Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: m@rtin #133692:
určite to bude tento, pretože som si písal s jedným vodičom z DPP a on mi to povtrdil ?
Reakcia na: superstar #133673:
samostatný Lamač nebude, veľmi pochybujem, že by na referendum v BA prišlo aspoň 50% obyvateľov 🙂
Re #133682 luky133: "urýchli nástup, ale zníži počet miest na sedenie" - takže nič pre DD ?
Reakcia na: vlado13 #133694:
Práve pre to ma znepokojuje fakt, že s NSMHD, resp. podzemnou dráhou sa uvažuje tak, že dosť to kopíruje trasu električky. Keď už by sa malo budovať niečo na báze podzemnej dráhy, rozhodne by to podľa mňa malo byť v takejto trase : Vrakuňa - P.Biskupice - Cint. Ružinov - Prievoz - AS - Kollárovo nám., alebo Americké nám. - Hl.st. - Kramáre - Patrónka - Vojenská nemocnica - TESCO Lamač - Dúbravka, teda tam kde zatiaľ ekologická doprava neexistuje a autobusová má silnú frekvenciu alebo trolejbusová nepostačuje a električkovú trať nemožno zaviesť. Navyše pri Cint. Ružinov alebo v tej oblasti by mohol byť terminák P+R+prímestské SL linky, tie by sa nemuseli trepať cez Prievoz na AS, ale ľudia by si hromadne prestupovali na metrolinku do centra, tak by okrem ľudí Vrakune, Ružinova a P.Biskupíc metro zaručene používali aj ľudia dochádzajúci zo smeru Šamorín, DS,...
Reakcia na: no.ev.di. #133671:
je to asi z viacerých dôvodov,
1. ak by nemala trčať v zápchach s autami, musela by mať samostatný koridor, čo by to narobilo s autodopravou, je jasné,
ak by bolo dostatk miesta na samostatný koridor pre električku, asi už dávno by sa boli zriadili vyhradené bus-pruhy a k trčaniu v zápchach by nedochádzalo,
2. vedenie vnútornými pruhmi by bolo spojené s takmer neriešiteľným umiestnením nástupných ostrovčekov a dilemou priechodov pre chodcov - riadené vs neriadené a problematickými ľavými odbočeniami
3. vedenie vonkajšími pruhmi by bolo spojené s tolerovaním pravých odbočení a prípajaní čiastočným súbehom s líniou električky, najmä v miestach križovania s diaľnicou,
4. odbočenia z Popradskej na Vrakúnsku, z nej na Uzbeckú a ďalej na Kazanskú v parametroch vyhovujúcich pre električku by si vyžiadali veľké stavebné zásahy, tento úsek je ukážkou toho, koľko problémov môže neskôr narobiť jedno zbrklé rozhodnutie bez dostatočnej predvídavosti a nadhľadu,
5. samostatnú kapitolu by predstavovalo vybudovanie otočky,
6. ak by aj toto všetko už bolo "vyriešené", zostáva ešte určiť miesto napojenia na existujúcu sieť a priviesť trať na Gagarinovu, ani zdanlivo jasná trasa po Prievozskej nie je bez úskalí, odhliadnuc od projektu Twin City a jeho časových a priestorových faktorov, križovatka pri centrále VÚB musela prejsť "omladzovacou kúrou", ak by to malo byť napojené na Šaf. nám., Dost. rad by čakala opätovná prestavba, že by to "zamiešalo karty" na Šaf. nám. ani netreba zdôrazňovať,
napojenia v iných miestach skrývajú rovnaké alebo ešte väčšie úskalia, dôsledky na organizáciu dopravy a nároky na financie
Reakcia na: m@rtin #133692:
Ak si tam všimneš, tak vonkajšie panely firma neponúka a preto to musí od niekoho nakúpiť. A ten niekto je (žiaľ?) EmTEST.
Odbavovací systém by měl být snad od této firmy
http://www.jkzsim.cz/cz/dopravni-systemy/
Reakcia na: luky133 #133682:

3 dveřové 12 m Sory by snad měly do Prahy přijít od příštího roku. Pokud vím, požadavek Ropidu na 12 m autobusy jsou 3 dveře od 1.1.2010. Uvidíme.

Odbavovací systém ještě není úplně 100% jistý. Tady bych také nepředbíhal...

A klimatizace? Ta opravdu v nových autobusech i v tramvajích není, což považuji v 21. století za peachovinu. Faktem je, že VŘ na nové autobusy je tak variabilní, že když se rozhodne DP v roce 2012 odebrat třeba patrové Sory na vodík s klimatizací, bude je mít.
Reakcia na: S499.1023 #133679:

Pokud vím, jedná se o JKZ Olomouc
Reakcia na: TeBeCe #133688:
Tak to je znak, že sa ide prerábať ? ? ? Naposledy som našiel spomenutie prerábky tu: http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11021338&p1=51337 Ale ďalej sa už informácie rozchádzajú, že podľa niektorých médií sa ide obojsmerne podľa iných len smer mesto. ?

Re #133687 Solider: Pokiaľ viem má len tepelnú. ?
Reakcia na: luky133 #133686:
vcera malovali prechody na karloveskej smer mesto. zajtra ich asi odfrezuju ?
Reakcia na: luky133 #133685:
Ako si spomenul, hluk z motorovej veži je neskutočný, tam nie je žiadna akustická izolácia?

#133684 Nodes: Rád by som vedel, koľko zaplatila firma EMtrest agitujúcim pracovníkom v Prahe.
Podľa plánu sa má začať zajtra opravovať 800 metrov dlhý úsek Karloveskej takže ak sa bude (nakoľko mesiac o tom už nie je ani slovo) tak môžete očakávať asi mierne kolóny v tomto úseky a som zvedavý kam dočasne presunú zástavku 32. Ale ako tuším nakoniec sa nejako nebude opravovať. ?
Reakcia na: Solider #133683:
Veď občas cez tieto horúčavy jazdím domov s 32 a viem aké je to tam. A vždy aj keď nie je teplo nerád sedím vzadu lebo to tam hučí viac než v Tam-Buse. ? Ono kebyže sa DPB dohodne do Tedomov sa dá miesto strešných vetrákov dať klíma, otázne je či sa to dá nakoľko tie slúžia aj ako únikové východy...
Reakcia na: m@rtin #133674:
DPP to s emtrestom celkom isto nemysli vazne...
Reakcia na: luky133 #133682:
Bratislava má tú škodu, že si do tých dvadsiatich prenajatých Tedomov nezajednala klímu do salónu, v tom autobuse sa v tomto teple nedá existovať. Ten, kto stál za tým autobusom, by som pripútal dozadu k motorovej veži, kde by mu okrem neskutočného tepla pálilo slnko cez presklený strešný vetrák.
Reakcia na: m@rtin #133674:
Myslel som, že Praha zvolí radšej 3 dvere. Síce takto urýchli nástup, ale zníži počet miest na sedenie. Odbavovací systém ani nekomentujem. Ale zase závidím moderné autobusy, aj keď osobne sa teším, že v niečom sme aspoň trochu predbehli Prahu a to v tom, že naše nové kĺbaky (snáď) budú mať celovozovú klímu a Pražský DP pokiaľ viem, nemá nejako veľa klimatizovaných autobusov. Pri 720ks sérií by som myslel už aj do budúcnosti nakoľko aspoň 8 rokov budú jazdiť. ? Ale predpokladám, že zariadenie autobusov sa dá doupraviť pre ďalší počet x kusov, alebo už nie a nemôžu neskôr pridať aj klímu keď nebola v tendri?
Reakcia na: m@rtin #133674:
super displej ? ?
Reakcia na: Martin Fundárek #133676:
Dakujem za info, poslal som email o ktore sa jedna.
Reakcia na: m@rtin #133674:
Tak DPhlmP se definitivně zaprodal M-trestu ? ?
Reakcia na: hoppusmark01 #133670:
Ono to až taká hlúposť nie je. Ak sa roptyľuješ 3,14čovinami, tak to môže odsúvať riešenie dôležitejších vecí.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.