Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Papyr #137388:
Pred novým SND, pričom hromada nacionalistických momotov zúrivo protestovala, že ich lev uráža.
Reakcia na: jandro #137382:
Dovlím si tvrdiť, že súsídlištie Štrkovec/Trávniky/Ostredky/Pošeň sa ideálu blíži najviac.
Reakcia na: Ámos #137373:
Ty si úplne mimo. Čo malo Deutschböhmen s Rakúskom?
A kde bolo územie Slovenska priemyselne pri vzniku Československa a kde bolo pri jeho zániku?
Ja si proste nechám prepísať národnosť na českú, lebo k týmto nacionalistickým trubkám sa ja veru hlásiť nebudem.
Reakcia na: AAA #137353:
Slovensko by sa k nikomu nepripojilo, proste by OSTALO v Maďarsku.
Reakcia na: Emo #137334:
A na to si prišiel ako?
Reakcia na: Papyr #137385:
Keď dojde ďalšia generácia, ktorá si nepamätá staré čísla, ale bude si pamätať iba tie nové, tá oblastné označenie môže využiť, (za predpokladu že bude aj naďalej propagované a ľudia ho budú ovládať)
Reakcia na: Papyr #137387:
Ja som v roku 1918 nežil, no prečo sa s tým nič nerobilo až do 2. svetovej vojny? Prečo to Česi sami sľúbili v Clevlandskej a Pittsburghskej dohode? Aby oklamali nás aj spojencov?
Reakcia na: Ámos #137374:
ČSFR bola už od svojej kreácie ako federácie na konci 60. rokov odsúdená po páde režimu na zánik. (Abnormálna konšttitúcia ČNR, nefedarilozovanie KSČ, neuzavretie štátnej zmluvy, neexistencia celoštátnych novín,...).
Reakcia na: Ámos #137373:
Ten lev uz tam nie je? A kde je?
Reakcia na: AAA #137344:
A ako najdes LUDI na VYKONAVANIE vlastnej administrativy a vlastneho sudnictva, ak v celej krajine je v 1918 -tom len niekolko desiatok vysokoskolsky vzdelanych ludi, ktori vedia po slovensky? Ako by si to technicky po odstraneni madarskej vrchnosti dokazal BEZ instalacie ceskych vzdelancov?
Reakcia na: m@rtin #137326:
Az na to slovenske fandeni Rusum plny souhlas.
Reakcia na: Petto #137317:
A tym, ze bude platit oblastne cislovanie liniek sa nejako MHD zlepsi? Ja si myslim, ze nie. Zhorsi sa MHD zbytocnym precislovanim liniek? Zhorsi, a to vyrazne. Na co je teda oblastne cislovanie liniek? Na onaniu sotousov v DPB.
Reakcia na: Petto #137311:
Len nevieš od ktorého nového roka. Každopádne od 1.1.2010 sa nespúšťa isto nič. ?

Re #137315 Pežot: "pokiaľ nebola linka 133 z Dlhých Dielov sa nedalo dostať do mesta"
Takže na DD sa všetci 20 rokov sťahovali a len tak sedeli a čakali kedy sa bude dať dostať do mesta? A kam do mesta sa dostanú taký obyvatelia Vajnôr, ktorým už vyše 50 rokov chodí autobus maximálne na Trnavské mýto.

Re #137323 S499.1023: Ale keďže sa pomaly zBIDovatieva, tak to prečíslovanie treba spraviť tak či tak. A osobne by som sa skôr priklonil k tomu, aby sa prečíslovanie spravilo aspoň 3 mesiace pred spustením BID (aby sa zrazu z linky 212 na Patrónke nestala linka idúca niekam 50 km za mesto).

Re #137332 Pežot: "DD majú polikliniku na Antolskej? A než sa tam dostanem v noci, tak sa môžem ísť vypchať"
V noci sa na polikliniku chodí autobusom? Som nevedel že ti vlastné zdravie nie je hodné ani cca 6€ (toľko vyjde taxík z DD na Antolskú).

"Lebo nám sem behali 20 ročné karosy a 18 ročné TAMy, ktoré už akosi doslúžili."
JJ, doslúžili na DD, ale v pohode behajú do iných mestských častí.

Len pre upresnenie dodám, že nie som proti posilneniu dopravy tam kde kapacitne nestačí (čo príklad DD bol), ale aj to posilnenie treba robiť s rozumom. Ak sú ráno niektoré spoje preplnené, treba ich posilniť (či už kapacitnejším vozidlom-ako to bolo doteraz, alebo zdvojeným odchodom-ako je to oddnes), prípadne úpravou intervalu, ale len v danom čase a nie po celý deň. Neviem ako chodí plná L133 ráno keďže s ňou necestujem, ale v popoludňajšej špičke (vždy okolo 16tej) som v nej nikdy nevidel viac ako 30-40 cestujúcich. Na druhej strane si osobne myslím, že pre obyvateľov KV aj DD by bolo vhodnejšie posilniť linku 17 ak je čím, lebo tá ich (síce s prestupom) odvezie predsa len na viacero miest ako L133.
Reakcia na: kecho #137375:
"si Zahradníkov hovorca? lebo takéto sprostosti som tu od nikoho z DD ešte nevidel..."

A nebude to sám zamaskovaný Záhradník? Také hovadiny plácať, to dokáže len on. ?
Reakcia na: no.ev.di. #137381:
Netrúfam si však povedať, ktoré sídlisko v BA je naprojektované dobre? Je vôbec také? Ktoré sa najviac blíži k optimu?
Reakcia na: jandro #137380:
mali, mám od toho aj dokumentáciu keď sa to posudzovalo. Keby dakto "múdry" premýšľal pri projektovaní DD (ak vôbec o niečom takom dá pri DD hovoriť), tak by sa domy rozmiestnili s ohľadom na to, že DD budú raz väčšie a bude sa tadiaľ viesť električková trať. Kľudne tam mohla byť, nebyť imbecilov, ktorí umožnili aby sa za posledných 20 rokov stalo z DD niečo podobné ako je Hájik v ZA, ba ešte horšie. Treba sa opýtať Záhradníka a Kadnára či ako budúci zvolení predstavitelia KV nechcú pokračovať vo výstavbe DD až do rozmerov Petržalky ?
Reakcia na: no.ev.di. #137379:
Dobrý postreh.....nie je náhodou L133 letecký spoj? :o) Nemali ísť náhodou pôvodne električky až hore na Dlhé diely?
Reakcia na: kecho #137377:
to nechápem inak, prečo sa DDáči trepú na Antolskú keď môžu ísť na Kramáre. V tej časti KV určite nemajú ľudia všetko v hlavách v poriadku. Česť tým čo hovoria, že namiesto blbostí typu L133,35,36 a 135 by mali vyriešiť električky, ich preferenciu a tiež hustotu zastávok. Mám tam dosť známych zo VŠ a SŠ, ktorí hovoria, že aspoň dve zastávky tam sú na riť, že by sa mali zlúčiť, posunúť alebo zrušiť a hlavne posilniť L17, lebo teraz vraj ako ráno premáva, tak ju rovno môžu zrušiť. Keby L133 zastavovala na všetkých zastávkach čo má po trase tak by určite nebola rýchlejšia ako električka. Včera som šiel L39 a krásne nás predbehla L5 na úplne voľnej ceste. Ako to potom asi vyzerá počas špičky s L133, keď je cesta od Botanickej po Nový most plná?!
Reakcia na: Mischo1 #137368:
koľko liniek máme na hlavnú stanicu, že ich je plná prdel? 93! Koľko do Dúbravky? 83. Do Rače nám čo chodím okrem posilovej L59?! Do Ružinova nám chodí dosť liniek - L68+78+96+98+196 a na Šafku hneď aj L50 pri prestupe z L95. A tie Podunajské Biskupice si strč aj s Ketelcom a Lieskovcom do zadku aby ťa to viac bolelo ? S L78 by som určite z Petržalky nešiel do Biskupíc a na L87 sa ohromne "skvele" prestupuje. Dodrbem sa do Ovsišťa vždy len preto, aby som zistil, že mi pred minútou L87 ušla a môžem čakať 20-30minút ? Si jasný, hlavne s tou L184 si to kuronoval. Nemôžeš vyvrátiť, že by namiesto L133 bolo lepšie posilniť L17, ktorá by pomohla aj kapacite na Račianskej radiále, ale tu sa opäť ukazuje ego Karlovešťanov, ktoré úmerne rastie s novými linkami. Pre DD postačuje L33 ako odvoz k električkám, len ju treba posilniť, potom ako doplnok nezávisle od L33, je to L32 a jedna doplnková minibus L35, ktorá by premávala obojsmerne po trase L35 a také veci ako L135 a 36 sú obyčajné namotávky dvoch magorov z KV, ktorých tam je asi viac ako len dvaja, jak sa mi tak vidí na tvojom príklade a ostatných zástancov linike odvšadial do DD ?
Reakcia na: Mike #137376:
to bedákanie DD je už trápne... rovnako potom aj ja budem napríklad chcieť priame spojenie Pe-Kramáre a najlepšie s int 8-10 "lebo tam je detská nemocnica"...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.