mickey: Ono skratka AS nemusi kazdemu moc hovorit. Uplne super je ked niekde pisu ASMN. Inak suhlasim, ze niektori ludia su dost nevsimavi.
all: idim ze DPB stale obchadzaju myslienky ako nekupit 18m bus, ale len 15m. 21 je podla mna vylozene na 18m klbak. 15m bus jedine pri zhusteni intervalov.
Jezis, ten Horsky to je ale ******. Za to, ze on mozno vidi MHD ked ide rano (v spicke) na Mileticku kupovat o 10 halierov lacnejsi chlieb a na obed, ked sa z nej vracia, nemusi chciet, aby sa po osmej vecer stalo z Blavy mesto so samymi nocnymi spojmi - inak sa totiz spoje s intervalom 30-45 minut nazvat nedaju...
Dnes rano som to Citaro videl jachat po Sancovej smerom hore na Prazsku. Oci som si siel vyocit!
Ale potom som sa zasa vratil na zem.
Prifrcala si to linka 21, na vsetkych transparentoch svietilo "AS Mlynske nivy", dokonca tam tusim bol aj nakresleny maly autobusik.
Otvorili sa dvere a zrazu jedna pani, co stala doteraz celkom pokojne na zastavke, zacala zmatene pobehovat od jednych dveri k druhym a vypytovala sa ludi, co vystupovali: "Prosim vas, Prosim Vas, ide to na autobusove nadrazie!?"
A jasne som pocul dve slecny, ako jej povedali, ze nevedia a taka starsia cestujuca jej zasa povedala, ze nie! Skoda reci...
Co viem o Nitrianskom Citare, tak je stoji tolko co Citybus, ale jedna sa o vystavny model, takze moze byt lacnejsi ako normalne. A servis robi vyhradne autorizovany servis, vodica ani dnu nepustia.
Solarisu aj Citybusu sa konkurencia zide, trh sa este len nizkopodlaznych sa este len bude rozdelovat. Na trhu standardnych autobusov stale kraluje Karosa, aj ked odspodku sa tlaci SOR.
Ozaj, je ten MB nizkopodlazny ?
#13650> V prvom rade treba postaviť vozovňu Dúbravčice. V západnej časti mesta by bolo treba jednu vozovňu ako soľ. Ušetrilo by sa tým oveľa viac kilometrov ako stavaním vozovne pri Slovnafte.
Hm, máš pravdu ... nejako to nemôžem nájsť. Ale určite aspoň na doplňujúcich výkresoch som videl nakreslenú trasu medzi Vajorami a Račou (Vajnory to obchadzalo podobne ako budovaný obchvat) ... bohužial, už si to presne nepamätám
Ja by som prijal, Solaris Urbino 18. Tie sa mi naozaj pacia vyzeraju byt podla popisu kvalitne, ale boh vie aku si pytaju kvalitnu udrzbu a servis.
Minule mi prebleskla hlavou taka blbost a je to dost na zamyslenie tak ze "CO KEBY SA POSTAVALA JEDNA OBROVSKA VOZOVNA NIEKDE NA SLOVNAFTSKEJ A TAM BY BOLI VSETKY KLBAKY A V JURAKU SAME Karosy732CNG,KinderVajcoSORY,I-415... . Takto by nemuselo nic z 4.DPA vliect na opravu do 1.DPA. a vsetko by sa robilo v jednom podnikovom zavode.
Trplejbusy a elektricky by sa mali kupovat, ne autobusy. Nove autobusy sa kupuju stale (Karosa, Ikarus, TAM, SOR). Za poslednych 10 rokov same nove autobusy a ani jeden trolejbus (vynimka 15TrM) a ani jedna elektricka nova.
To by mohol byť on, veď SAD Nitra kupovala Citaro na mestké linky. Sakra to by bolo keby sa kupovali v 2004 Citara. Júúúj, to potom keby sa niekto sťažoval na BA MHD tak už potom mu asi vybavím klistír (just joke) Som zvedavý, či ho zajtra uvidím, síce doobeda som v škole ale potom, neviete nietko kde bude zajtra jazdiť, idem sa spýtať na dispečera. Dúfam, že sa nepomýlili v jednom mesiaci, a bude jazdiť len jeden deň. Bo minule namiesto 2-3 mil EUR napísali 2-3 mld.EUR. Trochu rozdiel.
Čo otom viete, Mercedes v BA, z ktorej vozovne bude jazdiť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
martiner
IMHO realnejsie vidim nakup solarisov ako mercedesov, mercedesy su drahe palky