ja by som na L99 dal kľudne Sorky, nikdy som nevidel, žeby bola L99 tak plná žeby to neutiahli 9.5 od SORu. Hovorilo sa, že to je nevhodné vozidlo na trasu L99, vraj spoje meškali. Ak môžu premávať inde po meste môžu aj na L99, ľudí by to nezabilo rozhodne.
Nejde o to aby si si nalepil prdel na sedadlo. Úplne fajn je stav ak nie je tlačenica, to hlavne v špičke úplne vyhovuje. Poobede to je na L50 úplne free čo som videl L50 behať po meste ?
nie nehackol... pozerám sa na vec tak, že SOR ak by dodával to čo dodáva do Prahy, tak neprotestujem. Uvedomujem si to, že je kríza - teda peňazí nie je nazvyš, za ďalšie nové klbáky už urgentne treba čo ešte umocňuje fakt, že nedávno vyhoreli 3 autobusy a ešte nevieme, koľko autobusov čo jazdí po cestách sú "časované bomby". Za ďalšie už len pre oko by vyzeralo vozový park lahodne, keby ho tvorili komplet SORky. Za ďalšie by bola ľahšia údržba, náhradné diely zaobstarať, školenie údržbárov a pod. veci okolo zariadenia vozidiel. Navyše za rovnakú cenu dá kúpiť SORov oveľa viac ako napr. Mercedesov a MANov. Ale ani cena Citelisov nie je vysoká, dá sa povedať, že rovnaká ako u SORov. Ale kĺbové SORky ponúkajú lepšiu kapacitu a ak nebudú trpieť poruchami a ani nebude problém s dlhým zadkom tak je jedno či Citelis alebo SOR, to už nech DPB rozhodne. Ide aj o to aký typ vozidla chce mať vo vozovom parku a od koho by prípadne chcel kupovať aj 12m vozidlá. Vyzerá to však opäť na pestrý vozový park ak dojdú tie sľubované 12m Citelisy.
Čistenie interiérov prostriedkov MHD (autobusy, trolejbusy, električky) po dennom ošetrení a po vyšších stupňoch údržby a po opravách a po dočisťovaní exteriérov po strojnom umývaní.
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy) .
Hodnota: 60
Predpokladaná hodnota bez DPH:
Hodnota: 5 000 000,0000 EUR
Verejný obstarávateľ obstaráva dva nové sólo autobusy pre prímestskú medzinárodnú prevádzku mestskej hromadnej dopravy. Ponúknuté autobusy musia spĺňať všetky legislatívne podmienky pre prevádzku na pozemných komunikáciách všeobecne a ďalej v mestskej hromadnej doprave osôb platnej v Slovenskej republike.
Hlavné miesto dodania tovarov: Vozovňa Krasňany, Dopravného podniku Bratislava, a.s.
Predmet zákazky bude hradený z prostriedkov programu cezhraničnej spolupráce Maďarská republika - Slovenská republika 2007-2013 (Európsky fond regionálneho rozvoja 85 % a štátny rozpočet 10 a z rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy 5 %.
Mohli prideliť aspoň 5-6 vozov z tých 35 aj do Petržalky a vypravovať ich aj na L99 a 80 po tri poradia. Už keď na kĺbových linkách sú prestarnuté vozidlá nech aspoň "krátke" linky sú zabezpečené ako-tak slušne.
Všetkých 35 vozidilel dávať do Jurajovho dvora (Vozovňa Trnávka je predsa tesne vedľa) je hlúposť. Navyše tam už je 20 Tedomov (Trnavka + Jurajov dvor) zatiaľ čo Petržalka má len dva podstatne staršie IK412 a nemyslím si, že by v Petržalke nízkopodlažné vozidlá nebolo treba.
A v tejto súvislosti prečo vlastne Jurajov Dvor + Trnávka nie je jedna vozovňa? -ved tie odstavné plochy sú vzdialené vzdušnou čiarou hádam ani nie 200m.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.