Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #135916:
"mimochodom DPB by už konečne mohol pristúpiť k tomu aby analyzoval vyťaženosť jednotlivých liniek a opodstatnenosť nasadzovania kĺbový autobusov a hlavne si určiť 2-3 linky kde by premávali len Solarisy."

Také v podstate už existujú: 88 a 96. A ani tie nie je DPB schopný kompletne pokryť Solarismi. Ešte donedávna sa vedľa v dispečerskom pravidelne písalo o "nízkopodlažných" vozoch na týchto linkách.

"- určite by mal prehodnotiť to či by nebolo lepšie rozdeli L95 ako som tu kedysi písal na 95 a 195 (po Technopol)"

A vtedy Ti aj bolo vysvetlené, že by to bola blbosť.

"- tiež vyriešiť súbeh 84 a 99 kde niektoré spoje premávajú úplne zbytočne nakoľko sú obsadené počtom do 20osôb"

Pôvodne ten súbeh nebol takmer žiadny. Že to neskôr dodrbali naštvalo aj mňa.

S ostatným viac - menej súhlasím. ?
Reakcia na: no.ev.di. #135924:
podla mna na L54 staci minibus
Reakcia na: Emo #135923:
však SOR nemal konkurenta vlastne, takže kto sa mal sťažovať? Keby DPB nebol taký blbý, mohli nám dojsť 12m SORy a bolo by to lepšie.
Reakcia na: shandon #135922:
ty vraj robíš výpravu Račianskych liniek, ak je to tak, potom poznáš asi aj obsadenosť L54, mám pravdu?
Reakcia na: no.ev.di. #135913:
Stačilo, že by sa niekto sťažoval a celý tender by bol v riti, tak ako ten na kĺbáky.
Reakcia na: no.ev.di. #135908:
dobry napad + minibus presunut na L54
Reakcia na: Emo #135917:
81 mala 12minút akurát tak mimo špičky a jedine cez prázdniny v poobednej špičke, mala 12min do riti! Veď držím ten vytlačený CP z imhd.sk v rukách, tak myslíš, že si vymýšľam?
Reakcia na: m@rtin #135864:
Vieš, to máš pravdu, že je drahší. Ale mne osobne je to už jedno (a myslím, že aj 99 % cestujúcich). Hlavne, že budú nové vozidlá, ktoré tak potrebujeme.
Reakcia na: Emo #135917:
81 mala 8/12/10. Cestoval som ňou každé božie ráno do školy. (2002-2004)
Reakcia na: MatejBA #135865:
Tam to ale bolo mierne ináč: "Za Slovensko, za Tatry, ruším linku 33". ?
Reakcia na: no.ev.di. #135868:
No od Teba som ani nečakal inú odpoveď. 81 mala 12 minút v špičke, za tým si stojím. 93 a 94 - tam bolo tiež určite viacej. A keby aj nie, tak aj tak máme dnes lepšie intervaly ako vtedy. A ešte by ma zaujímalo, na základe čoho považuješ linky 80, 82, 85, 86, 90, 92, 96, 97, 180, 198 za záprdky. Preto, že si nimi necestoval? ?
Reakcia na: Emo #135912:
mimochodom DPB by už konečne mohol pristúpiť k tomu aby analyzoval vyťaženosť jednotlivých liniek a opodstatnenosť nasadzovania kĺbový autobusov a hlavne si určiť 2-3 linky kde by premávali len Solarisy.
- určite by mal prehodnotiť to či by nebolo lepšie rozdeli L95 ako som tu kedysi písal na 95 a 195 (po Technopol)
- tiež vyriešiť súbeh 84 a 99 kde niektoré spoje premávajú úplne zbytočne nakoľko sú obsadené počtom do 20osôb
- riešiť L94 v úseku Zochova - Vazovova a 80 Zochova - Kollárovo nám. - jedna linka do danej oblasti, alebo skrátiť 94 a 80 ponechať
- zlúčiť 84 a 34 ako náhradu za L94 k Vazovovej, kde ešte premávajú aj linky 31 a 39, z toho 31 nepremáva až tak plná aby do nej nemohli prestúpiť ľudia z Petržalky idúci na Vazovovu a kľudne sa dá aj do L39 pristúpiť.

DPB ani nevie ktoré linky premávajú ako vyťažené a aký má bordel v prekladoch o ktorých si myslí, že fungujú lebo je to na papieri. Mali by si brať príklad z DPMK, ktorý vyhnal zamestnancov do terénu a spravil sa prieskum.
Reakcia na: m@rtin #135861:
68, 93, 94, 95 - to sú linky dokonca nie s intervalom 6 minút, ale 4 minúty v rannej špičke. A napriek tomu sa na takej 68 stáva, že nepoberie všetkých ľudí. Potom je tu ešte linka 98 s intervalom 6, ale tam veľmi nepoznám situáciu, nechodím tou linkou. ?
Reakcia na: Emo #135912:
no na L20,31,39,61 a 63 som ešte sólo nevidel
Reakcia na: Emo #135911:
a súťaž na vozidlá do 11m bola v súlade so zákonom? kto ešte mal šancu uspieť v tomto tendri okrem SORu?
Reakcia na: m@rtin #135887:
To druhé, teda že na kĺbové poradia sa nasadzujú krátke vozidlá. Najnovším príkladom je linka 50 (predtým kompletne kĺbová), kde sa práve z dôvodu nedostatku kĺbákov prešlo na sólo autobusy za súčasného skrátenia intervalu. Aj na ostatných kĺbových linkách bežne stretneš 1 - 2 sóla. A to sa netýka len Petržalky.
Reakcia na: no.ev.di. #135904:
To si nie som moc istý, či je to v súlade so zákonom. Povedal by som, že nie.
Reakcia na: no.ev.di. #135908:
Oprav ma ak sa mýlim, ale v minulosti to tak bolo. A keďže SORka mala problémy s otáčaním na Lopeníckej, tak sa to rozdelilo na 51 a 151.
Reakcia na: Kami #135875:
"normovanych Slovakov sa vmesti viac ako normovanych Nemcov" a normovaných Nemcov o 100% viac ako normovaných Američanov 🙂 proste, sme chudší národ 🙂
Re #135882 Valec: "u nás sa autobusy neumývajú" zabudol si dodať, že u nás iba majú "certifikát o vyčistení" ?
Re #135883 kacka: niekde som čítal, že to hasiace zariadenie tiež zhorelo 🙂 ale neviem, čo je na tom pravdy...
Re #135884 kacka: ja viem, ale skúsiť by to mohli - veď dpb denne vypravuje historické vozidla 😉
Re #135893 enge2: a si nechci ani predstaviť, čo nastane, keď bude kandidovať na primátora BA ?
Re #135897 810zssk: bude mať trať Pri Kríži - DD? 😉
Reakcia na: Mike #135901:
keď už môže SOR chodiť na 151 tak prečo ju nespoja s L51?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.