Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kacka #131762:
Jediné čo nás môže tešiť je, že máme z K2 historické vozidlá už isté a taktiež plnohodnotnú náhradu za ne. Čo sa však vôbec nepodarilo pri Ikarusoch 28x, tie vyradené sa musia zmietať v (pomyselnom) hrobe, nakoľko sa za ne nepodarilo zakúpiť náhradu... Čierny rám a parte by som dal keď sa na večný odpočinok odoberie voz.č. 1512. Už že na Ikarusy 28x spomíname, ako by sa nám teraz hodili nemajú tie vozidlá ani po "smrti" pokoj.
Reakcia na: Majo #131761:
to si napisal ako parte. uz len cierny ram a par krizov tomu chyba ? (http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7209)
Reakcia na: mato131 #131759:
7086 nebude zošrotovaná, rovnako ani 8133. Viac momentálne prezradiť nemôžem.
Reakcia na: mato131 #131759:
Teda asi ich zachovajú ?
To snáď nie? Prečo #7086 už nejazdí veď bola v omnoho lepšiom stave ako #7084?
Ale chala bohu si ju spolu s #8133 mali zachovať. Ale trčali by v Juráku. Ale, že už dojazidla ? ? ? ? ja sa asi fakt rozplačem ? ? ?
Reakcia na: Majo #131757:
ako atrakcia tam moze jazdit trolejbus na bateriovy pohon. Podla mna je v tej oblasti vystavba trolejoveho vedenia neprijatelna. Aj co sa tyka estetiky, aj co sa tyka zasahu do prostredia pocas vystavby.
Za cenu 1 km trate sa da kupit aj vozidlo aj nejaka "zasuvka" na dobijanie bateriek na konecnej Vojenska nemocnica.
Reakcia na: AAA #131755:
Veď som aj písal, že ekonomické opodstatnenie by to určite nemalo, skôr ako atrakcia, keďže tadiaľ viedla prvá trolejbusová linka v BA.
Reakcia na: Ik #131754:
Veď aj tie 4 petržalské Vrakosy B 732 prešli GO (resp. niektoré aspoň nejakou väčšou opravou), takže neviem, o čom rozpráva... A hlavne tie bystrické 900-ky sú určite v "perfektnom" stave, keď dlhodobo stoja pod holým nebom, väčšinou bez pohnutia...
Reakcia na: Majo #131752:
Po Železnú sú verejného osvetlenia a za Železnou myslím, že už ani tie nie. Ale v súčasnosti, keď alternatívne pohony sú na vysokej ekologickej úrovni, nepovažujem to za účelné.
Reakcia na: MiroBA #131742:
Karosy radu 700 bez GO??? Máš namysli tie 4 Karosy B 732, ktoré sú momentálne na 4.kolóne a jazdia iba v najnutnejších prípadoch??? Lebo iné Karosy bez GO nám nejazdia a kĺbak už vôbec!
Chceš povedať, že B 732-ka je v lepšom stave ako Ik415??? Skús toto povedať vodičom asi by si bol prekvapený ich reakciou!
Priznaj sa...čo si pil...lebo to čo si napísal je teda akože královská volovina!
A v čom je podľa teba prevádzka Karosy radu 900 taká výhodná oproti Ikarusom??? ? ❓ ?
Robi tu dakto nakres Tedomu do popisu vozidiel ??? ak nie,tak sa do toho pustim , kedze mi to jazdi dennodenne pod oknom ?
Reakcia na: ivanbuto #131749:
Ja mám pocit, že tam ani žiadne stĺpy nie sú. Samozrejme, že to vôbec nie je priorita, to len keby sme niekedy náhodou (vo veľmi vzdialenej budúcnosti) nemali čo s peniazmi. ?
Reakcia na: hoppusmark01 #131706:
Neviem načo tam vôbec robiť parkovacie miesta, ak tak maximálne 100-200. Ak tam plánujú robiť tie parkoviská s tým,že chcú ich obhajovať prestupným terminálom na MHD, tak je to volovina. Také niečo ako Park and Ride (P+R) by malo byť na Patrónke už, odkiaľ by som viedol električku cez Pražskú na Hl.st. a do centra. Tým pádom by sa na Pražskej ubrali nejaké jazdné pruhy a ľudia by dávali prednosť električke. Tak by sa frekvencia dopravy na Pražskej znižovala a určite aj na Šancovej a Štefánikovej tým pádom.
Reakcia na: hoppusmark01 #131706:
stavať sa bude, aj keď sa to teraz nezdá ako reálene, čo nie je isté, či stavebníkom bude IPR, alebo niekto komu predá práva po tom, čo ÚR nadobudne právoplatnosť,
súčasný stav je už neudržateľný, prístavbu treba odstrániť, zväčšiť (nahradiť) odbavovaciu halu, vyriešiť prestupy, medzi vlakmi a MHD i MHD navzájom, chce to spoločný terminál, ak by sme ho umiestnili na provrchu (zmena línie elektirčiek), tak hala by asi bola tiež na povrchu, to všetko by sa nedalo bez zakrytia výhľadov na historickú budovu, preto sa myšlienka umiestniť pod zem terminál i novú odbavovaciu halu je pochopiteľná, parkoviská po zemou sú lepším riešením,
rozsah bchodného centra, administartívneho centra i hotela je mierne redukovaný, ale stále veľký, je daný predstavou developera a pravdepodobne budúcich investorov o návratnosti investícií, ak by mali dovolené postaviť výrazne menšie stavby, asi by nešli do financovania stavieb verejnej dopravnej infraštruktúry, ktoré majú po dokončení bezodplatne odovzdať mestu,
zväšiť obratisko busov a T-busov o 50 % by si vyžiadalo mimoriadne náklady, a to tak na povrchu, ako pod zemou, napr. tretie nástupište by si vyžiadalo cca 6 m šírky cesty a cca 4 m šírky nástupišťa, k tomu príslušný príjazd v oblúku, k tomu ešte bezpečný príchod pre chodcov,
Reakcia na: Majo #131696:
A nemuseli by sa tam meniť stĺpy, aby sa dalo nainštalovať trakčné vedenie?

Ja neviem, ale tak momentálne taká trať by bola asi posledná v zozname priorít. Okrem toho by bola aj rentabilnosť asi dosť otázna. Súčasné riešenie podľa mňa celkom postačuje.
Reakcia na: Majo #131746:
xixi ten je smiesny ? ale ja myslela ze my tu taky nemame ?
Reakcia na: kacka #131745:

Ježiš ? ja som puk, som sa kopol. Samozrejme 415.
Ospravedlnujem sa.
Reakcia na: kacka #131745:
Existuje: http://www.ikarusbus.cz/historie/ik315.jpg . On však, samozrejme, myslel Ikarus 415.
Reakcia na: MiroBA #131742:
ikarus 315? to je aky? ja poznam len 415 ?
Reakcia na: MiroBA #131742:
Opatovne ta vyzivam. Viac citaj, menej trep. To prve sa tyka najma irizarovho prispevku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.