Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 5:12 #131518:
12: dufam ze ich neuvidim skor jak moju ?
Reakcia na: m@rtin #131512:
hm to ako jazdi? sak hore neni ziadne vedenie ?
Reakcia na: kacka #131517:
už som orezal sám, ale ďakujem za ochotu ? ak nebudú nejaké fádne, tak si ich budeš môcť pozrieť aj tu na imhd.sk, keď budú schválené
Reakcia na: 5:12 #131516:
12: ja ti ich orezem ?
Reakcia na: richardhudec #131506:
rád by som keby som mal k dispozícií dáky program kde by som ich mohol orezať od zbytočností ?
Reakcia na: m@rtin #131511:
dovolím si tvrdiť, že sklamaní z 14T sú cestujúci. Tzn. ľudia, ktorí si nič neobjednávali, ale na rozdiel od tých, čo objednávali, sa v tom denno-denne vozia...
Tak ma zaujalo par noviniek, co som si dnes vsimol.
Nove zastavky su namalovane na Rusovskej ceste na zaciatku nadjazdu cez zeleznicku trat (pri krizovatke s Kopcianskou). Vedel by mi niekto napisat viac? Bude tam stat len 99, ci aj 88?

A pristresok sa pravdepodobne budoval na zastavke Osloboditeľská smer Raca.
Reakcia na: m@rtin #131512:
Nem zle to vyzerá. Nemám vôbec prehľad ale, jazdí to dakde a ak nie tak kto sa črtá ako záujemca?
Dnes v Ostravě začal Czech Raildays a Pragoimex zde vystavil, jako každoročně, svou novinku. Tetokrát se jedná o tramvaj LF2+. Ta se od LF2 liší tím, že je v přechodu mezi články nízkopodlažní, přestože střední podvozek zůstal hnaný.
http://www.k-report.net/discus/nahledy/295917.jpg
Reakcia na: Ik #131507:

Mohu se zeptat, co dopadlo zle? Kdo je zklamaný? DP Praha i DP Brno si objednaly takové tramvajé, které chtěly. A dostaly je!
Že jsou tramvaje 13T a 14T klasické tramvaje s pevnými podvozky věděl každý. Jaké problémy to bude způsobovat na kolejové siti věděl taky každý. Stejné problémy ne-li větší by byly i s Combinama nebo s Citadisama. Co se týče provozuschopnosti 14T v Praze, je to nejspolehlivější typ tramvaje, který tu zatím máme. Tak nevím, co dopadlo tak zle?

Mimochodem, dokážeš rozeznat alespoň rozdíl mezi 15T a 14T? Došlo ti, že se jedná o diametrálně jinou koncepci pohonů a podvozků? Nebo, co bys navrhoval, aby si Praha pořídila? Pevný podvozky už Praha nechce a tramvaj, která nebude 100% nízkopodlažní taky ne. Zatím nikdo jiný tramvaj koncepce 15T nevyrobil a ještě dlouho nevyrobí. Má tedy snad Praha na výběr? Nebo má neustále modernizovat vysokopodlažní tramvaje a o těch nízkopodlažních stále jen mluvit stejně jako to dělá Bratislava?
Reakcia na: anbis #131497:
Jediný deň, cez ktorý je povolené fotiť v závode VW je deň otvorených dverí. Inokedy je to prísne zakázané a v tomto čase sa to ešte prísnejšie kontroluje...
Reakcia na: richardhudec #131505:
Durkovsky myslel v "dalekohladnom case " ?
Reakcia na: Ik #131507:
teraz neviem co je horsie ci byt sklamany novym vozom 13T/14 T alebo mat v meste nove H ?

btw. Mohlo byt "Porschatko " aj pre nas rozchod 1000 mm ??? lebo 15T viem ze moze byt.
Reakcia na: Petto #131485:
Zatiaľ nie je čo závidieť. Podobný rozruch bol aj pri 13T/14T a dopadlo to viac než zle. Sklamaní boli ako v Brne, tak aj v Prahe.
Reakcia na: 5:12 #131503:
12: ak mas nejake naozaj dobre a zaujimave, tak kludne posli na hudec@imhd.sk ?
Reakcia na: kecho #131495:
v dohladnom case - to sa dalekohladom pozeral??? ?
Reakcia na: klasIK #131429:
Fantastický odkaz, náš dom je tam viackrát. Hľadal som sa aj medzi deťmi na záberoch, ale nenašiel som sa ?
Reakcia na: klasIK #131502:
ja som robil pár týždňov nazad fotky na Východnom, fotil som busy v pohybe a neviem teda ako ostatným čo fotíte vychádzajú fotky, či je trošku vidno, že je autobus v pohybe... Na niektorých fotkách čo som robil na kruháči pri Vajnoroch som sa ale divil, že jak to pekne vyšlo. Zaskočil ma jeden SOR na 56, som myslel, že to bude 65, tak som sa postavil ku kruháču a zrazu pozerám, že 56 tak som rýchlo cvakol a celkom zaujímavá fotka vyšla ako SORka na 56 točí na kruháči a čelom ku mne ☺
Reakcia na: 5:12 #131500:
12: Fotky mám len statické, keď stál na konečnej, keďže za jazdy by bola škoda ho nefilmovať.
Reakcia na: kecho #131499:
Plánuje sa... aj trolejbusová trať do Petržalky cez most Apollo sa plánovala s dovetkom, že najskôr tri roky po dokončení mosta. Asi je pre DPB nepostačujúce to, že linka 68, ktorá tadiaľ premáva jazdí v špičke každých 4-6min (ráno-poobede) a 88 ako jediná linka zabezpečuje celotýždenné spojenie Petržalky s AS (78 premáva len v X a to cez Starý most) tiež v nemalom rozsahu 8/12/8//12 a dovoľujem si povedať, že Solarisy na nej cez špičku nemajú moc čo pohľadávať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.