Reakcia na: Emo #132161:
Pokiaľ viem, tak na to územie Petržalka tak či tak pripravuje územný plán zóny, momentálne je to pozastavené, čakajú práve kvôli zapracovaniu definitívnej verzie NS MHD (otázne je, kedy sa dočkajú ? ). Tým pádom by sa tá zástavba mohla nejako rozumne regulovať, aby povedzme tých výškových budov nebolo priveľa. Ak je to tak, odpadá aj argument, že električka znamená masívnu urbanizáciu, nakoľko prostredníctvom ÚPZ to môže m.č. Petržalka ovplyvniť.Avšak nie som si istý, keďže Petržalka City, podľa ich webstránky, už podala žiadosť o územné rozhodnutie.
Bubak
Treba si všimnúť v článku slovíčka "prenajatých", "dočasnú výpomoc", "Nové autobusy však z dôvodu zrušenia tendra doteraz neprišli" atď.
Neviete aká bola presná zmluva medzi BA a BB? Možno to bol prenájom práve do konca Júna 09 (śkolského roka, LOL) . Kto vie, pri tých informáciach čo spoločnosti dávajú by som sa nečudovať ak by bol nad tým menší otáznik. Samozrejme, pre verejnosť.
Autobusy môžu nahradiť iné v BB, prípadne sa môžu predať inde (nie som BBfil, ale niekde som narazil, že nejaké prímestské tuším C954 skončili v Prahe, ďiaľkové sa tiež niektoré rozpredali, niečo aj zdedil SAD Zvolen).
Ak by o ne mala BA záujem, myslím, že si ich mohla kúpiť. Veolia Transport Nitra si tak kúpila 4 Karosy B952E (dve jazdia vo Slovnafte a zvyšné dve prvé si zatiaľ docela úspešne na MHD v NR). Prenajaté mala 3 (oficiálne, toľko bolo zaradených do premávky) Karosy B741. I tie sa vrátili do BB (teda jedna určite 035BM, 036BM skončila rozobratá v Nitre a 033BM je N/A).