Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #137748:
Súdruhovia v SU boli vždy krok pred nami ? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #137742:
Pretože globalizácia ?
Na margo volieb: Problem je ze ked sa pozriem na tych kandidatov tak mam fakt dojem ze cap je najlepsi, resp. najmenej zly..
Reakcia na: kecho #137749:
Ruzinov by bodol ?
Reakcia na: kecho #137736:
SOI nedáva vysoké pokuty príveže DPB by možno dostal tak do 1000€ a najvyšiu môže dať niečo cez 68 000€ čo taktiež nie je hodnota autobusu, ale tú dáva len pri neustálom porušovaní napr. tú dostával často SkyEurope.
Reakcia na: S499.1023 #137746:
Napr.: "Prvých dvanásť vozidiel prišlo súčasne s poslednou sériou Karos B 741, pretože Karosa v roku 1995 nemohla okamžite dodať väčšiu dodávku, a preto bol oslovený aj maďarský Ikarus." alebo "Nakoľko Karosa nebola schopná dodať v roku 1995 väčšiu sériu vozidiel, podnik sa rozhodol kúpiť Ikarusy 435, ktoré nakoniec zvolil aj v nasledujúcich rokoch." A za tým, že 5 dverí je totálna zbytočnosť si stojím. Je to každého osobný názor ale 5 dverí sa rovná menej sedadiel a radšej budem sedieť 30 min cestou ako stáť 30min a trmácať sa na kvalitných BA cestách za protihodnotu o pár sekúnd urýchleného výstupu a nástupu. 5-dverový Sor je zbytočnosť na väčšine liniek resp. ako sa tu spomínal 31-39 tam by sa oplatili...
Reakcia na: kecho #137749:
jednu istotu máme - každý (blb) raz vo funkcii "dodýcha", keďže do tej funckie volí zastupiteľstvo, nemožno sa diviť úrovni vyvolených,
vylúčenia súbehov sú v princípe správne, niekedy by to bolo kontraproduktívne, prestavme si obsluhu do Devína bez súbehu, prestup pri Riviére za cenu nejakej novej otočky,
Reakcia na: vlado13 #137740:
a aká je záruka, že po voľbách nevystrieda blba z KV-DD niekto z PB, La, Ru, alebo Pe, ktorý tiež bude potrebovať "svoju" priamu linku? 😉 jediná istota v prípade eliny je, že popri nej by rovnakú trasu bus nemal mať (aj keď ten súčasný cap aj toto dokázal poprieť)
Reakcia na: S499.1023 #137747:
Oprava: ..na rozdiel od verzie CS, ktorá mala 1+1 ? ? ? ?
Reakcia na: AAA #137732:
Preto mala verzia SU od začiatku výroby usporiadanie sedadiel 2+1 na rozdiel od verzie CS, ktorá mala 2+1 ? ? ? ?
Reakcia na: luky133 #137702:
Úžasné, ničím nepodložené žvásty. Klasické šotofantazírovanie. Prakticky nič z toho, čo si napísal, nie je pravda.
Reakcia na: matesko #137667:
Ty nemôžeš nikoho pustiť ani nepustiť, lebo ešte veľa rokov potrvá, kým sa budeš môcť aspoň teoreticky stať vodičom ? .
Reakcia na: Emo #137640:
A práve na to som narážal, že to musíš špecifikovať a nie prezentovať ako všeobecne platnú pravdu.
Reakcia na: Valec #137567:
Takých neprávd je plný príspevok.
Reakcia na: drink #137605:
Prečo?
Reakcia na: vlado13 #137593:
Aké konkrétne traťové zabezpečovacie zariadenie uvažovala simulačná štúdia?
Samozrejme, že trojminútový interval v ROVNOBEŽNOM grafikone je bezproblémovo možný, čo však súbežná pravádzka električiek, zastávkových a diaľkových vlakov rozhodne nie je.
Reakcia na: kecho #137736:
rečí sa vedú a chlieb sa je, aké je záruka, že racionalizácia prežije rok 2012?
ak sa o organizácii dopravy na Starom moste v priebehu pol roka objavia 3 - 4 informácie, z ktorých každá znamená vačšiu - menšiu zmenu predchádzajúcej "zaručenej" budúcnosti, prečo o vyjadrení pochybností nad prežitím súčasnej trasy jednej linky písať "bububu"?
po moste Apollo určite bude premávať viacero liniek, len či bude aj taká, aby vyhovovala "kritériám" spojenia Háje - AS MN?
Reakcia na: Preßburg.Germane #137562:
Ja zopakujem svoju otázku - a načo by to bolo kua šotodobré, to zreteľné odlíšenie trakcií? To keď pôjde na 202 trolejbus, tak to bude T71 a keď tam pôjde autobus, tak to bude A71?
Ako som už raz bol povedal, rozlišovanie trakcie medzi T a A je nielenže zbytočné, ale aj vyslovene kontraproduktívne.
Praha že má stabilné označovanie? To, že každého pol roka jazdí tá isdtá linka niekam inam, je stabiltia?
Budapešť má stabilné označovanie? Práve dnes, keď po dlhých desaťročiach stability boli krátko po sebe dve megazmeny?

Inak si napísal krásny príspevok, v ktorom si nepovedal prakticky nič (oblastné označovanie nemusí byť zlé ale v podstate je to blbosť, je dobré mať oddelene označené trakcie, aj keď sú s tým problémy atď.).
Reakcia na: ear4 #137674:
Aj ja cestujem denne 88-čkou a môžem povedať,že tam nič nehrkoce.
Reakcia na: ear4 #137674:
K tým NP busom:k tomu vysvetleniu ti dávam za pravdu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.