pre ňu ale platí čas = peniaze a práve preto sa služobné autá prideľujú, aby zamestnanec získal väčšiu mobilitu... niekedy je nevyhnutné (napr doručovateľ, technik IT a pod.) niekedy menej...
Väčšina ľudí čo má služobné autá má aj splnomocnenie na jeho používanie v súkromí teda môže ho využívať na rôzne aktivity bežného života a nepoužíva sa teda len na služobné cesty. V dnešnej dobe sa na služobné cesty letí pokiaľ ide o väčšie vzdialenosti.
Keď je to firemné auto, tak sa logicky používa aj (alebo skôr hlavne) na služobné účely. Čiže sotva môže celý deň stáť na parkovisku kdesi na periférií....
vzdialenost medzi zastavkami bola taka neprekonatelne dlha ze si nemohol ist pesi? alebo si masochista a citis sa dobre medzi spotenymi ludmi?
na semafore skocila cervena zrovna ked siel autobus? co si to ten semafor dovolil... kludne napis kde je ten zbytocny semafor... ktore semafory su nastavene tak ze pred vozidlom mhd skoci cervena? ja viem len o "zelenych vlnach" a dynamickych krizovatkach ale je mozne ze nieco mi uniklo...
(tymto nechcem obhajovat stav aky tu je ale tvoj prispevok mi pride naozaj dost hlupy...)
na margo tohto ti poviem, že raz na linke 20 hradil ten viedenský MAN... pustená klíma, dovolím si tvrdiť, že aj zbytočne kapacita voľná (ale bol to ZV), no ale konečne som si pripadal ako v civilizovanom meste... a normalne bolo vidno aj na ľudoch, ako si uvedomili, že je klíma, tak sa pousmiali
.
nuž ale klíma v BA je preci neefektívna...
Vcera som isiel bratislavskou MHD jednu jedinu zastavku.. Dosiel mi totalne napraskany autobus, ledva som sa dostal dovnutra, jednou nohou som stal na jednom schode, druhou nohou na druhom schode (cize nic prijemne). V autobuse teplo jak svina, spoteni ludia, no a na tej kratkej ceste medzi dvoma zastavkami dr.nuty bratislavsky semafor, na ktorom naskocila cervena priamo pred autobusom.. Na tomto semafore sme stali asi dve minuty (cize dve tretiny jazdnej doby medzi zastavkami bolo statie na semafore), samozrejme ta cervena bola uplne zbytocna, ziadne auta nam nekrizili cestu, ten semafor tam je cely zbytocny, no a za tieto dve minuty som sa uz pekne potil aj ja, a bol som stastny, ze z toho autobusu mozem vystupit.. Preto sa pytam, kto normalny, kto vlastni auto, bude v BA jazdit s MHD v takychto podmienkach? Ked vsetky semafory su tak "super" nastavene, ze cervena naskoci priamo pred vozidlom MHD? S nulovou preferenciou MHD? Odpoved: nikto..
A hlavne by ma zaujímalo, keďže väčšina takto dochádza na firemných autách, ako by to vnímali oni. Či by im šéf povolil nechať to auto odstavené na P&R, alebo na nejakom podobnom odstavisku... ?
Aj toto je jeden z dôvodov, ďalší dôvod je ten, že oni sa nebudú trepať 20 - 30 minút v preplnenej emhádečke, nebudú si môcť ani sadnúť a budú stáť pri každej vŕbe. Ani sa im nečudujem, že radšej kysnú vo firemnej Octávii v kolóne..
to netvrdím, bol to len príklad Možno im je len nepríjemné prísť do práce a smrdieť ako dobytok, len preto, že DPB (a zrejme aj iní dopravcovia) tvrdí, že klíma je neefektívna ?
H9N9 Dunčova chrípka? Prečo by mal developer riešiť infraštruktúru? to by mala hádam obec, ktorá ponúka developerovi miesto na realizáciu výstavby s tým, že cena sa navýši a rozráta medzi developerov... no vieme ako to u nás funguje...
Lenivý ísť vlakom? Poviem ti jedno... moja takmer každodenná relácia trvá autom 35-45 minút, autobusom 1,5h a vlakom by trvala 2h s množstvom pešej chôdze... k tomu mám momentálne kožné ochorenie, kedy sa nesmiem spotiť... takže áno, vyvážam sa sám autom... pretože v okolí BA nemáme jedného schopného dopravcu...
P&R bude naozaj zbytočné, pokiaľ sa dopravcovia nespamätajú a prestanú konať zvykovo... (prečo 21ka jazdí po ceste II/505 45kmh?? keď MPR tam je 70?)
Mimochodom, veľa vecí, príspevkov a pod, záleží od EÚ, ktorá rozdáva financie podľa oprávnenosti... keďže jediný BA kraj má HDP v PKS rovnaké ako priemer pôvodnej EÚ15ky, a ostatné oblasti (západ, východ, stred) sú na úrovni Rumunska, tak preto uprednostňuje všetko okrem BA... avšak mali by sme byť vďačný a netváriť sa ako známe "zdochla mi koza...", pretože, na výber sú dve možnosti - buď dostane príspevok zvyšok SR bez BA, alebo nikto... čo je lepšie?
Ja im v ZA a KE tie vlaky prajem... nestáli SR ani korunu, tak prečo sa nad tým vôbec pozastavujeme?
K těmto soupravám se proto plánuje také úprava 10 lokomotiv řady 263 a nákup dvou nových elektrických lokomotiv. Celková cena této zakázky se odhaduje na 1,9 až 2,4 miliardy slovenských korun, včetně pořizovací ceny souprav. Nejnovější informace přitom naznačují, že s vratnými soupravami by se cestující mohli setkat nejdříve v širším okolí Bratislavy, včetně vytížených spojů Bratislava-Trnava. Pro ZSSK by taková dislokace navíc umožňovala vyrovnávat výkony regionálních vozidel ÖBB, s čímž má dopravce v současnosti potíže. Po odmítnutí strojů řady 754 z rakouské strany teď vozbu spojů na trase Bratislava - Vídeň přes Marchegg zajišťují mimo motorových vozů výhradně lokomotivy řady 2016 Herkules. V souvislosti s elektrifikací této trati se ovšem nejednou mluvilo o možném odprodeji několika strojů řady 1014 pro potřeby ZSSK. http://www.zelpage.cz/clanky/obnova-vozoveho-parku-zssk-prichazi-nove-kolo
no tak som to niekde cital, ale ci je to pravda alebo blud uz neviem. Vozne ZSSK by mali jazdit v reichu a OBB u nas.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
http://www.zelpage.cz/clanky/obnova-vozoveho-parku-zssk-prichazi-nove-kolo