(BZ o bezplatnom cestovnom) "Výhodou by bolo, ak by do tohto systému vstúpila aj regionálna doprava. Odpadli by problémy s rozbehom integrovanej dopravy." - Som neskutocne stastny ze prave Bratislava ma vo vedeni DP takehoto cloveka. Vsade inde sa piplu s IDS a on pride na tak jednoduche a revolucne riesenie...
1. Preco nie? Ked sa obavaju poklesu trzieb, tak nech to primesto nerobia (ak im to nevyplyva z nejakej podmienky privatizacie)
2. Rozdelil sa na 4 firmy (Slovak Lines - primesto a asi administrativa, Slovak Lines Expres - diakove, Slovak Lines Opravy a Slovak Lines Sluzby). "Možno pochopili, že dva manažmenty živiť a náklady na rozdelenie by nemuselo byť zrovna najlepšie riešenie" - To nie je statna firma. To ze su 4 firmy neznamena ze maju 4 managmenty. Viacero sukromnych firiem funguje tak ze su to formalne viacere firmy, ale prakticky to riadia ti isty ludia... preco to delili netusim, mozno nieco s danami, alebo chcu nieco odpredat.
Všetky matriály do zastupiteľstiev sú nachystané k tarifnej integrácií. Pre dopravnú integráciu sa pripravoval ročný projekt organizácie dopravy, kt. vychádza z PDO BID a na základe ktorého si súčasní objednávatelia výkonov objednajú výkony u patričných dopravcov. Ale mám taký pocit že ten ročný projekt nebol taký prevratný (pochybujem že by v ňom boli čísla prímestských liniek podľa PDO) a navyše asi ani k nemu nedojde...
1; Ja už len čakám, kedy sa niekto v médiách postaví proti BID s tým, že (ne)povinné zapojenie dopravcov do IDS narúša trhovú ekonomiku, a že sa direktívnymi nariadeniami vraciame do minulého režimu.
Hovorilo sa, že Slovak Lines sa príliš do BID nehrnie, lebo sa obáva poklesu tržieb. Takže určite sa niekomu znepáči systém "ak sa ti nepáčia podmienky BID, my si zoženieme iného dopravcu a ty nebudeš mať kšefty".
2; Pred niekoľkými mesiacmi sa písalo, že Slovak Lines sa má rozdeliť na dve spoločnosti. Jedna tuíšm iba prímestská doprava, a druhá diaľková a medzinárodná - alebo inak?
Nejak je okolo toho ticho. Možno pochopili, že dva manažmenty živiť a náklady na rozdelenie by nemuselo byť zrovna najlepšie riešenie...
3; A spomeňte si na nápad "využiteľný" celý rok - plánované Dunajbusy v BID. Aj o nich sa už vôbec nepíše.
4; V rádiu som minule započul, že Nitriansky samosprávny kraj podpísal na 4 roky zmluvu s Veolia Transport Nitra a SAD Nové Zámky, lebo sú s nimi spokojní. Sú tam aj iné dopravné spoločnosti s porovnateľným počtom autobusov a vodičov?
Lebo keby to mal robiť niekto zo susedného kraja (napr. SAD Trnava, SAD Dunajská Streda, SAD Prievidza), tak by to NSK určite vyšlo drahšie a asi by to títo ani nedokázali kapacitne a personálne zvládnuť...
Cize sa ide robit iba tarifna integracia? To mozu rovno zabalit, nema zmysel ?
Rozumel by som keby to stat nechcel dotovat a presunulo by sa to na 2011 (aspon sa mi zda ze odvtedy sa budu objednavat vykony krajmi).. navyse, 2013 bude uz priliz blizko volieb aby si niekto rozhneval volicov prestupmi.
Návrh GVD počíta s intervalovou - taktovou dopravou niekde na rok 2013 ? A potom nech mi niekto hovorí že ZSSK, alebo ŽSR chce BID..BID na nich nemá žiadny dosah ? ?
Dnes je to samozrejme o tom ze ci uprednostnis rychlost, alebo pohodlie. A vyhodne je to skor pre obyvatelov "dedinskej" casti. Ak by sa vybudovala zastavka zacne to byt zaujimavejsie. Samozrejme, musia prist aj nadvaznosti vlakov (co nebude taky problem ked budu fajn intervaly).
"Ináč otázka: bude sa dať na električenku BID zóna 100+101 cestovať aj rakúskymi REX vlakmi (predpokladám, že asi nie, lebo OBB tam tiež ako dopravca nie je spomenutý) ?" - Dopravca na vlakoch REX v useku Marchegg Gr. - Bratislava hlavna stanica nie je OBB, ale ZSSK (hoci tam su vozne OBB). Dnesny kupon BID tam vyuzit mozes, takze predpokladam ze aj po zavedeni novej "BIDky" to tarifne zaintegruju (hoci v PDO ta linka tusim nie je).
Čo sa týka DNV (bývam tu) železničná stanica je ďaleko a aj tá zastávka nebude najbližšie (úprimne nečakám že sa vybuduje). Ďalej osobák ťa dovezie na Hlavnú stanicu a čo ďalej keď osobáky na seba veľmi nenaväzujú (príklad DNV-Rača na Hlavnej stanici čakáš od 06:46 do 07:10) a na Hlavnej stanici si rýchlejšie linkou 21 ako tým vlakom keď bývaš na sídlisku.
Mne osobne by sa hodil spoj až do Petržalky ale to už veľmi nečakám že źnovu zavedú.
Ďalšia vec, tie vlaky by museli mať lepší interval (v špičke cca 30min.) Ináč otázka: bude sa dať na električenku BID zóna 100+101 cestovať aj rakúskymi REX vlakmi (predpokladám, že asi nie, lebo OBB tam tiež ako dopravca nie je spomenutý) ?
S tými RegioBusmi o tom som nevedel že sa budú posilňovať.
Áno priorita každej integrovanej dopravy má byť zlepšenie cestovania v regióne, jediná výhoda tej BID budú jednotné cestovné lístky.
MY VSETCI tu tvrdime (este k tomu niekolkokrat denne), ze najvacsim zlom je DPB a vodici zvlast, a najlepsim dobrom sveta su cestujuci? Tak ked myslis toto vazne, tak v tom pripade, aj ked sa citis dobre, predsa len vyhladaj pomoc odbornika, pretoze realita t.c. nie je bernou mincou tvojich vyrokov.
Revizori uz maju nie len zalaminovane preukazy, ale aj odznaky A tymto chcem pochvalit revizorku c. 11 (tusim jedina revizorka v BA) za profesionalny pristup. K dnes uz samozrejmemu "dobry den" a "dakujem" pridala aj pohlad do oci pri podakovani a dokonca pouzivala "dakujem pane/pani". Nech je takychto zamestnancov DPB co najviac ?
"Čo sa týka BID, tak pre Bratislavčanov v podstate ani žiadnu výhodu neprinesie. Vlaky (osobáky) chodia riedko (Petržalka a Rusovce dokonca už nemajú žiaden osobný vlak), takže železnica veľmi nepomôže. Slovak Lines kapacitne nestíha, prímestské autobusy chodia preplnené takisto ako MHD v Bratislave v špičke." - Po prve, vlaky su napriklad s Devinskej relativne fajn vyuzivane, zlepsilo by sa to keby sa vybudovala DNV - Zastvka. Po druhe, regiobusy sa budu posilnovat. Po tretie, podla teba Bratislavcania necestuju po regione ked tvrdis ze im zlepsenie dopravy v regione nic neprinesie?
A inak, prioritou BID je zlepsenie v regione.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk