-Tak nuž divy sú v tejto Bratislave - tak bude tu 40 "nóbl" autobusov a zvyšok vraky aspoň čo sa kĺbov týka. Ale je to aspoň niečo....
Inak čo sa týka Sofie a Minsku - no myslím, že aj tieto mestá sú na tom pomály lepšie. Napr. aj Minsk má už Nové LAZy čo MAZy (neviem presne zvoleja typ). Aj ked kvalita aj tých nových Bieloruských vozidiel je otázna.
Inak zase také blbé, že sa idú kúpiť Capacity to až nie je. -Hlavne keď je Bratislavská MHD postavená na autobusoch a niektoré štvrte sú úplne bez elektrických trakcií.
Capacity sa dobre bude hodiť na L 95, 21, 83 a 93možno.
Tiež pravda, tam si sadnúť hocikto nemôže ,stačí ostrejšia zákruta a letí jak peršing. Pre ilustráciu - ak by to išlo rýchlejšie v zákrute na L95 medzi zastávkami Farského a N.Hran. tak zrejme dojde aj k úrazu
Tie v dverach su v novych busoch nanic. Napr. Tedomy nezatvoria dvere ak stoji nieco v ich drahe. (Doverne zname zatvaranie dveri na 133 je niekedy uspesne az na 4x kvoli tomuto systemu.)
"Keď môžu v ČR existovať a byť jedným z dôvodov prečo je MHD v ČR na takej vysokej úrovni po stránke stavu vozového parku" - Ty si sa nacisto zblaznil.... keby neboli Citelisy, tak by tam mali napr. Solarisy, whatever..
"a kde vozový park připomíná autobusy v Sofii nebo v Minsku. Sorry, ale podobný vozový park není vidět v EU snad nikde kromě Bratislavy" - Ehm, v jednej vete tvrdis ze mame vozovy park na urovni Sofie, v dalsej tvrdis, ze taky voz. park ako v BA nie je nikde v EU. Tak sa rozhodni
Súhlasím , podľa mňa by stačilo montovať len interierove kamery ( 1 vpredu, 2 vzadu ) ,lebo mám pocit, že tie dverové kamery neplnia nejakú dôležitú funkciu - šoféri aj tak používajú spätné zrkadlá
Capacity je na tom isto lepsie. Vzadu ma 1 pri nadrzi + tusim 2 sedadla oproti 3.dveram . V prednej casti ma aspon 6 - teda aspon ten nas 1999. SORy NB radu su co sa tyka NP interieru spodina, na tie sklopne bocne sa da akurat tak polozit taska. Kratka verzia NB 12 nema ani jedno normalne sedadlo v NP casti, klbova verzia ma tusim len vzadu - aj to som si nie isty. Najviac sedadiel v NP casti maju kratke Tedomy ( az 14 + sklopne .ale ide to na ukor priestoru "salonu" ) aj Solarisy Urbina 15 slusne 13 sedadiel.
Veď ja dúfam, že tam kamerový systém dajú. Pri autobusoch drahších než 25Trky (kde je cena opodstatnená kvôli elektrickej výzbroji) by mal byť ináč to o pár dni bude vypadať ako v IK... ?
To má byť tá unifikácia vozového parku? Sakra, to by som radšej obetoval Capacity keď je jasné, že na to nemáme a radšek 250 kusov Citaro alebo Citelisy, aj keď dakto na Citelisy frfle ale o chvíľu si na ne budeme zvykať v 12m verzii a ľuďom sa určite ich nízkopodlažnosť bude ľúbiť a dúfam, že ani šoféri si nebudú sťažovať. Keď môžu v ČR existovať a byť jedným z dôvodov prečo je MHD v ČR na takej vysokej úrovni po stránke stavu vozového parku, tak môžu aj na Slovensku kde Citelisy poznajú akurát Prešov, Žilina, Trenčín a Košice a aj to v nie nejakom zázračnom počte.
Tých 5mil je aj iná doplnková výbava. Teda sa len nechám prekvapiť čo tam dajú. Keď som správne počítal tak dokopy má prísť 200 nových autobusov. 40 CapaCity, 60 na plyn (asi Citelisy) a 100 na naftu asi Citelisy alebo Citara. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
Ak je známa, predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 19 916 360,0000 EUR
http://bratislava.sme.sk/c/5007471/mercerdes-doda-40-autobusov-pre-mhd.html
Celkový finančný objem zákazky obstarávaných autobusov je 23,4 milióna eur bez DPH.
nejak nam to narastlo o 105 milionov korun...