Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Emo #132103:
jasné, že exhibicionistu kaliho ?

Re #132115 Jezo: z toho prvého linku - "...jeho pokračovanie pod zemou a pri rozchode koľajníc 1435 mm" to mi niečo pripomína - žeby hovorca pribrzdeného ministerského súdruha?

Re #132132 Petto: nočáky nemajú na znamenie všetky zastávky? a keď má byť na znam. pre 88, tak ju ani nemali stavať alebo dať tam priamo do CP, že určené 3 spoje ráno a popoludní, v nadväznosti na začiatok/koniec pracovnej doby GIB zastavujú na RTG...
Reakcia na: Vladimír #132128:
Len je zaujímavé, že na DD sa vozokm nájdu vždy a, že sa už dávno nič nezdôvodnilo poklesom objednaných výkonov, ale vždy len nedostatkom vozov a vodičov.
Reakcia na: no.ev.di. #132124:
Čakalo sa na výstavbu NDS.
Reakcia na: ivanbuto #132136:
Teda to som aj ja trochu zúžil... nielen od toho, ale aj od riešenia peších, cyklistických trás, a cieľavedomého uprednostnenia takýchto foriem dopravy pred automobilovou... v BA podmienkach podľa mňa zatiaľ veľmi otázne.

Určite má ten projekt však väčší mestotvorný potenciál ako mnoho iných, a pozitívum je, že zástavba má byť situovaná pozdĺž osi verejnej dopravy (električky).

Zeleň by však podľa mňa tiež mala byť riešená pomerne veľkoryso.
Reakcia na: Puki #132091:
Ja si myslím, že niektorí ľudia bojujú proti električke, lebo majú inú predstavu o riešení dopravy, iní preto, lebo nechcú výstavbu okolo Chorvátskeho ramena, a ešte iní zo svojich osobných dôvodov.

Verím, že zástancov električky je tiež dosť, a môžu aj oni prísť s vlastnou iniciatívou za električku (navrhoval tu niekde nižšie Mikimaus.)


Ako pozorujem aj z tohto fóra, Petržalčania, aj tu prítomní, ktorí podporujú električku, sa rozchádzajú v názoroch na urbanizáciu priestoru okolo trate. Takže len sa rozprávajte ďalej.

Pre pripomenutie, tu je ten projekt:
http://www.petrzalkacity.sk/
Reakcia na: hoppusmark01 #132109:
Zväčša súhlasím... ale pripomínam, že to "nezaťaženie autami" nie je vôbec také isté, závisí to napr. aj od počtu parkovacích miest.
Reakcia na: no.ev.di. #132108:
Dunčo, zase trepeš od veci, skomolil si v príspevku asi tri rôzne témy.

Aké 100-stranové posudky? Každý väčšé projekt musím prebehnúť konaním EIA (posudzovanie vplyvov na životné prostredie), ktoré je ale aj tak v tunajších podmienkach zväčša formálne. Potom je územné aj stavebné konanie.

Čo sa týka výstavby, myslím, že práveže sa o výstavbe hovorí v BA viac ako dosť, len často s protichodnými názormi, najmä čo sa týka dopravy - MHD, cyklistov, peších, IAD.
Reakcia na: Emo #132087:

Ty si teda iný mudrlant:
1. Definuj "rôzne ochranárske združenia".
2. Definuj rozvoj. Lebo rozvoj je všelijaký, napr. aj River Park je rozvoj.
Reakcia na: S499.1023 #132116:
Vidím, že si vytočený, a čakal som, kedy ma oslovíš, ale neviem, či sa dá rozumne reagovať na Tvoj takmer hysterický príspevok. BAO sa nevyjadrovalo k električke, čo som Ti už viackrát tlmočil. Táto iniciatíva, čo sa vyjadrovala, sa volá "ZEED", netuším, kedy vznikla a kto všetko je jej členom, ale v slobodnej spoločnosti môžu vznikať hocijaké iniciatívy, či sa to niekomu páči alebo nie.

Ako vieš, ja osobne podporujem električku do Petržalky, s tým, že ale určite trvám na transparentnosti čo sa týka financovania a všetkých aspektov, t.j. aby mala verejnosť vo veci jasno.
Neviem ci sa to tu uz spominalo - ale nova zastavka Rontgenova bude pre L88 a N80 podla CP na znamenie ?
Reakcia na: no.ev.di. #132127:
máš pocit, že ten kĺbový bus na 86 s 12-min. intervalom bol využitý? čo iné ako SORky by si na 66ke chcel? tie SORky sú tam akurát, a čo sa týka intervalu, možno okrem rannej špičky by som v tom problém nevidel...myslím, že je vidno, že tade nejazdíš.
Reakcia na: no.ev.di. #132129:
ČO pomeniť? Zredukovať nejakú linku v inej časti mesta?
Reakcia na: Vladimír #132128:
dačo sa mi marí... a tak keď napr. na L41 došlo k predĺženiu trasy tak to by padlo tak zaťažko dačo pomenič aby nedošlo kvôli predĺženiu trasy k oslabeniu intervalu?
Reakcia na: no.ev.di. #132125:
O objeme objednaných vozkm si už počul? 🙂
Reakcia na: kacka #132126:
už som si spomenul - Maximiliána Hella ? ale počas prázdnin majú viac voľných vozov tak neviem prečo by to mal byť poobede problém keď ráno tam je tiež 15min. Oproti minulosti keď tam každých 12min premával klbák na L86 a teraz 3-4 spoje robené 9.5 SORkou sú teda zas opačným pólom zvrátenosti MHD v BA. Rovnako sa DPB ulakomuje na linku 41, kde zrazu 40min interval neprekáža. Hoc tam nejazdím, tak mi to nie je ľahostajné aj tak.
Reakcia na: no.ev.di. #132125:
66 ma vzdy problemy dodrziavat cas. na trase ma asi najviac semaforov a plnych krizovatiek zo vsetkych liniek. takze to asi nebude chyba DP
DPB je na tom s krátkymi vozidlami tak zúfalo, že aj udržať poobede na L66 interval 15min je tak zaťažujúce? ?
Reakcia na: AAA #132120:
A čo zabránilo výstavbe Jantárovej cesty v plnej miere?
Reakcia na: AAA #132120:
To že je plánovaná neznamená, že je aj vhodná. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.