Tak teoreticky - myslím že kupec by sa na SORky našiel -na východ od SR ? . Napr. taká Ukrajna. Tí tam majú už taký megamix rôznych značiek ad IK 280 až po všakovaké Minibusy pôvodom z Nemecka aj účelom býv. pohrebné vozy.
Otázne je koľko by za to zaplatili a či by sa to oplatilo.
Každopádne by to bolo spestrenie Ukrajinského vozového parku. ?
Onedlho tam bude pravdepodobne pridelený SOR BN 10,5. Inak na linke 30 podľa mňa 9,5-metrové vozidlá stačia, skôr by som povedal, že nestačia na linke 37.
Re #131348 boxcar: Nie, to nie je pravda. Prejazdy z linky 74 na linku 77 neexistujú, iba naopak (t. j. väčšinu služby je vozidlo na linke 77), ale aj to len cez víkendy. V pracovných dňoch sa dosť často stáva, že na linku 77/1 (t. j. celodenka bez akýchkoľvek prejazdov) býva nasadzovaný práve Tedom, čo tiež nepovažujem za práve šťastné riešenie...
Re #131350 fanatikmhd: Som zvedavý, kto by tie SORky kúpil. ?
cisty suhlas.... len preratavane: Sorka ma v rpiestore dveri o nieco mensiu kapacitu nez napr tambusy sola..... to mas cCA 4 LUDI na trojdveraku.....a ideme teraz druhu cast..dlzka...1,5m kratsi voz krat 2,5 metra sirka plus priestor na skusenine kde nik nestoji koli pohodliu to mas akoby 2,2,5 m co mas cca 5m stvorcovych...v bratislave je 5osob/m2 co vychadza 25 osob menej.....ked priratas ludi z priestoru dveri.....to mas 30 ludi..lenze hacik je tu jeden pekny...SORKA ma predpisanu kapacitu 5osob/m2 zatial co tambusy boli robene nenarocnam statom kde sa ratalo 4osoby/m2 a vuala....mas rovnaku kapacitu..cim to je? a sorky vdaka rieseniu interieru este aj posobia mensie nez su......
oficialne maju sor bn 10,5 podobnu kapacitu i rozmery ako "12m" Karosy (su len o 30cm kratšie).
Aj keď optimicky - moj subjektivny pocit - že priestor je v sorkach "menší", stiešenejší..
sorky nechat len na mikrolinky ako je napr aj 41 a jej podobne.......tj staci pre BA asi 20 sorov..a ostatne sorky rozpredat a nahradit AUTOBUSMI tj. vozidla dlzky 12 a viac metrov...hento ani ako zalozak sa poradne neda uzit, ani ako normalny voz na linku...ak si dakto z vedenia mysli, ze TAMBUS 232 A 116 M a KAROSA B732 maju rovnaku kapacitu ako sorkace...a ze bohate staci na linkach s tymito vozmi nahradit ich sorkami...potom zjavne porusi asi zakony fyziky a dokaze hmotu (cestujucich) tedy pevne skupenstvo stlacit miniaturnou silou.....
Neviete niekto načo sa nasadzujú Tedomy aj L77? Nie je to škoda tam dať NP vozidlo ked to vlastne premáva od Slovnaftu do Spalovne? Lepšie by bolo kedy Tedomy dali na L30 miesto krátkych Sorov a tie dať tam, lebo na 77inu postačia bohate.
nejde nahodou do vozovne o 17:10? a nemas to jedno..pokial bude osadka dakto zo "znamych"..tak moznoze sa dockame aj pred vozovnou nejakych kuriozitiek...
Na Rendez bude premávať aj linka H56. Posledný spoj tejto linky má ísť z Rače do vozovne Petržalka o 17.40. Nevedel by mi niekto povedať, na akých zastávkach bude zastavovať v smere z Rače do vozovne?
tak to ako vidím máme ešte menej klbákov v BA ako som si myslel ? ja som čakal, že kríza s klbákmi už začala dávnejšie, ale ako vidím furt to nie je také zlé, keď sóla stretávam sporadicky na linkách, ktoré robia klbáky, s výnimkou linky 74. Keď je pri tom už, nebolo by lepšie klbáky z linky 92 presunúť na iné linky, kde to potreba a robiť linku 92 dočasne len sólami s intervalom 12/30/12//- + určené spoje, na ktoré by sóla postačili, hlavne keď tie pracovné busy na 92 chodia poloprázdne.
kde je pri dostihovej drahe bývalé nástupište liniek 83 a 92?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MiroBA
Tak teoreticky - myslím že kupec by sa na SORky našiel -na východ od SR ? . Napr. taká Ukrajna. Tí tam majú už taký megamix rôznych značiek ad IK 280 až po všakovaké Minibusy pôvodom z Nemecka aj účelom býv. pohrebné vozy.
Otázne je koľko by za to zaplatili a či by sa to oplatilo.
Každopádne by to bolo spestrenie Ukrajinského vozového parku. ?