Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #132946:
V Rumunsku si niekedy bol???
Reakcia na: Solider #132941:
Pitcho, ty blbetschek, veď tých komunistov si tu ešte nedávno ospevoval.
A keď sa niekto nasťahuje do miestas bez infraštruktúry, je to jeho problém, nie developerov.
A radšej budem, keď zanikne celá MHD, ako by mal nejaký samozvaný spasitěľ sveta typu Pitcho alebo Beagle posudzovať komisionálne oprávnenosť mojej cestya autom.
Reakcia na: Ámos #132945:
Áno, áno, taká lokomotíva radu 263 dorazí ďaleko, preďaleko do rakúskeho vnútrozemia a ešus s kúrením 1.5 kV/3 kV tiež...
Reakcia na: Ámos #132944:
A to, že ne-RIC-ové vagóny nemajú kompatibilné napájanie (RIC nemajú prakticky žiadne vozne pre vnútroštátnu prevádzku), vyrieši Ámos s Big Domovníkom nejakým manažovaným projektom® ? . Rakúske vozne budú jazdiť na ZSSK a opačne presne tak ako dodnes - na medzištátnych vlakoch a nie pre blaho šotoušov.
Reakcia na: Ámos #132933:
Po slovensky vratná jednotka, fokusovač benefitov.
Reakcia na: no.ev.di. #132913:
Aby sa chudák pes pokakal od zúrivosti.
Reakcia na: no.ev.di. #132910:
Havíkov nenávidený otec pre zmenu raz hrdinom?
Reakcia na: MiroBA #132850:
Ty tu hlavne neustále prezentuješ to, že si celkom mimoriadny hlupák bez štipky hanby, ktorému ani trochu nevadí, že sa prezentuje ako stále väčší truľo.
Reakcia na: Ámos #132902:
Ámos, ty nie si len obyčajný hlupák, ty si duševný mrzák.
Reakcia na: M3go #132891:
Netrep trubkoviny a vygoogli si, čo je to prejazdný profil.
v novinke "Presmerovanie 91, 93, 98, 99 v Petržalke počas Rally Bratislava (25.7.2009)" neni chyba pri linke 98?
"Linka 98 medzi zastávkami Smolenická a Lúčanka pôjde cez Šintavskú ul., Jantárovú cestu a Lietavskú ul., pričom zastaví na zastávkach Holíčska, Šintavská a Strečnianska."
ako moze ist na lietavsku? mala by pokracovat po jantarovej na zastavku LUCANKA a nie na lietavsku ulicu ?

tu je aj mapa, kde by mala byt cervena farba presmerovana trasa 98. pochopila som to spravne? ?
http://213.215.107.200/fotoalbumy/265/208/mf_265208854_f5298125dcdb8ba81d94ab35332b060a.jpg
Reakcia na: IGIs #133040:

Okolí, neokolí. To se prostě nedá počítat. To by mělo Tokio 40 mil obyvatel.
V pražské aglomeraci také žije 2,5 milionu obyvatel (Praha + Středočeský kraj), je zde na 150 000 VŠ studentů a asi 250 000 lidí tu má přechodné bydliště (tedy nejsou občany Prahy).
Reakcia na: 2xT3SUCS #133038:
co si tu videl ked tak pleštíš oci? ?
Reakcia na: luky133 #133037:
http://sk.wikipedia.org/wiki/Bratislava - v okolí Bratislavy (vrátene BA) žije cez 547 000 + 200 000 (študenti, pracujúci...), len škoda, že sa to neráta do počtu obyvateľstva, pretože každý napíše miesto trvalého bydliska, nie ale Bratislavu a tým pádom sa to ani do štatistík moc neráta ?
Reakcia na: no.ev.di. #133035:
850 851 asi nie ja som jednu ale 2roky do zadu videl ako pracovné vozidlo.
Reakcia na: Ámos #133036:
A len dodám, že cez pracovný a školský deň sem dochádza podľa predpokladov okolo 200 000 ľudí. Ale neviem čo je na tom pravdy možno keď sa počítajú aj ľudia na intrákoch.
Reakcia na: m@rtin #133034:
Len by som ta upozornil, ze v Bratislave sice nebyva 1,2mil ludi ale 425.000 no tito byvaju na 368km2 zatial co Praha ma 496km2.
Dalej najvacsi zamestnavatelia su v Bratislave na jej okraji a do Prace sa tu bezne jazdi cez cele mesto. No to kde sa nachadza mesto Bratislava nedovoluje viest linky v drvivej vacsine inak ako cez centrum. Aj napriek tomu je dost liniek, ktore centrum obchadzaju.
Reakcia na: Papyr #133032:
Som zvedavý dokedy chcú takto po 10ks modernizovať osobnú dopravu. Viem, že sa to nedá zvlášť v týchto časoch, ale na druhej strane, keď nebola kríza, všetci sa tvárili spokojne, robili sa len rekonštrukcie starých vozňov na nové a to bolo všetko...a vzhľadom na to, že dnes sa "šetrí" tak, sa asi prd nové na Slovensko vo väčšom počte dostane.

Mimochodom to fakt sú motoráky radu 850 a 851 už v šrote?! ? ?
Reakcia na: Peon #133023:

Papyr už víceméně odpověděl. Jen bych doplnil, že milionové aglomerace nemohou mít klasický systém přestupního uzlu někde ve středu města. O městech typu Plzeň, Hradec Králové, Prešov, ale i Brno a určitě i Bratislava se dá říci, že většina lidí pracuje v centru a dojíždějí z okraje města. V Praze je běžné, že lidi dojíždějí odevšad kamkoliv, proto nelze síť naplánovat tak, aby všichni jeli přes centrum. To by se za A neúměrně protáhla jízdní doba a za B by kapacitně linky přes centrum nepobíraly. Takže linky 136 nebo 177 lze chápat i jako linky, které mají za úkol odlhečit již tak přetíženým linkám metra.

V Praze se dají autobusové linky zařadit do tří kategorií:
NAPAJEČE - linky jezdí z okraje města k metru. Mají účel odvézt lidi co nejrychleji na metro. Jsou zde linky i s intervalem 2 minuty (200 Bohnice-Kobylisy metro v kloubech), ale i linky s více jak 20 minutovým intervalem jezdící do okrajových částí města.
VYMETAČE: Doplňují napaječe k metru a jezdí většinou v delších intervalech a proplétají se sídlišti, kde k nim existuje krátká docházková vzdálenost. Prostě napaječe jezdí po hlavních ulicích v krátkých intervalech s přímou obsluhou metra, zatímco vymetače jezdí po těch okolních ulicích (151).
TANGENTY: Linky skrz celé město viz. výše - linka 177 v kloubech 76 minut dlouhá trasa 36 pořadí, dále 136, 195, 139, 183, 240, 225, 174 atd.

U tramvají se dá řící, že většina linek jsou tangenty, například linka 10 má trasu dlouhou 80 minut. Linka 22 při svých 68 minutách dlouhé trasy a intervalu 4 minut má 40 pořadí.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.