Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Preßburg.Germane #135782:

Já si myslím, že by Bratislava měla nejdřív konečně přestat mluvit 20 let o nosném systému a postavit ho. Já si myslím, že by BA měla konečně nakoupit nízkopodlažní tramvaje (jedné město v ex CS, které je nemá). Já si myslím, že by BA měla konečně vybudovat plnohodnotný systém integrované dopravy na úrovni 21. století. Já si myslím, že by BA měla snížit stáří vozového parku autobusů čímkoliv novým. Ono koupit 40 meďáků nebo 60 Sorů je prostě rozdíl, a to nepočítám servis a náhradní díly.

Budiž Mercedes, ale proč zrovna Capacity, který je o 1,5 m delší? Jen chci říct, že cena Capacity oproti 18 m Citaru rozhodně nekoresponduje s navýšením kapacity.
"Značný zájem projevovali návštěvníci dne otevřených dveří o průjezd mycí linkou. Lidé zaplnili sedadla a mnozí ve sluncem rozpáleném autobusu se zavřenými okénky i stáli, jen aby se na ně také dostalo a mohli vidět rotující kartáče i proudy vody omývající čelo, skříň i záď vozidla."
http://skratka.sk/3e2w5n

Tak toto ešte DPB neokukal. ? Btw, tam majú podľa všetkého dispečing v spoločnom areáli s vozovňou, a teda DOD bol aj tam.
Reakcia na: m@rtin #135797:
vyrobilo sa ich 250 pre Istanbul a zopar pre nemecko.
Reakcia na: 810zssk #135775:

Pravda, v Sofii jsem viděl hodně, ale nových nízkopodlažních autobusů tam přibývá jak hub po dešti.
Reakcia na: hoppusmark #135770:

kamerový systém je i v nových Sorech por Prahu. Když si vezmu, že Praha vždy kupovala autobusy v plné výbavě, je jasné, že Capacity jsou drahé protože
a) je to Mercedes a za značku se platí
b) je to atypické vozidlo, kterých se v celé Evropě nevyrobilo ani 100 kusů a MB si to nechá tučně zaplatit

Klimatizace a 80 cm navíc nedělá rozdíl 5 milionů.
Reakcia na: Kami #135788:
ide o to, ci ma MAN co ponuknut? Ma sice prototyp GXL, ale seriove 3 vozy, ktore mali ist niekam do Svajciarska tam podla vsetkeho nedosli (aspon nikde o nich ziadna zmienka nie je) a ani v ponuke ten typ nema.
Reakcia na: luky133 #135793:
Ja teda nie ,ani len tie naše 330x ich nemajú . Ak to aj dakam chodieva na zájazdy ,tak nezávidím cestujúcim.
Inac ked uz tu kecame o CapaCity, nema niekto jeho fotku vo velko rozliseni z boku ako su dvere? Trochu sa hrajem vo fireworkse a mam spravene zatial len rychle obrysy po druhe dvere 🙂
Reakcia na: Petto #135791:
Taka otazka videl niekto niekedy klimatizovany mestsky Sor?
Reakcia na: no.ev.di. #135790:
Neserie , DPB chcel teraz väčšie vozidlá ako štandardné kĺbaky,SOR sa nemohol zúčastniť -lebo nevyrába také vozdilo. V druhom tendri na 100 dieslových kĺbakov vyhrá 99 percentne SOR s SOR NB 18.
Reakcia na: Peto3700 #135786:
e #135786 Peto3700 . Na Ba cesty je stavaný viac než dobre - tlmiče a vzduchové vankúše su lepšie ako v Citelisoch či 25 Tr ich maju dost tvrde - teda nevhodné pre výmoľové BA cesty. Nevýhoda je akurat jeho dĺžka a manévrovanie v zákrutách ,ale asi už horšie ako manévrovanie so Solarismi to nemôže byť.
Reakcia na: 810zssk #135776:
problém a podstata je v tom, že náš DPB sa tvári ako keby sa nechcel odlepiť od Ikarusov, TAMBUSov a Karos. Z toho čo máme sú podľa mňa Karosy úplne super, aspoň v tom, že sú celkom tiché. Hlučnosť motora sa nejak už neporieši, aj tá je myslím u Karos na nižšej úrovni oproti IK a TAMBUSom. A hlavne pri jazde Karosou nemám pocit, ako pri jazde Ik435, že dvere alebo tie sklá v interiéri vyletia, čo to neznesiteľne trieska a fakt mi to lezie na nervy vrcholne dakedy. Všimol som si to nedávno na L68, kde som šiel ešte naftovou Karosou a ten voz je tak tichý ako sa len dá. Tak sa netvár tak kyslo keď poviem, že Citelisy sú fajn. Minimálne v porovnaní s tým čo máme jednoznačne. A opakujem, že niesme nejakí šlachtici aby sme si vyvážali prdelky v Capacity alebo fantazírovali nad Rolls-Roycom medzi autobusmi. To už keď sa Praha dala na SORky, tak asi sa dačo ozaj deje vo svete s tými financiami. Keď peniaze boli a nebola kríza tak sme kupovali plechovice od SOR a teraz keď už SOR ponúka plne NP vozidlá bez hrbu, tak náš DPB na to serie.
Reakcia na: ufo #135787:
Ja viem, ale pochybujem že by zvládol všetky linky, kde jazdia súčasné kĺbaky. Veď uvidíme...
Reakcia na: kacka #135713:
budu cervene ako vsetky nove vozidla DPB.

Re #135739 M.C.: myslim ze tiez budu mat tmave determalne skla ako #1999. Ale okrem klimy hadam budu mat aj vetraky.

Myslim ze najvacsi problem je v tom ze dosla jedina ponuka. Keby sa o tuto zakazku zaujimal aj MAN, mohlo to byt lepsie. Ale takto to bolo cisto o splneni formalnych podmienok.
Reakcia na: Peto3700 #135786:
Však tu jazdí taký.
40x CapaCity pre BA

Táto správa ma milo prekvapila ale nie na dlho. Ja viem že slovenský národ má vo zvyku na všetko len pindať a kydať ale aj tak položím otázku: Sú bratislavské cesty stavané na takýto typ autobusu, resp. je CapaCity stavaný na BA cesty??? Sa obávam že tento luxusný metrobus bude mať v našich uliciach značné problémy, bude môcť obsluhovať len zopár liniek. To nehovoriac o kvalite vozoviek... Myslím že je to jednoducho pekný no drahý špás. Ale keď sú na nákup a servis týchto autobusov peniaze, nedbám

?
Reakcia na: Preßburg.Germane #135782:
95 na 100 percent nie,lebo je široký na Starý most - dva vozy neprejdú oproti sebe- ale ak sa urobí tá avizovaná rekonštrukcia - tak pohoda. Btw. lepší adept na Capacity je 68 - tam by som ich dal ako prvé.
http://www.e-vestnik.sk/Vyhladavanie/Oznamenie#EVestnik/Detail/5662
Ak je známa, predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 19 916 360,0000 EUR

http://bratislava.sme.sk/c/5007471/mercerdes-doda-40-autobusov-pre-mhd.html
Celkový finančný objem zákazky obstarávaných autobusov je 23,4 milióna eur bez DPH.

nejak nam to narastlo o 105 milionov korun...
Reakcia na: m@rtin #135763:

-Tak nuž divy sú v tejto Bratislave - tak bude tu 40 "nóbl" autobusov a zvyšok vraky aspoň čo sa kĺbov týka. Ale je to aspoň niečo....
Inak čo sa týka Sofie a Minsku - no myslím, že aj tieto mestá sú na tom pomály lepšie. Napr. aj Minsk má už Nové LAZy čo MAZy (neviem presne zvoleja typ). Aj ked kvalita aj tých nových Bieloruských vozidiel je otázna.
Inak zase také blbé, že sa idú kúpiť Capacity to až nie je. -Hlavne keď je Bratislavská MHD postavená na autobusoch a niektoré štvrte sú úplne bez elektrických trakcií.
Capacity sa dobre bude hodiť na L 95, 21, 83 a 93možno.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.