"V prípade oneskorenia počkajte maximálne 10min nad dohodnutý čas odjazdu." Toto dožvie ako mysleli, to ako potom má ísť cestujúci pešo?
Re #136255 boxcar: Ten link po niekoľkých hodinách prestal fungovať. To jedno zo spojení s TAXI nájdeš (aj s mapkou) na www.vor.at zadaním spojenia dokonca z Marchegg Bahnhof do Ganserndorf Bahnhof napr. na zajtra 13:56 h.
A budu sa vobec na 95 zmestit? (sirkou) - totizto "klasicky" klbovy bus v BA ma 2500mm pricom CapaCity ma 2550mm (tych 100mm (z oboch stran) moze urobit sarapatu :D)
tak predsa. "Hromadné taxi na zavolanie je praktický doplnok k existujúcej ponuke verejne doprave a poskytuje už v mnohých obciach Rakúska občanom mobilitu za výhodné ceny. ... Taxi zastavuje na fixných "zberných" miestach... Vystúpiť je možné na akejkoľvek adrese v rámci obsluhovanej oblasti... Udajte prosím najneskôr 30min túto Vašu prosbu o jazdu... V prípade oneskorenia počkajte maximálne 10min nad dohodnutý čas odjazdu." Držitelia existujúcich časových lístkov (zóny 200B, 290B..) môžu využiť toto taxi za prirážku 1€ za každú jazdu.
ak máš na mysli Sammeltaxi, tak to funguje je to napr. aj v Parndorf-e pri Outlet Shopping Centre.
Je to taxi, taký menší Peugot tuším, pre 6osob(?). Funguje špeciálne pre to nakupne centrum ako zvoz ľudí zo stanice do nakupneho centra, má pravidelné odchody. Mimo nich funguje ako taxi pre partie ľúdí, ktorí idu napr za zábavou do vedľajšej dediny, či ako klasické taxi. Tarifa je rôzna závisí od toho či je to ten pravidelný odchod, tiež od času, počtu osob. Je možné, že je to taxi zaradené aj do VORu s tým, že držitelia kariet majú zvýhodnenú tarifu...
Problémom Bratislavy je aj ten, že nikto jej nedotuje dopravu. Pokiaľ viem v niektorých zahraničných mestách dotujú dopravu napr. v hlavných aj štát. Ale v Bratislave to nejde. A treba sa zase pozrieť na to, že iné mestá v SR síce majú mladší vozový park, ale oni nemajú 800 autobusov ale niektoré napr. len 80... ?
"Hurá, rozdeľme zasa 40 vozov do všetkých vozovní, nech je v tom riadny bordel. "
- hmm prečo bordel? -rozdeliť ich treba tak aby mohli byť optimálne vypravované s čo najmenším počtom jalových kilometrov pri výjazdoch.
Neviem teda čo DPB zamýšľa a ako si ich rozloží. No, byť na mne ja by som osobne rozdelil takto: 15ks do vozovne Trnávka -výprava na L21 a 25ks do vozovne Petržalka -výprava prednostne na L95 a 93 alebo 68. Na L95 prednostne preto, keď nie je električková trať do Petržalky nech aspoň po tej trase chodia slušné vozidlá.
Bratislava nebude zdaleka vypadať jako západní mesto aj keď sem príde tých 40 vozov Capacity. Bratislava bude stále výrazne zaostávať aj naďalej za mestami nie len na "Západe" ale aj od miest ČR a to nielen v doprave. To ešte potrvá 30let než sa zmení zmýšľanie ľudí...-no to nie je už celkom predmetom tohoto fóra.
K MHD.
Ja nevidím tento nákup nejak tragicky. Koniec-koncov hlavne Bratislaváci nech sú všetci radi, že sa niečo KONEČNE kupuje.
Ja si myslím, že čo sa dĺžky týka sa tieto autobusy v Bratislave viac než zídu. A to hlavne na nosných linkách, najviac na L 95 coby zatím náhrada za električku.
Bratislava na Rozdiel od Prahy nemá Metro ani takú rozsiahlu električkovú sieť. Kým v Prahe autobusy sú vačšinou doplnkovou dopravou (napájače na metro + nejaká kde tu tangenciálna linka) , Bratislava je na tom inak -Hlavne 120 tisícová Petržalka. Autobusy tu pokrývajú častokrát hlavné Radiálne linky preto je vhodné Capacity. Pravda, menej vhodné sú už na miestami menej kvalitný povrch vozoviek.
Ja by som dal ohľadom tohoto aj protiotázku - prečo Praha kúpila tramvaje Forcity a neuspokojila sa s Variami-LF? Aj po dodávke tých 250ks bude dál ulicami Prahy behať dosť súprav T3 a T6.
-To je to isté.
Okrem toho bude predsa další tender na 18m autobusy.
Tu nechcem tvrdiť, že električkovú dopravu nie je treba modernizovať, no tu treba prvé riadne opraviť koľajové trate až potom nové električky. A netreba mať strach, keby sa chcelo našli by sa peniaze aj na 5-10 vozov VarioLF, ktoré ale akosi DPB nechce.
A vôbec, keby mesto Bratislava lepšie hospodárilo a inak by vedenie mesta + DPB všeobecne zmýšľalo - nebol by problém aby po BA behalo aj 100ks CapaCity, 50ks Škoda ForCIty a aj dávno by bola trať do Petržalky aj do Devínskej Novej Vsi, len na to treba vôľu.
Mimochodom, Mercedesy vo veľkom nakupuje napr. aj mesto Děčín.
Lebo uz kazdy dostal do vrecka A nie je to az tak vynosne, ale podla vyjadreni to nebolo ani stratove. Ale tu sa uz nazory ekonomov a analitikov rozchadzaju. Iste je, ze srotovne ako tak pomohlo a vyroba sa pomalicky stabilizuje, ale nie zavratne.
neviem ci ste to tu uz rozoberali ale konecne som si kukla spravy z piatka (tv joj) a tam neviem co maju za informacie, ale najprv povedali ze na tej istej linke horel bus aj pred tyzdnom. hmm neviem ako u nich ale u mna 6 dni rozdiel neni pred tyzdnom. a tiez hovorili ze ide o treti poziar na tej istej linke. to asi tazko ked ten druhy bola 93 a nie 83.
Nie su autobusy pre PE - nadavas, budu nove autobusy s klimou, co nema ani DD - nadavas - tak sa kua rozhodni ?
PS: Radsej mat menej busov s klimou (podla mojho nazoru).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Preßburg.Germane
Bratislava nebude zdaleka vypadať jako západní mesto aj keď sem príde tých 40 vozov Capacity. Bratislava bude stále výrazne zaostávať aj naďalej za mestami nie len na "Západe" ale aj od miest ČR a to nielen v doprave. To ešte potrvá 30let než sa zmení zmýšľanie ľudí...-no to nie je už celkom predmetom tohoto fóra.
K MHD.
Ja nevidím tento nákup nejak tragicky. Koniec-koncov hlavne Bratislaváci nech sú všetci radi, že sa niečo KONEČNE kupuje.
Ja si myslím, že čo sa dĺžky týka sa tieto autobusy v Bratislave viac než zídu. A to hlavne na nosných linkách, najviac na L 95 coby zatím náhrada za električku.
Bratislava na Rozdiel od Prahy nemá Metro ani takú rozsiahlu električkovú sieť. Kým v Prahe autobusy sú vačšinou doplnkovou dopravou (napájače na metro + nejaká kde tu tangenciálna linka) , Bratislava je na tom inak -Hlavne 120 tisícová Petržalka. Autobusy tu pokrývajú častokrát hlavné Radiálne linky preto je vhodné Capacity. Pravda, menej vhodné sú už na miestami menej kvalitný povrch vozoviek.
Ja by som dal ohľadom tohoto aj protiotázku - prečo Praha kúpila tramvaje Forcity a neuspokojila sa s Variami-LF? Aj po dodávke tých 250ks bude dál ulicami Prahy behať dosť súprav T3 a T6.
-To je to isté.
Okrem toho bude predsa další tender na 18m autobusy.
Tu nechcem tvrdiť, že električkovú dopravu nie je treba modernizovať, no tu treba prvé riadne opraviť koľajové trate až potom nové električky. A netreba mať strach, keby sa chcelo našli by sa peniaze aj na 5-10 vozov VarioLF, ktoré ale akosi DPB nechce.
A vôbec, keby mesto Bratislava lepšie hospodárilo a inak by vedenie mesta + DPB všeobecne zmýšľalo - nebol by problém aby po BA behalo aj 100ks CapaCity, 50ks Škoda ForCIty a aj dávno by bola trať do Petržalky aj do Devínskej Novej Vsi, len na to treba vôľu.
Mimochodom, Mercedesy vo veľkom nakupuje napr. aj mesto Děčín.