Inak to mohli radšej odstaviť tú 7084 lebo je staršia.
-Čo ked má buse transparenty...prečo vlastne odstavili mladší
voz z poslednej klasickej K2 série?
Pre tých čo smútia za K2 7086, aj v rozpore z odkazom "7086 dojazdila" -dnes zhruba medzi 17tou a 18tou hodinou som ju videl v premávke pri Blumentáli. Bola na L7 tretie poradie.
Že by si to DPB to s tým odstavením rozmyslel? Nevie o tom niekto viac?
Keď už tu je opäť článok o prepojení Slávičie údolie - Tichá - Mudroňova (http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7248) tak včera som bol pozrieť aj úsek kde by sa mala trať predlžovať cez Staré grunty až na Molecovu. Celkovo jediné čo je treba je nová vozovka, mierne rozšíriť aspoň na dva pruhy (pre každý smer jeden), obrubníky vybudovať aby mala cesta jasné hranice a nejaké tie chodníky, ktoré tam okrem lokality Na Sitine a Vretenová sú. Najväčší problém je kúsok za predĺžením Molecovej (miesto kde sa Líščie údolie spája so Svrčiou ulicou) kde sú nejaké oplotené pozemky, inak hneď za nimi sa cesta rozširuje do viac než postačujúcej šírky. Zastávky zo smeru Slávičieho údolia by mohli byť nasledovne :
1. 440m po komunikácii Staré grunty za internátmi, kúsok odtiaľ sú aj nejaké iné priestory (neviem presne čo) - "Konvalinková"
2. 450m od 1. zastávky - "Vretenová"
3. 300m od Vretenovej, kúsok za ŠD kde sídli PLUS - "Staré grunty"
4. 350m ďalej "Rovnice" - koniec internátneho komplexu
5. o 555m ďalej zastávka k objektom UK "?" - sklady a odbočka k MAT-FYZ UK
6. o 330m ďalej "Svrčia" - blízko sú objekty UK
Viem, že veľa vecí kritizujem a zbytočne. Ale keď sa človek pozrie do iných miest tak vidí, že keď sa dané sľuby dodržujú alebo je aspoň snaha sa niekam posunúť, tak sú výsledky oveľa lepšie.
Tak ako ľudia cestujú priamym spojom 20 min. z Dlhých dielov a z Karlovej Vsi na stanicu, podobne budú 20 min. cestovať ľudia zo Starých gruntov do mesta, hoci aj cez hrad...
Podľa mňa to skončí tak ako to tu niekto spomínal, že sa vybuduje tr. trať, ale nakoľko nepôjde aspoň prvé roky možno cez Patrónku tak tu budú stále jazdiť aj autobusy... Veď linka na hrad by sa dala len využiť na turistiku prípadne ak by šla až na Hodžovo námestie by mala lepšie využitie... Osobne nie som zástanca projektov kde sa musí niekomu zbúrať dom, prístavba domu, garáže atď ako je to popísané v tom 109 stranovom dokumente... Ale zase nepostrehol som v akom vlastníctve sú. Tiež by som nebol rád ak by mi zbúrali dom (ak sú teda v súkromnom)pre rozširovanie cesty... Ale zase je to plus, že sa tam už vopred ráta s trolejbusmi a nie ako na Molecovej, že sa prestavovala a dali sa tam nevhodné stĺpy.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.