Reakcia na: Ike #133445:
k bodu 1)
Síce tiež pravda, Tak na "Zlato-Pieskovej radiále" by sa vymenila konečná v mojom návrhu M6 s L12. No neviem, skladov je tam plno. Ja čo som tam šiel terajšou L2 a 4 (do OC Palace) tak sa mi nezdala byť príliš vyťažená. No šiel som poobede. Možno by tam stačilo len ráno zahustiť trocha interval. Však ani teraz tam nieje o veľa vačšia kapacita až nad kapacita. Tam by chcelo nejakú linku posilovú špičkovú.
2) -myslel som nadjazdy tam kde je to realizovateľné samozrejme. Rači by sa dali spraviť tam je dosť miesta. V Karlovej vsi ani netreba už robiť tam už aj sú - Napr pri obratisku Karlova ves.
3) - Metrolinky som myslel že by stáli na všetkých zastávkah -leda ak by sa vybudovali niekde predjazdné koľaje -čo je ale nákladné... Jedine Metrolinka sa líši v tom, že má výraznejšie hustejší interval a je to vlastne hlavná nosná linka.
Metrolinky interval 6minút v prekladoch 2 minúty. Doplnkové linky 15-20 minút a menej kapacitné vozy.
no.ev.di.
L1 : Janíkov dvor - Jantárova cesta - medzi diaľnicou a Viedenskou cestou vjazd pod zem - Šafárikovo nám. - Poštová - Hodžovo nám. - Hl.st. - Račianske mýto - Trnavské mýto - Trhovisko - za Jégeho výjazd na úroveň terénu - Ružinovská - Ružinov (3/3/3//6)
L3 : Dúbravka - Harmincova - pred zimným štadiónom vjazd pod zem - TESCO Lamač - Vojenská nemocnica - Patrónka - za križovatkou výjazd na úroveň terénu - Pražská - pred Sokolskou vjazd pod zem - Hl.st. - Kollárovo nám. - AS - za križovatkou s Košickou výjazd na terén - Prievozská - Gagarinova - Cint. Ružinov - vjazd pod zem - pokračovanie cca v trase trolejbusových liniek na Kazanskú (3/3/3//6)
L4 : Dúbravka - Karlova Ves - za Chatam Sófer vjazd pod zem - zst. Nový most - odbočka na Zochovu - Hodžovo nám. - Americké nám. - Trnavské mýto - za križovatkou výjazd na terén - Zlaté piesky / ŽST Nové Mesto (3/3/3//6)
L5 : Karlova Ves - za Chatam Sófer vjazd pod zem - zst. Nový most - Hviezdoslavovo nám. - Americké nám. - Račianske mýto - výjazd na terén - ŽST Vinohrady - Rača (3/3/3//6)
L9 : Ružinov - za Jégeho vjazd pod zem - odbočka na Košickú - Dulovo nám. - AS - SND - Šafárikovo nám. - odbočka na Hviezdoslavovo nám. a spojenie s traťou L5 - pokračovani k výjazdu za zst. Nový most na terén - pri Lafranconi odbočka a vjazd pod zem - ZOO - Slávičie údolie (konečná v podzemí)
Viem, že sa do Slávičieho údolie počíta s trolejbusom avšak viesť trolejbus zo Slávičieho údolia po nábreží súbežne s električkou je volovina, keď tam už jedna elektrická trakcia je. Trolejbus poslúži ako spojenie KV - Slávičie údolie - Patrónka / Tichá - Mudroňova.