Stačí sa pozrieť, ako je to spravené v Prahe - žiadne betónové bariéry netreba, stačí otvorený pričny kanál na začiatku a na konci úseku. Problém je v tom, že tým pádom úsek zneprejazdníš aj pre sanitky, hasičov a ostatné zložky IZS, čo je ešte horšie, ako pár de billov na pseudoteréňákoch na električkovom páse.
Ja teda rozhodne nácko nie som, čo vyplýva už z mojich diskusií s du.nč.om ale používanie evidentne nezmyselného, z brucha vycucaného čísla 70% je práve živnou pôdou pre náckou a ich podporujúcich. Keby štát tento problém riešil a bolo by integrovaných 70%, tak by náckov nepodporovali veľké skupiny jednoduchších obyvateľov.
Milý Dunčík, keďže tu evidentne narážaš na mňa, tak si dovolím po tisíci a prvý krát ťa uviesť na pravú mieru:
Bratidslavu vidím z reálu, podľa tvojho vystupovania, asi podstatne viac ako ty, ktorý absolvuješ akurát tak cesty Petržalka - Stavebná fakulta a Petržalka - hlavné nádražie ČSD ? . Bratislavu navštevujem nie päťkrát do roka, ale cca. osemnásťkrát do roka súkromne a približne rovnako často služobne, takže prakticky som v Bratislave skoro každý týždeň.
Okrem toho som toho názotru, že vyjadrovať sa môže každý, podstatné je, či dotyčný hovorí k veci alebo nie a nie to, či je rodený Bratislavčan (po tom, čo tam jeho rodičia boli nakomandovaní z nejakej ÚR).
Du.nč.o. nie je zrovbna môj favorit ale prečo by mu do toho nebolo nič? Keby sa každý staral len do toho, do čoho mu PRIAMO niečo, tak sa môžeme ísť pásť. Keď ťa niekde na ulici budú znásilňovať, mám ich nechať, lebo "do toho ma nič"?
1) Skús zájsť (spolu s Ámosom) na začiatok diskusie. Tem sa diskutovala možnosť vytvorenia buspruhu a nie parkovacích miest ? . Takže ja hovorím o získaní priestoru pre buspruh a ten zmenou parkovania z pozdľžneho na šikmé rozhodne nezískam.
2) Tá poznámka semrovala k tvojmu vyjadrovaniu na téma WinXP vo Vario2LF+, to so žiadnym parkovaním ani výjazdom z Pankúchovej nič nemá . Inak na dodržianvani pravidla "5 m pred hrancou križovatky, zastávklou MHD a priechodom pre cohdcov" existujú také šikovné zábrany, možno zhliadnuť v západnej Európe.
Teraz som nepochopil, čo má unifikácia vozového parku spoločné s tým, či niekto má alebo nemá v lepšom stave električky? Nezávisí to náhodou od fin. možností? A Brno a ich električky by som rozhodne neprezentoval ako vzor, aj keď sú čistejšie.
Neviem, tak detailne sa o to nezaujímam. Najmä tam teraz už sú aj 25Tr, jazdia v spoločnom turnuse a medzi dielenskými a šotoušmi nastal obvyklý odpor k tomu najnovšiemu, čo je k dispozícii - predtým bolo "Fuj 22Tr, zlaté 15Tr", teraz je "Fuj 25Tr, zlaté 22Tr" ? .
Preložil som si to správne, v origináli je tam CLOSER. S neajkými tými americkými a na export do tých smerov určenými autami som sa už stretol a vždy tam bolo CLOSER.
Konkrétne celé znenie je OBJECTS IN REAR VIEW MIRROR ARE CLOSER THAN THEY APPEAR. Nie osm síce učitaľ angličtiny ale jazykovú školu mám a najmä prichádzam s americkou aj britskou angličtinou denne do pracovného kontaktu.
ved to je jasne. Bratislava je uplne specialny pripad, tu je to uplne zle.. Ja som len chcel povedat, ze vzdy je co zlepsovat, a teda aj v Brne. To, ze je Brno lepsie ako BA je samozrejme.
tu sa jednozacne ukazuje, ze unifikacia vozidloveho parku nie je samospasonosna. Bratislava ma len par typov elektriciek aj napriek tomu je brnensky vozidlovy park v ovela lepsom stave ako ten bratislavsky.
"Dobre vieš, že bašty Rómov sú na Gemeri, Spiši a Above, dosť ich je aj na Šariši, Horehroní a Pohroní.... tam je koncentrovaná väčšina Sl. Rómov... to sú aj miesta s vysokou nezamestnanosťou." - Zabudol si Záhorie.
Aha, takze nezamestnani ludia nie su integrovani. Zaujimave zistenie. Takto som sa este na nezamestnanost nepozeral.
"Keď stretneš 10 Rómov, chceš mi povedať že 7 z nich je dlhodobo zamestnaných, prispôsobivých, so stabilným bývaním a rodinou, ktorú sú schopný uživiť?" skutocne obcan integrovani do spolocnosti musi byt dlhodobo zamestnani (chudaci "biely" ludia na po celej republike medzi 40-62 rokov a to najma zeny.) Zaujimave je tiez zistenie, ze pokial clovek nema vilu a byva v tom na co ma je tiez neintegrovani a taktiez velkost prijmu hovori o tom ako je clovek integrovani. Cim dalej tym mam vacsi pocit, ze si len sprosti rasista.
A ak budes robit co i len jeden konkurz na pracovne miesto, tak potom sa mozme porozpravat o prisposobivosti a neprisposobivosti obcanov. Zrejme ty sa nikdy nebudes citit blbo, ked sa ta zena spyta do telefonu, ze ci pre mna nebude problem, ze je Romka. Ty jej hned povies, ze je to problem. Ja som citil ako posledny spinavec a hanbil sa za mojoritnu spolocnost.
Ano verim, ze 70% romov je integrovanych. A utvrdzuje ma to, ze clovek byvajuci v Ziline, v panelaku zarabajuc v terbars KIA Motors, ma tri deti je povazovany za snedeho Slovaka a nie za Roma.
Najviac som sa bavil na jednej zenskej. Biela ako ja, z vyjadreni rasista ako prase, zistila ze bola dana na adocpiu a manzelia. Olasski cigani (ano presne takych ako si ich predstavujes, 150kg muz aj zena na krku hruba zlata retaz), ju vyhladali. A zrazu sa jej zrutil svet a zistila, ze je "len" ciganka. Dovtedy zena s pracou, bez deti a byvanim u adoptivnych rodicov zistila, ze je ciganka a ja som si len povedal: Bozie mlyny...
Viac sa na tuto temu bavit s tebou nebudem. Nackovi veci clovek aj tak nevysvetli.
heh z tej stranky som napocital 27 typov elektriciek. Tomu sa hovori unifikacia voz. parku.. A o tom, ako to musi byt ekonomicke, ani nehovoriac.. Hlavne pri opravach elektriciek, musi byt sranda, ako sa objednavaju rozne nahradne diely, a hlavne, ako sa skladuju a ci v tom je poriadok ?
Ale na druhej strane uznavam snahu o nizkopodlaznost, a jednotny nater vozidiel..
rád by som veril tomu čo mi píšeš, ale tie smajle mi tam pripadajú tak, že skôr to berieš odľahčene, že tu kreslím fantasmagórie. Ak nie tak ma to teší ? Neviem prečo by mali cez Gagarinovu donekonečná premávať trolejbusy, hlavne keď tá ulica nie je nafukovacia, BUS pruhy tak tam vôbec sú, tak sú asi tak rešpektované ako na Šancovej. Preto riešenie preferencie dopravy vidím v električke, ktorá by mala trať oddelenú od ostatnej dopravy, teda by bolo nemožné sa dostať do koľajiska (resp. bolo ale asi tak ako na Karloveskej, Vajnorskej, že auto skončí v násype a konečná). Akurát keď si spomeniem na cestu L26 v Brne tak ma napadá, že by bolo super keby existovala trolejbusová linka P. Biskupice - Vlčie hrdlo - Domové role - Prievoz - Tomášikova - ŽST Nové Mesto - Riazanská - OD Slimák, ktorá by spájala všetky električkové trate idúce do východných častí mesta.
Len to, že raz to tam stojí inokedy nie. Neviem, ako si to definujú, keď raz tam majú zastávku, inokedy nie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
1) Skús zájsť (spolu s Ámosom) na začiatok diskusie. Tem sa diskutovala možnosť vytvorenia buspruhu a nie parkovacích miest ? . Takže ja hovorím o získaní priestoru pre buspruh a ten zmenou parkovania z pozdľžneho na šikmé rozhodne nezískam.
2) Tá poznámka semrovala k tvojmu vyjadrovaniu na téma WinXP vo Vario2LF+, to so žiadnym parkovaním ani výjazdom z Pankúchovej nič nemá . Inak na dodržianvani pravidla "5 m pred hrancou križovatky, zastávklou MHD a priechodom pre cohdcov" existujú také šikovné zábrany, možno zhliadnuť v západnej Európe.