Boze ty si debil. Fakt si myslis ze tie hlasenia na 36 su kvoli Branovi? Skor to vidim tak ze obsluha tejto oblasti sa planovala uz dlhsie tak to proste nahrali hoci toho casu este o Rontgenovej nevedeli. Alebo to nahrali naraz, lebo v case spustania 36 uz tusim niektore vozy Rontgenovu hlasili
však zastávka Dúbravská cesta neexistovala, aspoň nie teda keď nám prišli prvé vozidlá s hlásením zastávok. Polianky existovali, ale myslím, že mimo obsluhy MHDčkou sa dostali nejak na prelome 2005/2006 a žiadne vozidlá obsluhované SORkami alebo Solarismi cez ne ani nikdy nejazdili, takže ani sa Polianky nenahrávali. Ale aj tu vidno, že 1/4 roka môžeme v Petržalke čakať, že Rontgenovu nahrajú do systému a hovno, oproti tomu nová linka z KV, Braňo zavelí, všetko podriadené jedinému personálnemu cieľu jednej poondiatej sekty O.K. (Občianski Kleptomani) a zvyšok mesta - "vyserte si oči!" ?
V druhy den ich hlasilo. Bud to mali uz dlhsie pripravene, alebo je to este z cias kedy tie zastavky existovali v minulosti (ale o tom skor pochybujem)
ja som povedal, že ak Tramino dosahuje kvality jazdné a ostatné také ako má interiér, tak je fajn. Tým som chcel naznačiť, že sa mi Tramino dosť páči. Neoznačil som vôbec Škodu 15T za horšie vozidlo. Chcem sa ešte opýtať čomu presne nepomáhajú otočné podvozky? Umožňuje to bezproblémovejší prejazd oblúkom a aj prejazdy cez oblúky s nižším polomerom? Pýtam sa síce pre niektorých jasnú vec, lebo furt tu o tomto type podvozku píšete, ale nevidel som popis toho, čo všetko tento podvozok umožňuje.
Ta tam tusim uz je. Kazdopadne Hauerland im trval aj vyse roka (ak to nahodou do dnes nehlasi Nasleduje zastavka prosim pozor zastavka je na znamenie).
Opakovane upozornujem ze ja to hodnotim z hladiska cestujuceho a predovsetkym komfortu jazdy (nie ani tak technickych parametrov). V ramci toho sa mi viac paci aj 13/14T (a ludia co ma poznaju vedia ze nie som prave jej "fanusik"), Combino, pripadne to co jazdi na interurbannej zeleznici v Londyne ?
Bratislavským oraništěm? Mluvíš o tom městě, které má nějakých odhadem 70% svršku otevřeného na betonových pražcích a kolejnicích S49 nebo na VÚIS panelech? Vycházíš z toho, že se tady dokola omílá pár kritických úseků (po dokončení tunelu zbyde už jen Radlinského - hlavní nádraží, Vazovova - Trnavské Mýto a zbytek Dúbravky) nebo ze skutečného poznání?
Ano, Bratislava je oraniště, ale ve srovnání s Prahou má svršek lepší.
Napríklad výšku podlahy tuším 170 cm nad TK, oproti iným NP vozidlám s výškou poddlahy 330-400 mm nad TK?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr