reakcia na: Mike #138698:
no ja sa v úradovaní moc nevyznám. len sa mi marí, že dopravný príkaz je jedno (dočasne obmedzí platnosť nejakého ustanovenia, napr. rýchlosť alebo zatvorené dvere počas jazdy alebo sťahovanie zberačov) a zmena predpisu je zas druhé. ale možno je to úplne inak, neviem. viem, že zmenu prepravného poriadku ohľadne bicyklov sme mali inzerovanú niekedy v polovici októbra a nejak sa mi nechce veriť, že by to "zhora" dali vedieť iba nám, nikomu inému. ale ktovie...inak okolo 15. tm boli na prevádzkach porady. boli na nich aj vedúci prevádzok a prinajmenšom tam sa mohli dozvedieť o tej nešťastnosti s bicyklami ("horní" páni o tom vraveli sami od seba). týždeň je dosť dlhá doba na to, aby dali vedieť vodičom. sa mi zdá... okrem toho sú plagátiky o danej veci aj s vyobrazením určených dverí vyvesené cca 2 týždne vo vozidlách, bicykle sú vďačná téma "pokecu" na konečnej... chcem tým len povedať, že je dosť ťažké o tom nevedieť. jeden sa musí fakt fest snažiť ?
vlado13
ak by zostala pôvodná električková trať, čo by to spravilo so smerovaním t-liniek na Kramáre cez Hodžovo nám., ich súbeh by bol riešený v jednom pruhu, napr. pri chodníku, alebo ako obyčajne električka v strede a t-bus pri chodníku, alebo by sme spojenie stredu s Kramármi riešili prestupom?
Mýtna by bola využívaná vo výrazne zvýšenom rozsahu, lebo sa dá predpokladať, že k súčasným by sa pridali tí, čo by si chceli ušetriť problémy s ľavým odbočením zo Šancovej, ktoré by muselo byť redukované o 1 pruh, ak vôbec existovalo,
k údajne 3-km dlhej kolóne sa nevyjadrujem, lebo nidke nebolo publikované ako sa k nej autori vyhlásenia dopracovali, dá sa predpokladať, že by sa presunula iba tá časť, ktorá predstavuje tzv. absolútny tranzit, ale vodiči, ktorý využívajú Štefánikovu na príjazd k Šancovej, lebo uzol pri Kollárovom nám. býva mimoriadne zahltený, ďalej na Kramáre, kam ba sa dalo dostať iba veľkou obchádzkou cez Patrónku, ďalej ako príjazd k odbočke do horsklého Parku, na Hlbokú, Sokolskú a za ňu (cez Krížkovu), tí sa obkľukou nebudú pohybovať,
áno, ako vždy, je to o kvalite ponuky MHD, časť z nich by mohla prestúpiť, ale električka na Štefánikovej by ich asi neprilákala, trúfam si to trvdiť na základe vyše 20 ročnej skúsenosti s takou prevádzkou,