Tak ale také samohasiace zariadenie je potom na veľké "H". Spustilo sa vôbec? - asi sotva, ten autobus je dosť poškodený ohňom.
V súvislosti s nedostatkom autobusov -bude sa tento voz ešte opravovať? Bolo by vhodné motorový priestor a zadnú časť opraviť za použitia dielov s už predtým vyradených vozidiel 4848 / 4859. Inými slovami -z dvoch zlých vozidiel spraviť jedno dobré.
Jasné že má to samohasiace aj zhorený 2829.. lenže pokiaľ viem samohasiace zariadenie je v motore(alebo v jeho tsnej blízkosti) a tam reaguje na vysokú teplotu (alebo dym? alebo oboje... ešte možno tak na prívod paliva)
ale pri väčšine požiarov busov horí motorový PRIESTOR (defakto od 4. dverí dozadu a od sedačiek nižšie) ale iba veľmi málo krát samotný motor... (jednu dobu u plyňákov často horel vzduchový filter..) aj teraz tipujem že sa zapálil ten bordel čo tam bol, možno olej bol nakvapkaný tam kde nemal byť.. a tieto veci samohasiace zariadenie nepostrehne a nezahasí..
rovnako je samohasiace zariadenie na dve veci ak začne horieť kabeláž...
Nehovoril približne pred rokom istý pán Z., že sa do autobusov namontovali samohasiace systémy? ? Viem, že na 100% v SU, ale zdá sa mi, že ich montovali aj do IK nie?
Inak na nieco som natrafil,a musim povedat ze toto urcite nieje Tedom 1101/8038/.Aspon nie ten co dorazil do DPB alebo ten co momentalne jazdi.Jedine ze by nieco na poslednu chvilu v tovarni zmenili.Ked niekto o tom nieco vie,nech prezradi.?
ved jasne, zase keby boli nadvaznosti a kvalita autobusov lepsia tak auto pouzivam len tam kde mi to vyrazne skrati cestu napr. petrzalka - rybnicna. a do mesta pekne MHD, ale takto radsej zaparkujem na Tyrosovom nabrezi a vecer sa vratim zase spat autom ?
Vyhody MHD by som videl keby bola uz ta trat Petrzalka - Mesto a nasledna preferencia elektricky na sposob vlaku to jest cim menej prejazdov IAD a tam kde je prejazd IAD cez trat tak tam buchnut zavory alebo osvetlenie ako maju vlaky. ?
potom by som aj ja nechal auto vacsinu casu odpocivat na parkovisku
Ale ani ten najnovší autobus, na bezplatnej linke s minútovým intervalom a úplne bez cestujúcich nie je úplne konkurencie schopný voči IAD. A aj preto sa všade vo svete riešia problémy s IAD reštriktívnym spôsobom.
Ja som toho nazoru, ze by sa mala podporovat VHD, ale inak ako si to predstavuje vacsina tunajsieho osadenstva. Ja som za skvalitnovanie MHD a presun ludi z IAD na zaklade dobrovolnosti. T.j. zabezpecit vacsi podiel MHD motivacne a nie restrikcne.
Samozrejme, urcite obmedzenia IAD to obnasat moze, ale len pokial to priamo pomoze MHD (napr. vybudovanie BUS pruhu namiesto cestneho pruhu).
ale nie tym ze niekomu zakazeme kupovat si auto ked na to ma, ked chce 5 aut prosim, ked za ne plati statu peniaze prosim, plati dane za auto, za benzin a tak dalej
Aj v slobodnej demokratickej krajine do značnej miery veci riadi štát prostredníctvom svojej politiky, ktorú určujú občanmi volení predstavitelia. Teda štát/samospráva by v záujme trvalo udržateľného rastu a rozvoja mohli a mali robiť kroky na obmedzovanie IAD a prečo nie aj tým, že sa bude potierať to, že cesty a chodníky sa menia na parkoviská.
Linku 206 nahradí len na Kramároch. Z Nív je možné cestovať L208 a na Hodžovom prestúpiť, alebo ešte lepšie íst L21 pod stanicu, tam prestúpiť na L209 a v prípade že idete až k NÚSCH prejsť to z Vlárskej pešo. Je to oveľa rýchlejšie ako sa voziť okolo hradu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
enge2