Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Emo #132087:
Bratislava otvorene má infiltrovaného o. i. aj Domovníka.
Reakcia na: TeBeCe #132078:
Čím môžeme mať za dokázané, že Vlado Dulla (tu a inde vstupujúci ako vlado13) je ŠKODCA verejnej dopravy v Bratislave a zaslúži si byť uvrhnutý do achtu.
Bratislaváci, trošku vás pohnevám. ?

Dva páry fotiek z používania Van Hoolov v NR.

NR-149EZ
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3647010413/

NR-332EZ
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3656671009/

NR-331EZ
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3656440021/

NR-541EZ
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3657464612/

Sú to krásky, v poludnajšej špičke ich môžete vidieť v centre aj 3 za sebou. Ale tak, až také skvelé za nie sú z môjho pohľadu. ?

ps: Taká "historická" na záver, Karosa B732 NR-180AP http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3674536209/
?
Reakcia na: kecho #132099:
Počkaj, Ty si myslel Kaliňáka ako fešáka Huberta? Ja že Kadnára... ?
Reakcia na: All1111 #132074:
Dosť pochybujem, že by cesta od EUBA na AS cez zastávku Prístavný most trvala 30 minút a mala 20 km (údaje z CP).

Re #132087 Emo: Lolo momentálne bojuje proti zástavbe v priestore medzi Hálovou, Rusovskou cestou a Chorvátskym ramenom.
Reakcia na: no.ev.di. #132097:
Pretože sa dlhé roky čaká iba na električku a s tým spojenú výstavbu cestnej komunikácie.
Investori čakajú... http://www.petrzalkacity.sk/index.php?act=oprojekte Na zbytok blbosti v príspevku no comment
Reakcia na: Emo #132090:
fešák Hubert by s tým nájmom asi mohol mať len veľmi málo spoločného, jedine že by jeho ľudia nepustili bystrice na diaľnicu 😉
Re #132094 kacka: no veď napísali "smerom" ku OD 🙂 takže keď vieš, kde je OD, tak vieš, ktorým smerom budú rozkopávať cestu ? a možno to nakoniec potiahnu až po Kamenné 😉
Reakcia na: Emo #132089:
Ten "znalec" býva kúsok odo mňa a neviem čo mu tak prekáža na tej električke. Neviem prečo by nutne s električkou musela prísť urbanizácia okolo Chorvátskeho ramena. Všetko je na magistráte ako sa rozhodne naložiť s územím okolo Chorv. ramena. Podľa mňa by jednoznačne mala byť vydaná uzávera na stavbu akýchkoľvek polyfunkčných objektov alebo obytných objektov v jeho blízkosti. V temer celej dĺžke ramena s výnimkou úseku Markova - Technopol kde je cyklotrasa a nejak sa podarilo upraviť breh ramena, je starostlivosť o rameno minimálna. Na Vlasteneckom nám. je v ramene taký humus, že ? Čo sa týka zelene, tak oblasť medzi ramenom, Gessayovou a Rovniankovou až po Technopol je bez údržby (rastie to na divoko) pričom keby sa tam vybudovali malé chodníčky a nejak organizovala starostlivosť o zeleň, mala by Petržalka druhý Sad J. Kráľa. Avšak stále tam sú vykopané jamy pre pôvodnú dráhu metra a navyše medzi kostolom na Tupolevovej a Rovniankovou je Chorvátske rameno stále prekryté betónovými panelmi ? už mohlo konečne dakoho napadnúť, keď tam je postavený kostol aby dali tie panely preč a postavili tam odbočku z cyklotrasy medzi Kauflandom a Technopolom na Tupolevovu. Ale keď rozumné nakladanie so zelenými plochami a ich ošetrenie vyzerá tak, že ich mesto radšej dá zabetónovať než si tam predstaví električku v prírode.
trochu neskor, ale predsa
Električka K2S #7111 obdržala novú celoplošnú reklamu na bratislavské Kultúrne leto a Hradné slávnosti 2009.
http://213.215.107.96/fotoalbumy/256/768/mf_256768736_f127b03a16e7d2c0f7aa6d6bbcf092ee.jpg
Co sa Petrzalky tyka, mesto by malo jasne povedat ze bud moze vybudovat elektricku, alebo nic.. jednoducho odmietat davat peniaze na nefunkcne a zbytocne predrazene riesenia. Bud sa postavi kvalita za fajn cenu, alebo nech si to Petrzalka plati sama. Je to taky problem?
Reakcia na: kecho #132079:
hm tak z tohto vela neviem teda "konkrétne pravý jazdný pruh od križovatky s premostením ku Carrefouru smerom ku križovatke pri OD Tesco." a mame tu hypermarket nie obchodny dom ? ?
Reakcia na: AAA #132077:
Je možné, že aj tam bol dáky Termostav (možno iná prevádzka alebo tak). ?
Reakcia na: Puki #132091:
Ja som pochopil, čo si myslel. Len som spochybnil, či je to ten správny dôvod, prečo zvolávajú tlačovku. ?
Reakcia na: Emo #132088:
Ďakujem ale slepý zatiaľ nie som... Iba som napísal názor prečo vôbec bojujú proti električke, a to nikde nenájdeš. Tlačová konferencia a jej prezentácia je jedna vec a dôvody, pre ktoré ju zvolávajú môžu byť úplne iné. Nepochopil si to skôr ty čo som myslel. Ale radšej si počkajme na tu tlačovku, možno sa dozvieme aj niečo viac. 🙂
Reakcia na: kecho #132081:
: "veď cez prázdniny ich možno ani nebude treba... ale potom od 2.9. sa začne zábava"

A možno ani nie. Možno dovtedy Záhradkár a fešák Hubert vymodlikajú ďalšie predĺženie nájmu. ?
Reakcia na: no.ev.di. #132082:
No ja by som sa nedivil, keby že odtiaľ vietor fúka. ?
Reakcia na: Puki #132085:
"Bratislava - Tlačová konferencia na tému Najväčšia dopravná
investícia v Bratislave je vážne ohrozená postupom magistrátu sa uskutoční o 14.00 h v Malej zasadačke Domu novinárov na Župnom nám.
7 v Bratislave.
Iniciatíva občanov pod pracovným názvom ZEED (Za ekologickú a efektívnu dopravu) s podporou viacerých iniciatív a občianskych združení je presvedčená, že projekt električky do Petržalky, ktorý chce mesto realizovať, ohrozuje územie okolo Chorvátskeho ramena je nesystémový, finančne neefektívny a netransparentný. Nerieši problém dopravy v Petržalke a v Bratislave a navyše ohrozuje vybudovanie skutočného Nosného dopravného systému.
Informujú/Vystúpia: Martin Kugla - Ekonomické aspekty problému a možné čerpanie EÚ fondov (analytik Fair analyses), Vlado Dulla - Investície z hľadiska transparentnosti – požiadavky ZEED na vedenie mesta (odborný konzultant Bratislava Otvorene), Elena Pätoprstá - Možnosti spoločne prijateľného návrhu pre environmentálne aj dopravné riešenie pre zachovanie hodnôt územia Petržalky (OKO skupina zástupcov občianskych združení) a Katarína Šimončičová - Skúsenosti z Paríža (verejné zhromaždenia, hlavné trendy rozvoja európskych miest z hľadiska participácie občanov, dopravy a environmentu)"

Pochybujem. To, o čom píšeš Ty, sa tam nikde nespomína.
Reakcia na: TeBeCe #132078:
Týmto sa mi len potvrdzuje, že rôzne ochranárske združenia sú najväčšou brzdou v rozvoji. A veľmi ma prekvapuje, že v zozname "účinkujúcich" nevidím LoLa.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.