Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: vlado13 #136954:
je to pravda ale tuto DPB zanedbal jednu vec, keď už núti ľudí prestupovať (s výnimkou tých čo výlučne jazdia električkou) tak mal by mať také vozidlá k dispozícii, aby prestupovanie bolo aj pre kočikárov a telesne postihnutých bezproblémové. U električiek sa k linkovaniu, ktoré by sa držalo tvrdošijne presadzovaného princípu prestupovania nepristúpilo a vôľa na to je minimálna. Podarilo by sa skrátiť intervaly, znížiť počet liniek a aj ľuďom z iných m.č. kde prestupujú na električku by to uľahčilo prestupovanie. Konkrétne prestup z Petržalských liniek na električku na vybraný smer je hrôza, s výnimkou aktuálneho stavu keď všetky električky do KV a Dúbravky ľahko zastihnúť pod Nový mostom z 88,91 a 191, nepretržite na Záhradníckej z L68 alebo z L96+196 na OD Ružinov. Avšak najväčším problémom sú stále cesty na Vajnorskú radiálu a po novom vďaka "premyslenému" linkovaniu aj cestovanie do Rače stojí za figu.
Reakcia na: kecho #136958:
? jasne mas pravdu, moja chyba.
Reakcia na: TeBeCe #136956:
proste niečo v štýle vtipu "Na Červenom námestí v Moskve rozdávali Mercedesy" ☺
Re #136957 vlado13: no ale ako odpoveď DPB by to mohla byť - v zime snáď na žabacinu nechodí 😉
Reakcia na: Ámos #136948:
a skúšal si 23,4 / 1,19? lebo keď je suma s dph, tak odrátať dph nie je jednoducých *0,81 😉 = 19,66
Re #136950 luky1: inak, keď už sme pri tom, podľa mňa urobili chybu a tých 14,7 mil. nemá byť eur, ale Sk a má to byť za 1 kus 🙂 aj keď to vychádza 14,8 😉
Reakcia na: kecho #136874:
neviem odpovedať, nie som autorom danej argumentácie, iba som zopakoval časť vystúpenia navrhovateľky, ako som si to zapamätal,
ad zastávka na znamenie
pre linky z Molecovej na DD odznel taký návrh, aby zastávka Janotova, myslím, že aj Pri podchode, bola na znamenie
Reakcia na: luky1 #136950:
v clanku chceli zrejme povedat toto:
cena s DPH 23,4 mil. Eur
bez DPH 19,6 mil. Eur (cca rovnaka ako predpokladana hodnota zakazky)
jedno vozidlo 14,8 mil. SKK.
Reakcia na: kacka #136951:
vyzerá veľmi dobre, väčšina technických parametrov je zaujímavá, alternatívu rozchodu 1000 mm neuvádzajú,
na to, že má 5 článkov a dĺžku 31,7 m má dosť nízky počet miest - cca 200
Reakcia na: no.ev.di. #136942:
v zásade súhlasím,
dovolím si pripomenúť, že existuje nie zanedbateľný počet ľudí s obmedzenou pohyblivosťou a cestujúcich s malými deťmi a kočíkmi
Reakcia na: luky1 #136950:
heh, pocitanie DPH (dan Z PRIDANEJ HODNOTY) uz jej samotny nazov hovori o co ide.Ale ty si to vypocital dobre.
cena bez DPH x 1,19 = cena s DPH. A naopak:
cena s DPH / 1,19 = cena bez DPH
Cize ziadne cena s DPH x 0,89 a mas cenu bez dane (to nepatrilo tebe ale ostatnym) Ale zjavne s tym ma problem Zahradnik a asi aj nejaki ludia v DPH.
Reakcia na: Petto #136949:
ok, ale školské prázdniny?! Nechápem načo premáva L31 tak huste aj cez školské prázdniny. Keď už teda ten prázdninový grafikon, tak by som tam posielal krátke autobusy. Hlavne nechápem ako si kedysi ľudia vystačili (museli) s L39, čo sa mi zdalo prehnané, tá premávka L31 v špičke počas prázdnin bola dobrý nápad, celodenne to je vec ochoty poskytnúť komfort ale aby cez prázdniny bol taký interval ako cez školský rok, sa mi zdá byť už na hlavu, hlavne keď intráky sú prázdne.
co by ste povedali na takuto elektricku? ?
http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=6044
Solaris Bus & Coach S.A. v premiére predstaví električku Tramino
Reakcia na: Ámos #136948:


Mylite sa ty aj kecho. Pocitajme spolu: ak 14,7 mil eur je 100 percent, tak 1 percento je 147 tisic eur. Krat 19 je to 2,793 mil eur. Ked tuto sumu pripocitame k 14,7 mil, dostaneme celkovu sumu (s DPH) 17,493 mil. eur. Tolko by teda mala byt cena s DPH, a nie 23,4 mil, ktoru neviem odkial zobrali tiez-matematici BZ a spol.
Reakcia na: no.ev.di. #136946:
zrejme chceli opäť urobiť preklad 39 a 61 cez víkendy ,čo sa predtým nedalo keďže 61ka - 20 minút , 39 - 15 minút . Možno, že aj 39 nezvládala večerné návaly na CSU preto tá 31.
Reakcia na: kecho #136868:
ale sekol si sa aj ty. moja karkulačka stale ukazuje 23,4*0,81 = 18,95 a nie 19,66.
Za kus teda bez DPH dali 14,3mil.
Reakcia na: Papyr #136881:
Ale bez hanby mozem vyhlasit, ze najhorsi s pomedzi vodicov DPB su vodici trolejbusov. Ti chlapi by mali riesit svoje komplexy, lebo to nie je normalne.
Reakcia na: bubino #136945:
nechápem inak čo sa zrazu stalo, že L31 premáva aj cez školské prázdniny. Schvaľujem, že začala pred rokmi premávať aspoň cez špičku cez prázdniny, potom celodenne 20min, potom ranná špička cez prázdniny ako cez šk.r. a nakoniec aj poobedná prevádzka cez víkendy. Čo sa stalo, že tak náhle DPB zmenil postoj k L31???
Nie je to tak, že sa platí jeden paušál za elektrinu, takže sa oplatí hnať eliny aj v sedle?

Ušetriť by sa dalo skôr na 31 v sedle. Električky idú zo všetkých smerov a prázdne smer Lafranconi, tam prestup na nejakú kyvadlovú X31, ktorá by samozrejme jazdila v kratších intervaloch než 10 minút.

Ale to vízia v čase po ukončení rekonštrukcie tunela, pretože 31/39 slúžia aj ako náhrada za električky.
Reakcia na: TeBeCe #136941:
inak nie je potreba k linkám 35,135 a 36 schváliť navýšenie km výkonov zo strany magistrátu, alebo kto to vôbec schvaľuje?
Reakcia na: TeBeCe #136941:
skôr by som tam nabehol s AK a pokropil to tam, resp. pokropil vybraný okruh ľudí z jedného podniku čo si tam ani náhodou neprihrievajú predvolebné pomyje ?
Reakcia na: vlado13 #136940:
keď je o tom reč tak by mohli niektoré linky jazdiť len počas špičky, lebo ostatné chodia ozaj prázdne. Osobne by som z Dúbravky nechal premávať dve linky s intervalom 8min celodenne, z KV jednu s 8min celodenne a druhú len počas rannej a poobednej špičky v 8min intervale. Zas tak plné električky nechodia, minule som šiel L9 v K2S-ke a všetci sedeli, ešte aj ostali voľné miesta, to isté platí aj o ostatných električkách. Akurát tak L4 (ako kedy aj L9 ak nejde pred ňou L4) a L5 nejdú naprázdno. Väčšina ľudí vystupuje na Šafárikovom námestí a reči o potrebe spojenia Šafko - Jesenského ako robí L12 sú ľahko zpochybnitelné, lebo väčšina ľudí síce vystupuje na Šafku, čo neznamená, že tam aj nastúpi! Ľudia síce neovládajú prestupy a miesta kde by mali nastupovať pre uľahčenie cestovania bravúrne, ale Dúbravčania a Karlovešťania pochopili,že čakať na električku na Šafku do Dúbravky, čo ide raz za 12min a cez víkendy každých 20min je mrhanie časom a tak radšej nastupujú na Jesenského kadiaľ chodí všetko do Dúbravky a majú do 3-4min istý odvoz domov. Po práci si väčšina ľudí už dojde pešo bez problémov na Jesenského, keďže sa tam neponáhľajú. Ja sám vystupujem na Jesenského a po vlastných prášim na Šafko na L95 alebo 78. Rovnako ako pri ceste na polikliniku Strečnianska používam nielen L92 a 95 ale aj L68 a 94 a šetrím tak čas aj nervy a zbytočné prestupovanie ak som v meste a mám to bližšie k L94 ako k zvyšným linkám a som ušetrený aj prestupovania a čakania-

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.