Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Riko #13409:
ten usek (Reviste - Sasov) sa zacne uz tento rok (alebo buduci ?), len sa spekuluje nad trasou cez Ziar. Stale nechapem, kto ma akoze chodit BA - KE severom ? Toho sa mozno aj vlada boji. Ak sa dokonci juzny tah, tak nebude vola dokoncovat severny v takom tempe. Inak, bus uz dokaze trasu BB - BA spravit pod 3 hodiny!
Andy: No, ked si predplatis balik sluzieb, mas kartu "zadarmo", to ano. Alebo mi chces povedat, ze platis mesacne 20 Sk a este ti daju aj kartu zadarmo? Idem tam, kde to je!?

Vladimir: Zavisi od toho, za kolko DPB karty kupil. Ak za 160 Sk, tak na nich nezaraba, lebo 166 Sk je cena aj s obalom. Teda zaraba mozno iba na obaloch 🙂
Mickey: no mozno mas zlu banku - ja to mam zdarma - poial nechem Visa GOLD, alebo EC/MC zlatu - tam je nejak priplatok - ostatne mam zdarma - teda v cene mesacneho poplatku.
Jano: Ak som Ťa správne pochopil (pokiaľ som nechápavý, tak odpusť 🙂 ), tak na linke č. 27 v čase sedla (PD 8.00-13.00h) a v soboty a nedele jazdí jedno vozidlo. Vozidlo, ktoré jazdí len na tejto linke.
Pokiaľ je toto pravda, tak v praxi to znamená, že vozidlo 25 minút jazdí a 35 minút má prestávku.
V tomto prípade zaujímam k DPB rovnaký postoj ako k DPMK - "Robte si čo chcete, ale NIKDY sa nevyhovárajte, že je nedostatok peňazí!".

Jano: Každopádne vďaka za vysvetlenie.

Ad čipové karty: Keď ich zavádzali v Prešove, nikdy sa o konkrétnej dobe platnosti nehovorilo. Karta podľa DPMP platí vo všeobecnosti "viac rokov". Podľa mňa by sa k životnosti malo pristupovať individuálne, podľa technického stavu karty a nie na základe dátumu meniť ich hromadne všetky.
Mne sa počínaní DPB nepáči ešte jedna vec. A to, že ako tu bolo napísané, predáva kartu za 166 Sk. Prešovský DP ich predáva za nákupnú cenu od EMtestu, t.j. za 160 Sk. Znamená to, že DPB na výmene IČK zarába???!!!
Chlapi, ked sa tolko mrcasite nad tymi ICK,povedzte mi uprimne: debetne karty z banky mate zadarmo? Lebo mne tie svine vzdy uctuju 120 korun a kartu mi daju platnu iba na dva roky! To je pre dvojclennu rodinu 240 korun.
Reakcia na: tulenique #13513:
a viete niekto dokedy je potrebne si tie karty vymenit?
hlasim sa na nove miesto marketingoveho riaditela 🙂
Reakcia na: tulenique #13513:
A nespominalo sa pri vystavovani kariet, ze suma, ktora sa za ne plati (vtedy 130 Sk) je len zaloha? Nepamatate sa niekto?
Reakcia na: ja #13512:
Nerad vidim na diskusnych forach vulgarizmy, ale pri otazke vymeny cipovych kariet mi neostava nic ine ako suhlasit i s tymto vulgarnym vyjadrenim.

Kua ved ja som si tu cipovku pred piatimi rokmi zaplatil a mam platit znova ???

Ak DPB prestava podporovat kontaktne cipove karty a chce uplne prejst na bezkontaktne tak nech je vymena karty bezplatna.

A ak ide iba o to aby nefigurovalo na ICK rodne cislo, tak sa to riesit tak ako v Prahe ze na r.c. sa z ICK zoskrabe a prelepi sa nalepkou s novym ID cislom...

Kua ja zacinam mat pocit ze by v DPB mala a.s.a.p. vzniknut funkcia Marketingoveho riaditela. Ved bez nejakeho vyraznejsieho zvysenia nakladov by sa dalo tolko urobit... (nemam na mysli prave vymenu ICK, tam su zial naklady nezanedbatelne)
*****, **** slamenná riť kto zas potrebuje prachy?????? že si vymyslel nové čipové karty za iba 166 Sk?????????????? Mimochodom pre 4-člennú rodinu je to 664 Sk a to už nie je až tak malo.
Na rádiu Regina bol ráno rozhovor s prednostom petržalskej železničnej stanice o predĺžení podchodu až k daňovému riaditeľstvu. Dnes by ho mali začať kopať (rano som nič nevidel) a mal by byť hotový do novembra.
Reakcia na: Vladimír #13506:
Ja som vychádzal z knižného cestovného poriadku na rok 1985 a v ňom bola uvedená ako konečná zastávka Borská.
Kockac: máš pravdu, pomýlil som sa.
Vladimír: pred posledným veľkým obmedzením minulý rok jadzili celodenne na linke 38 dokonca 2 vozidlá, ale to boli až 3 odchody v hodine z Patrónky.
Vladimir: Ako to je s linkami 38, 43 skutocne neviem, ale na 27 to vyzera nasledovne:
- pracovny den pocas skolskeho roku: 1. sedlo, 2.,3. spicka, 4.,5. VW (5:20 h., 13:20 h. )- z linky 21/8 = spicka na 21, 6.VWv ( 21:20 h. ) z celodennej linky 21/6 POZOR: 27/3 od 20:25 h. prichadza na 20/3 a naslednu 509
- pracovny den prazdninovy: 1. sedlo, 2. spicka,3. VW ( 5:20 h. ) 21/1, 4. VW ( 13:20 h. ) 21/3, VW ( 21:20 h. ) 21/4
- vikend: 1. sedlo

Inac vypravu 27 a nielen tu najdes na dispeceri
VLADIMIR #13506> pokial sa ja pamatam, tak 44 sa otacala az pri konecnej elektriciek Karlova Ves, nakolko prejazd cez kolaje medzi zastavkami Borska a Karlova Ves pred rekonstrukciou trate este nebol. A tiez ak si dobre pamatam, tak konecna zastavka linky 44 bola o kusok dalej (cca pri tom spominanom prejazde cez trat) ako je dnesna Borska. V smere do Dubravky tam este dodnes su panely z tej zastavky.
Prípadne ešte dodám, že pôvodné otáčanie linky č. 44 je naznačené na Pustej ul., tak neviem, či bola aj zastávka na Pustej ul. alebo to bola skutočne zast. Borská.
tr3mp: Na mape Bratislavy, ktorá vykazuje stav MHD k 5.4.1988 linka č. 44 jazdí len po zast. Borská. Po prvý raz je vyznačená po Iuventu až v ďalšom vydaní mapy, kde je stav MHD k 3.4.1989. Zmena sa teda musela udiať v tomto dátumovom rozmedzí.
Reakcia na: COLOR #13466:
O.K. kasli na to, ved sa nic takeho zase nestalo. Aspon som spoznal beusa 😃. No ale v tu sobotu - co si mi pisal SMS - hehe - to ne - ved som vstaval bolo 1200 prec :DDD. Sobotu a nedelu ja rad prespim vzdy 😃.
Reakcia na: Z #13323:
no a co - podarilo sa nieco (pohovorit na schodzi?)
Macheta: Linku 38 vypravovala Trnavka? Ja si pamatam len Jurak... ale mozno pred tym velkym precislovanim...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.