Týmto sa mi len potvrdzuje, že rôzne ochranárske združenia sú najväčšou brzdou v rozvoji. A veľmi ma prekvapuje, že v zozname "účinkujúcich" nevidím LoLa.
Celý problém tkvie niekde inde. Magistrát okrem električky plánuje vybudovať aj štvorprúdovú komunikáciu a dané územie urbanizovať. Vybudovať z toho tzv. "Centrum Petržalky" s jasnými dominantami - výškovými budovami. To je ten dôvod proti ktorému podľa mňa neustále prostestujú, aby sa územie pri Chorvátskom ramene prebudovalo na park a nie na administratívne centrá. A keďže prvým impulzom je električka, ktorá slúži ako dobrá výhovorka pre magistrát tak sa jednoducho bojuje aj proti tejto električke. Nemyslím si, žeby ľudia proti samotnej električke boli ale tu výstavbu komunikácií a polyfunkčných budov si magistrát mohol odpustiť. Ja to vidím tak, že výstavba električky sa stala bojom dvoch skupín za niečo úplne iné. Na jednej strane magistrát, ktorý odmieta postaviť iba samostatnú električku a na strane druhej občania, ktorí radšej ako zastavať to územie sú proti električke.
Tí ľudia aj žijú v Petržalke alebo sa len chcú vystrkovať? Takýmto spôsobom nebudeme mať v Petržalke nič tak nech už láskavo držia jazyk za zubami ? a čo teda vôbec chcú aby premávalo do Petržalky? Nie je to nejaká iniciatíva, ktorú zvolal Mr. Domovník? ?
ale aspoň by sa fešák hubert aj so zahradkarom mohol opäť popretŕčat v TV a robiť ofuky, že ako si to tí Rakušáci predstavujú, že keď to ide v BA, prečo to nejde aj v civilizovanej krajine ?
Re #132056 luky133: ten realitný agent chce to, za čo mu viac zaplatia... ?
Re #132060 X-4390-X: veď cez prázdniny ich možno ani nebude treba... ale potom od 2.9. sa začne zábava
Re #132069 kuko1: a čo takto 37xx, 27xx, 408x ?
Kaslat na petrzku, nech sa tlacia v IK 4xx az do smrti. Tie peniaze nech investuju radsej do sucastnej elektrickove siete, pripadne na spojku do Vajnor, alebo predlzenie do DNV. Mozu sa nakupit nove NP eliny, plne klimatizovane a petrzalka nech si skusa lolove teorie do blba a nadava na stare smradlave busy ?
Bratislava - Tlačová konferencia na tému Najväčšia dopravná
investícia v Bratislave je vážne ohrozená postupom magistrátu sa uskutoční o 14.00 h v Malej zasadačke Domu novinárov na Župnom nám.
7 v Bratislave.
Iniciatíva občanov pod pracovným názvom ZEED (Za ekologickú a efektívnu dopravu) s podporou viacerých iniciatív a občianskych združení je presvedčená, že projekt električky do Petržalky, ktorý chce mesto realizovať, ohrozuje územie okolo Chorvátskeho ramena je nesystémový, finančne neefektívny a netransparentný. Nerieši problém dopravy v Petržalke a v Bratislave a navyše ohrozuje vybudovanie skutočného Nosného dopravného systému.
Informujú/Vystúpia: Martin Kugla - Ekonomické aspekty problému a možné čerpanie EÚ fondov (analytik Fair analyses), Vlado Dulla - Investície z hľadiska transparentnosti – požiadavky ZEED na vedenie mesta (odborný konzultant Bratislava Otvorene), Elena Pätoprstá - Možnosti spoločne prijateľného návrhu pre environmentálne aj dopravné riešenie pre zachovanie hodnôt územia Petržalky (OKO skupina zástupcov občianskych združení) a Katarína Šimončičová - Skúsenosti z Paríža (verejné zhromaždenia, hlavné trendy rozvoja európskych miest z hľadiska participácie občanov, dopravy a environmentu)
Je to zastávka ,,Prístavný most,, na Bajkalskej. Vedľa PSS sa nachádzal areál Termostavu, teraz je to tá nezastavaná plocha medzi Baumaxom a PSS. Zastavovali tam len spoje SAD DS ?
nebola to ČT, ale konkurencia v podobe spoločnosti Mikroelektronika Vysoké Mýto, ktorí mali prístup (vďaka spoločným projektom), takže nešlo o hack ale zneužitie. To sa riešili, spoločnosť toto neskôr stiahla, nakoľko systém presne zistil, komu karta patrila (osoba z ME). Skončilo to ospravedlnením sa (hrozili tu vysoké sankcie). Aj z tohto dôvodu ako protiopatrenie boli zavedené nové bezpečnostné prvky.
V bratislavskom CP SAD 2005/06 (vtedy tam boli ešte všetky linky do BA prichádzajúce) sa zastávka Termostav nachádza, priam až prekvapivo, na linke 201413 Dun. Streda, (Šamorín) – Gabčíkovo – Bodíky – Bratislava. Všetky autobusy zachádzali medzi zastávkami Bratislava,,Dolnozemská ul. a Bratislava,,AS na zastávku Bratislava,,Termostav Jazdná doba medzi nimi bola vždy po 15minút, kilometre si presne nepamätám, ale bolo ich tam požehnane.
Inak to mohli radšej odstaviť tú 7084 lebo je staršia.
-Čo ked má buse transparenty...prečo vlastne odstavili mladší
voz z poslednej klasickej K2 série?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
V bratislavskom CP SAD 2005/06 (vtedy tam boli ešte všetky linky do BA prichádzajúce) sa zastávka Termostav nachádza, priam až prekvapivo, na linke 201413 Dun. Streda, (Šamorín) – Gabčíkovo – Bodíky – Bratislava. Všetky autobusy zachádzali medzi zastávkami Bratislava,,Dolnozemská ul. a Bratislava,,AS na zastávku Bratislava,,Termostav Jazdná doba medzi nimi bola vždy po 15minút, kilometre si presne nepamätám, ale bolo ich tam požehnane.
Zastávku Montostroj som zatiaľ nikde neobjavil.