Co viem o Nitrianskom Citare, tak je stoji tolko co Citybus, ale jedna sa o vystavny model, takze moze byt lacnejsi ako normalne. A servis robi vyhradne autorizovany servis, vodica ani dnu nepustia.
Solarisu aj Citybusu sa konkurencia zide, trh sa este len nizkopodlaznych sa este len bude rozdelovat. Na trhu standardnych autobusov stale kraluje Karosa, aj ked odspodku sa tlaci SOR.
Ozaj, je ten MB nizkopodlazny ?
#13650> V prvom rade treba postaviť vozovňu Dúbravčice. V západnej časti mesta by bolo treba jednu vozovňu ako soľ. Ušetrilo by sa tým oveľa viac kilometrov ako stavaním vozovne pri Slovnafte.
Hm, máš pravdu ... nejako to nemôžem nájsť. Ale určite aspoň na doplňujúcich výkresoch som videl nakreslenú trasu medzi Vajorami a Račou (Vajnory to obchadzalo podobne ako budovaný obchvat) ... bohužial, už si to presne nepamätám
Ja by som prijal, Solaris Urbino 18. Tie sa mi naozaj pacia vyzeraju byt podla popisu kvalitne, ale boh vie aku si pytaju kvalitnu udrzbu a servis.
Minule mi prebleskla hlavou taka blbost a je to dost na zamyslenie tak ze "CO KEBY SA POSTAVALA JEDNA OBROVSKA VOZOVNA NIEKDE NA SLOVNAFTSKEJ A TAM BY BOLI VSETKY KLBAKY A V JURAKU SAME Karosy732CNG,KinderVajcoSORY,I-415... . Takto by nemuselo nic z 4.DPA vliect na opravu do 1.DPA. a vsetko by sa robilo v jednom podnikovom zavode.
Trplejbusy a elektricky by sa mali kupovat, ne autobusy. Nove autobusy sa kupuju stale (Karosa, Ikarus, TAM, SOR). Za poslednych 10 rokov same nove autobusy a ani jeden trolejbus (vynimka 15TrM) a ani jedna elektricka nova.
To by mohol byť on, veď SAD Nitra kupovala Citaro na mestké linky. Sakra to by bolo keby sa kupovali v 2004 Citara. Júúúj, to potom keby sa niekto sťažoval na BA MHD tak už potom mu asi vybavím klistír (just joke) Som zvedavý, či ho zajtra uvidím, síce doobeda som v škole ale potom, neviete nietko kde bude zajtra jazdiť, idem sa spýtať na dispečera. Dúfam, že sa nepomýlili v jednom mesiaci, a bude jazdiť len jeden deň. Bo minule namiesto 2-3 mil EUR napísali 2-3 mld.EUR. Trochu rozdiel.
Návrh ani tak nechcel riešiť kultúru cestovania ako racionálnosť trasovania liniek. Pre cestujúceho by sa počet spojov nezmenil a dopravca by tom mohol šetriť pekné prachy.
Predlžovanie autobusových liniek z Východného na Trnavské mýto odmietam z dôvodu súbehov s elektrickou trakciou (ako sa vyjadrili aj iní). Mimochodom v Tvojom návrhu si zabudol obslúžiť Studenú ul., ktorej si vzal L56 a nezaviedol náhradu
Vrátim sa ešte k môjmu návrhu: bola to ukážka "štandardného prešovského riešenia"... ak vedia vodiči vymeniť tabuľku v Prešove, nevidím dôvod prečo by takými schopnosťami nemali disponovať bratislavskí vodiči. A vôbec, je smiešne sa o takejto otázke baviť v dobe, kedy má plno vozidiel displeje.
#13632> Aký územný plán? To, čo sa pripomienkovalo pred dvoma rokmi v troch alternatívach, obsahovalo v tejto lokalite iba predĺženie električiek zo ZP bližšie k Vajnorom. Je nejaký nový?
ty brdo, ocividne uz nevidim, ake preklepy pisem... pridte ma prosim vas niekto zabit... :,-(
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KLF
Trplejbusy a elektricky by sa mali kupovat, ne autobusy. Nove autobusy sa kupuju stale (Karosa, Ikarus, TAM, SOR). Za poslednych 10 rokov same nove autobusy a ani jeden trolejbus (vynimka 15TrM) a ani jedna elektricka nova.