no neviem koho tu furt zaujímajú kraviny...hádať sa o to, či som pindal na DPB alebo nepindal... ako keby vás za to dakto platil, že si ich budete zastávať. Ja som to myslel tak, že DPB by to mohol mať zverejnené skôr ako imdh.sk, čiže som naznačoval, že u nich to bude skôr pravdepodobné a že ak to tam nemajú tak je to ich chyba a nedostatok. Majú to tam takže nič sa nedeje. Že vás takéto nepodstatnosti trápia ?
Práveže povedal. Cheš mi povedať, že "Myslím, že skôr DPB by mohol na svojej stránke uverejniť ten CP L11 ako prvý, keďže on tie služby poskytuje" toto si napísal len tak? Z tohoto logicky vyplýva, že podľa teba ich tam nezverejnil, takže tu nerozprávaj o sprostých rečiach. Nie že by si si priznal chybu, že si sa nepozrel, ale furt musíš prikladať do ohňa a trebať blbosti...
to, že som si to tam hneď nenašiel neznamená, že musíš mať sprosté reči! Ja som inak nikde nepovedal, že DPB tam ten CP nedal. Ja som len konštatoval, že to nie je povinnosť ľudí na tejto stránke a tým to hasne! Takže pre teba špeciálne - NIKDE SOM NEPOVEDAL, ŽE DPB TEN CP NEZVEREJNIL!
lebo bude premávať asi len 4 dni... teraz tie výluky trvajú tak krákto, že by asi zošaleli ľudia keby tu mali furt nahadzovať a vyhadzovať tie CP. Myslím, že skôr DPB by mohol na svojej stránke uverejniť ten CP L11 ako prvý, keďže on tie služby poskytuje. Títo ľudia sa venujú MHD vo svojom voľnom čase, dobrovoľne a hlavne bezplatne, čiže žiadny DP ich neplatí a už vonkoncom nie ten Bratislavský, ktorý neuniesol neraz pravdu o jeho obraze, zobrazenú na tejto stránke. Preto molestuj ľudí v DPB aby sa činili, keď sú za to platení.
ja som myslel, že to myslel električkovú trať. Keď už si sa ozval a viem, že si autorom električkového linkovania, ktoré sa tu celkom ujalo (len škoda, že nie aj u DPB), tak by som sa ťa chcel opýtať či si myslíš o tých električkových tratiach HL.ST. - Pražská - Brnianska - Patrónka - TESCO Lamač - Harmincova a Dolné hony - Gagarinova - AS - centrum (cez Dunajskú asi nie)
Tá trať sa plánovala zhruba pred sto rokmi, bola úplne iná situácia, urbanizácia nebola tak ďaleko, ako dnes.
1. V tom čase v Slávičom údolí ani na Starých gruntoch nebolo nič.
2. Zastavovala by zrejme niekde na rohu Patrónka nebola obrovskou betónovo-asfaltovou križovatkou
4. Valec napísal, že výstavba trolejbusovej trate bola lacnejšia ako električkovej. Nič viac. ?
lacnejší ako čo? bol aj nejaký iný variant? Keď už si to načal, tak dúfam, že by si mi vedel odpovedať aj na ďaľšie moje otázky. Zhrniem do bodov :
1) Keď si spomenul trať cez Mlynskú dolinu, to znamená, žeby sa budovala aj trať do Slávičieho údolia?
2)Tiež ma zaujíma, že keby mala električka odbočku Brnianska - M.D., tak ako by zastavovala na Patrónke, ktorá je dôležitý prestupný uzol.
3) Prečo sa neuvažuje radšej o vybudovaní trate Štefánikova - Šancová - Legionárska - Karadžičova - Dostojevského - Šafko?
4) Bol aj nejaký iný variant okruhu, keď si hovoril, že Hl.st. - Pražská - Brnianska - M.D. - nábrežie bol lacnejší? Ten by už ale nebol realizovateľný keď je Mlynská dolina už samá cesta, či našlo by sa tam niekde miesto?
"Už aj na zač. 20. storočia pre veľký sklon sa namiesto električky na Železnú studienku vtedy zaviedol Trolejbus."
Trolejbus sa nestaval pre veľký sklon (však električkový okruh Hl.St - Pražská - Brnianska - Mlynská dolina - nábrežie bol plánovaný) ale preto, že bol lacnejší.
jasnačka ? 1x som cez ten podjazd prešiel L8, 1x L9, 1x L12 a 2x L13 ? aj to som si všimol že ten podjazd je delený...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
JamaVOku