Načo vojenskú službu? Polovica vodičov podľa mňa nemala.. No vodičák najprv B v 18tich, potom c alebo d, to sa da tiež spraviť hneď, potom niekde zohnať potvrdenie o praxi vo vedeni vozidla c alebo d a potom este kurz na trolejbus. Myslim, že keď chceš na električke, tak nemusíš mať tú prax, ale mňa by električka nebavila. Keď tak, trolejbus. A len par krat do mesiaca
To by nebolo zle, to by som bral!
Napr. pocas prazdnin studia VS by som bral jazdit na nejakych linkach! ale myslim, ze to by si musel mat za sebou zakladnu vojensku sluzbu a vodicak na taketo stroje!
A ktej trolejbusovej 49ke, to bude, akoze chodit aj cez Patronku obojsmerne? To znamena, ze tam musia natiahnut draty!
A nevies kedy tak bude?
Dá sa aj v DPB brigádovať? Lebo keď budem mať dotatočný vek, prax atď., veľmi rád by som si zajazdil na nejakých trolejbusoch, dúfam že dovtedy 21Tr a 22Tr.
Moja posledná služba bola 212/2, 14. 7. 1994. Je to krásna práca ale živiť sa ňou nechcem. Teraz rozmýšľam, že by som si brigádnicky zajazdil v Pardubiciach alebo v Hradci Králové.
I.
Hmm, tiez ma tato diskusia uz stve. M@rtine - mas tam par nepresnosti, ale vcelku to sedi.
Ale uz ma nebavi debata na tuto temu. Som sem napisla moje poznatky z cesty a som myslel, ze nieco okolo toho podiskutujem(e), ale zda sa, ze to nikoho nezaujimalo, ze inde to moze funguovat a ako.
Andy: igorko uz dlhsie robi mimo oblast dopravy (ak mam spravne info)
Teda poviem vam, je mi z tohoto tu smutno, ani pomaly nemam dojem, ze som na dopravnej stranke. Jeden musi stale davat najavo, ze sme blby narod, alebo minimalne sproste mesto; druhy zase pre zmenu musi hladat vinnikov vsade, len nie u nas. Nemohli by ste sa radsej zamerat na hladanie prostriedkov ako to tu zlepsit a nie travit cas nekonstruktivnymi hadkami?
A ked ZSR regionalne rozdelis, ako zabezpecis ich prepojenie? Je to to iste, ako keby mala vzniknut celoslovenska siet zo sukromnych prepravcov, kde jeden chce nieco ine ako druhy chce nieco ine ako treti ako... To sa neda! A tie podmienky, resp. zmluvy by museli byt spravene fakt dobre, co, ako sam uznas, na Slovensku nie je mozne. A financovanie sa tym nejako extra nezjednodusi.
Ak si sa bal, aby tu nebola takato diskusia, tak si mal vsetky prispevky odignorovat a nie pisat taky dlhy prispevok. Ale mne je to jedno, je to tvoj cas.
Ako sa divate na buducnost zeleznic? Ja to vidim asi takto:
Prokopovic jednanie nezmeni a vyhodia ho z funkcie.
Zatrasie sa mozno aj stolicka predsedu vlady, toho, ktory kedysi vystudoval Prevadzku a ekonomiku zeleznicnej dopravy.
Namiesto Prokopovica pride este "kompetentnejsi" minister.
Odborari poseru co mozu a peniaze (pretoze nevedia, co je to ucelovo viazana dotacia) pouziju na blbosti, inak povedane, spreneveria.
Pendolino teda nebude.
Za spreneveru penazi tiez nikto vysetrovany a trestany nebude.
Zeleznice budu nadalej nepruzny moloch s nulovou uctou k zakaznikom a 2/3 zbytocnych ludi.
Vacsina lokalok aj tak zanikne.
M@rtin, J, Igorko: kedysi som sa pokusil napisat objektivny rozklad cesko-slovenskych vztahov. Je na horeuvedenom linku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr