Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Čo znamena ked busu ikarusu 415 kvapka niečo tmavé na strane ako sú dvere medzi prvým kolesom a druhými dverami?
Reakcia na: brefos #130166:


Ahoj, spomínal si že v CP viedenskej električky sú okrem zastávok Bratislava, Kopčany a Videň uvádzané aj zastávky Berg-Hainburg-Gross Schwechat.
Nemohol by si mi napísať obojsmerný cestovnýporiadok s odchodmi so všetkých staníc, ktoré máš v tvojomarchívnom cp uvedené?

Díky moc.
Reakcia na: no.ev.di. #137918:
Ty HLUPÁK, pochopíš niekedy konečne, že NB nie je facelift, že to je úplne iný autobus?
Reakcia na: luky1 #137931:
Ale u akého percenta liniek sú cez prázdniny redšie intervaly ako cez šk. rok a o koľko a či iba v čpičke alebo aj sedle (v sedle iba všetky el., z t-busov 201 202 208 a z busov 34 84..kdežto plno bus liniek premávajú iba cez prac. dni a cez víkend je podstatne väčšie percento obmedzenia oproti prac dňu ako prac dni prázdniny oproti šk. roku..)
Reakcia na: vlado13 #137907:
Á, pán Dulla nielen že nepozná smajlíky ale ešte je aj ješitný! Samozrejme, že si diletant - viď postoje k NDS do Engerau, glorifikácia VÚD a spolupráca s hyperdiletantom Slávikom.
Reakcia na: JamaVOku #137930:


Ako iste dobre vieš, hodinové lístky cez víkend platia dlhšie, lebo intervaly medzi spojmi sú väčšie ako cez všedné dni. Ale to isté platí aj o intervaloch cez pracovné dni počas prázdnin, sú väčšie ako intervaly počas školského roku.
Reakcia na: luky1 #137929:
si myslis ze som uplny debil ❓ To ale neni dovod aby platil aj cez pracovne dni prazdnin. Alebo, co keby platil 90 minut stale? nemyslis ze by to tak bolo najlepsie? ?
Reakcia na: JamaVOku #137928:

Veď som napísal, že moja otázka je naivno-diletantská. Ale aj tak sa čudujem, že nevieš o tom, že lístky, ktoré cez pracovné dni platia hodinu, cez víkendy platia hodinu a pol ...
Reakcia na: luky1 #137926:
Vysvetlis sakra, naco by platil 60 minutovy listok 90, ked uz len v nazve figuruje slovne spojenie 60-MINUTOVY ❓ ❗
Reakcia na: luky133 #137925:
ta hovori sprostosti od zaciatku do konca. a gardenescu ju zda sa, doteraz nenaucil, ze imhd.sk nie je stranka DPB, ked cita novinky z nasej stranky stale ?
Reakcia na: 810zssk #137921:

Keď už hovoríme o cestovných lístkoch, napadajú ma ešte dve naivno-diletantské otázky:

1) Prečo nie sú predplatné 1-mesačné cestovné lístky počas letných prázdnin, keď sa jazdí podľa redukovaných prázdninových grafikonov a cestujúci má k dispozícii oveľa menej spojov ako cez školský rok, lacnejšie? A prečo vtedy 60 minútové lístky neplatia 90 minút, tak ako cez víkendy?

2) Prečo sa na súčasných električenkách s mikročipom nedá predplatiť cestovné na ľubovoľný počet dní (napr. 23 dní, či 156 dní), pričom zľava by bola úmerná predplatenej dobe?
Niečo som prespal alebo zase DPB nahuckal blbosť moderátorke Nastúpte prosím? http://www.tvba.sk/?main=1&sub=8&url=dispart.php?cat=16_24_1_8 V 12 minúte hovorí, že pribudlo 16 plne nízkopodlažných a plne klimatizovaných autobusov a premávajú hlavne na linke 50... ? ? ?
Reakcia na: slovak.obycajny #137922:
Zato pri tebe ma napada len jedno slovo - blbec.
Chcem sa opýtať niekoho či nie je vyhotovená aj mapka k novému číslovaniu BID aj s novými hranicami nakoľko sa niektoré dediny, ktoré boli pôvodne v spoločnom tarifnom pásme teraz od seba separovali, ba dokonca prešli do iného radu zo 6xx do 5xx a zo 6xx do 7xx.
Reakcia na: S499.1023 #137903:

Dobre, vyhnem sa slovu "flek" a použijem radšej slová "figurovať v obchodnom registri". Takže, podľa ORSR pán Branislav Záhradník (či už s titulmi alebo bez nich, s čiarkou nad prvým "a" alebo bez nej) figuroval alebo ešte stále figuruje v nasledujúcich spoločnostiach:

PR Monitor,s.r.o., Ultra Print,s.ro., DESIGN MONITOR,s.r.o., FinMedia,a.s., Monitor Promotion,s.r.o., PROMEDIA PARTNER, spol. s r.o., Tlačiareň PRESSBURG, s.r.o., RECAR,a.s., LUBRAN,s.r.o., MEDIA PARTNER,s.r.o. (v likvidácii), DESIGN PARTNER, spol. s r.o., Bratislavská integrovaná doprava, a.s., Dopravný podnik Bratislava, a.s., Prevádzková vodárenská spoločnosť Bratislava, Slovenská televízia, TV BB, s.r.o. (v likvidácii).

Keď k týmto stoličkám prirátam ešte 3 poslanecké a jeho angažovanie sa v novovznikajúcej strane Občianski kandidáti - napadá ma jediné: NADČLOVEK a SUPERMAN!!!
Reakcia na: luky1 #137919:
SMS verzia je nova sluzba, nepotrebujeme sa tu natahovat o slovicka. Jednoducho tu predvadzas diletanstvo.

Mimochodom, plati mi SMS 24 na 630ke? Standardny 24hodinovy neplati, ale tie SMS listky su nejake divne 😃
Reakcia na: 810zssk #137871:

Kupovanie lístka cez SMS nie je nový produkt spoločnosti DPB. Je to len NOVÝ SPôSOB PLATENIA cestovného za starý, nezmenený produkt spoločnosti, ktorým je hromadné prepravovanie cestujúcich z jedného miesta v BA na druhé, vo väčšine prípadov na vozidlách starších ako je Záhradníkov vysokoškolský diplom. Keď vám v obchode ponúknu staré rožky, je jedno, či za ne zaplatíte v hotovosti, kartou alebo trebárs cez SMS - staré rožky zostanú starými rožkami...
Reakcia na: Bubak #137916:
ten SOR sú asi posadnutý tým starým designom! Už by ho mohli pochovať a začať ten NB facelifting aplikovať aj na ostatné dĺžkové a typové kategórie.
Reakcia na: hoppusmark #137915:
áno ale myslím, že keby sa to platilo tak by sa šoféri aj premohli, každé EURO navyše je doma dobré a to málokto poprie a myslím, že dnes môže byť človek len rád ak je nejaká práca. Alebo nemusel by to ponúkať len vodičom. Kľudne by tá ponuka mohla platiť pre celý DPB alebo aj brigádnikov. Dakto by ich dostal pod palec, na jedného šéfa skupiny (pracovník DPB) asi tak 9 ľudí (3autobusy) a hor sa na to. Skrátka by hneď aj kvalitu odvedenej práce kontroloval pracovník DPB a nebolo by to na svete čo máme teraz : autobus po "hĺbkovom" čistení je skôr ako po hĺbkovom zanedbaní
Ak by to niekoho trápilo, tak napíšem (ukážem fotky) čo vystavoval SOR a Tedom na Autosalóne v NR.

SOR
Na webe má iba strohú správu. Tak ja to opíšem viac. Vystavoval prototyp 3 nápravového busu CN13.5, zadná náprava sa dá natáčať, motor Iveco o výkone 194KW. Bude zaujímavé sledovať ako si tento bus bude viesť pri testoch. Potom tu bola krátka CN 8.5 a NB18 (pravdepodobne 023) určená pre najskôr pre Prahu.
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3989975201/

Tedom
Všetko podstatné uviedol na svojej stránke: http://bus.tedom.cz/zprava-dva-autobusy-tedom-v-nitre-30.htm
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3990696816/

Inak, Tedom by mal stavať / mal mať už postavený prototyp kĺbového busu. Mal by mať okolo 18 metrov a 4 dvere. ?

Iveco síce malo peknú expozíciu s Pepkom námorníkom, ale žiadny bus z Irisu tam nebol.

Ľudia hovoria, že autosalón nestál za nič. V čase krízy to ani neprekvapí. Ale zato dievčatá stáli za to. ? Link: http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/sets/72157622508485004/

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.