tú babu za chvíľu porazí...nebude vedieť kde jej hlava stojí. Však sú ľudia, ktorí si nevedia priznať, že cestovali načierno, odmietali kontrolu totožnosti a budú si vymýšľať, že s nimi bolo neprimerane zaobchádzané a na druhej strane ľudia, čo fakt sa stali nechtiac čiernymi pasažiermi - t.j. nemohli si označiť lístok lebo označovať nefungoval (stáva sa také aj mne, že 5x vopchám lístok do označovača a nič), alebo si zabudnú električenku doma a újde sa im sprostého správania. Tak takto bude riešiť sťažnosti a ešte aj oddeľovať "plevy od zrna" ?
Momentálne sa podľa Kaveckého pripravuje nová stránka celého dopravného podniku, spustená by mala byť v najbližšom čase. ? ? ? ? ? -snáď je to dostatočný počet smajlíkov na to, že stránka DPB konečne prestane žiť v posledných rokoch 20. storočia. ?
však mi písal, že nemajú otočné podvozky alebo teda v čom je podvozok T3 a tých novších električiek iný?! Furt sa tu točí o niečom okolo podvozkov do kelu, tak čo teda tie podvozky majú a nemajú?!!!!
"Asi to je tým, že som nikdy nešiel električkou, ktorá by mala otočné podvozky"
Ty si nikdy nešiel v BA električkou? ? Alebo si sa vozil len dvojnápravovými historičákmi?
Sám dopravný podnik tadiaľ nechce viesť trolejbusovú trať, ale mesto chce tadiaľ viesť trolejbusovú trať... Aspoň tak to písali v nejakých novinách teraz presne neviem v ktorých. Ale tuším to vtedy hovoril Záhradník... A doplnil tam ešte, že DPB preferuje trasu cez Patónku a Ml. dolinu.
Asi to je tým, že som nikdy nešiel električkou, ktorá by mala otočné podvozky... vidíš, človek na Slovensku je odkázaný na tak zaostalú MHD, že ani nevie o čom vôbec sú moderné vozidlá. U 13T bola jazda fajn, ale u T3 to hádže riadne, ale neprekvapuje ma to nejak, nečakám nič iné ani. Skôr by to postrehol niekto, kto je v meste, ktoré má moderné električky a odviezol sa u nás. By dostal asi Parkinsona z toho klepania ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
vlado13
http://technet.idnes.cz/tramvaj-s-nejnizsi-podlahou-na-svete-jezdi-po-kolejich-jako-stonozka-1i9-/tec_reportaze.asp?c=A090713_171029_tec_reportaze_rja