A čo by sa stalo, keby na K2S linkách premávali kapacitnejšie vozidlá? Alebo je elektrina pre K3S o toľko drahšia ako pre K2S, žeby DPB na tom skrachoval?
ja netvrdim ze to je jednoduche... na to aby tie vozidla mali rozumne trakcne vlastnosti tak je vhodne mat trakcne aj stredne 2 podvozky, takze tam je zmien viac nez dost... akurat ze stale by to asi bola najjednoduchsia cesta ako sa dopracovat k aspon ciastocne nizkopodlaznym kolajovym vozidlam....
To vôbec nie je také jednoduché, že len "rozpojím a vložím strednú časť". Vyžadovalo by si to veľa zásahov do celého vozidla. A hlavne nechápem, keď by si mal miesto K2S K3S, čo by si nasadil na linky, kde doteraz jazdili K2S...
a my na SVK si myslíme, že len u nás idú tzv. lokálky ku dnu ? Dakto tu vyplakával na zrušenou traťou 175, ale keď som si na Google Earth pozrel kadiaľ ide a akými slučkami, tak sa ani nedivím, hlavne keď sú zastávky úplne mimo dediny. Väčšina týchto lokálnych tratí má nevýhody v tom, že sú v najlepšom prípade ich zastávky na kraji dediny a potom neraz aj mimo dediny úplne. Ešte keď som čítal, že úpadok t.č. 175 začal už v 80-tych rokoch keď aj nákladná doprava tam bola v značnom útlme sa nemožno diviť, keď aspoň na ostatných lokálnych tratiach premávajú nákladné vlaky, napr. do cementárne v Rohožníku, tá je zárukou, že trať do Plaveckého Mikuláša tak skoro nezanikne.
beriem, ak je parkovanie kamionov na DD otazkou tohto polroka, ak je to v tesnej blízkosti zastávok MHD, tak to bude dosť kruté, osobne som to nevidel, asi preto, že nechodím tadiaľ neskoro večer,
vodiči MHD by asi nemali trúbiť, ale prostredníctvom dispečingu požiadať políciu o riešenie, ak je tom tak, ako píšeš, príučka by bola veľmi potrebná,
priznávam, že neviem, ktorý z domov je "longital",
o longitali som si myslel, ze je to hudobna skupina (do 2006 pod názvom Dlhé diely) http://www.longital.com/ http://sk.wikipedia.org/wiki/Longital
Re #131283 MatejBA: Lebo cez Kotasove čelá je veľmi zlý výhľad.
Re #131284 Solider: Výzbroj s tým nijako nesúvisí, veď 7304 už nemá Kotasove čelá... Problém bol, ako som už spomínal, práve v tých čelách.
Re #131285 Peto3700: Oplechovanie nemá so stavom rámu nič spoločné.
Čo sa týka 7783+7784, tá mala pred SP už dobre olúpaný lak a nový potrebovala. Takže láskavo si over fakty skôr, než budeš električkové ÚD obviňovať, že niečo robili zbytočne...
NEVYUŽÍVANÉ (ALEBO ZRUŠENÉ) ŽELEZNIČNÉ TRATE NEĎALEKO HAINBURGU
Už dávnejšie ma prekvapilo, že som na www.vor.at nenašiel žiadne spojenie na železničných tratiach:
a; Bruck an der Leitha - Rohrau - Petronell Carnuntum (križovanie s S7 Wolfsthal - Wien)
b; Engelhartstetten - Haringsee - Leopoldsdorf im Marchfeide - Siebenbrunn Leopoldsdorf (križovanie s S80 Marchegg - Wien)
c; Orth an der Donau - Leopoldsdorf im Marchfelde ... (ďalej ako b;)
d; Fischamend /pri Schwechate/ - Schwadorf - Gramatneusiedl (križovanie s S60 Wien - Bruck an der Leitha ...).
Jedná sa o "jednokoľajky". Minule som išiel cez Engelhartstetten (b;) a z auta som videl, že trať je na viacerých miestach zarastená.
Ale tá trať (a;) priamo v Bruck an der Leitha sa mi, na kúsku čo som videl, zdala byť dosť zachovaná.
1; Išli ste niekto niekedy po niektorej z týchto tratí vlakom alebo pešo?
2; Premávajú po niektorej z týchto tratí aspoň nákladné vlaky?
3; Kedy bola na týchto tratiach ukončená osobná doprava - a bolo to kvôli neefektívnosti?
4; V akých intervaloch tam vlaky premávali?
5; Čo sa s nimi plánuje? Definitívny zánik či niektorá z nich je v nejakých plánoch ešte? Lebo k tej (d;) tu pred časom ohľadne letiska Schwechat tuším Valec niečo spomínal...
Ale to nie sú kamióny dovážajúce niečo na stavbu. To sú vodič/i, ktorý/í prídu domov do svojho bytu kde bývajú kamión odstavia aj na noc a keď dostane asi ďalšiu prácu odíde a zase o nejaký čas príde... Takže výnimku určite nemá nakoľko by ju nemal na základe čoho dostať. A čo sa týka výstavby na DD tak odkedy je fin. kríza sa tu takmer nestavia. Dokonca aj komplex, ktorý mal mať 6 domov sa už dva roky tiahne len pri jednom dome a stále nie je dokončený. Na DD sa len dokončujú už začaté domy a tam sa taktiež nedováža tovar na kamiónoch, ale len valníkoch. A preto píšem aj o tých kamiónoch lebo sa hocikedy tak pekne postavia hneď za zástavku... Keď sme pritom ešte keď sa staval oobjekt Longital (teraz je už takmer dokončený) tak boli tam taký dementi, že postavili kamión tak, že zablokovali celý jazdný pruh v tom smere a ešte v neprehľadnej zákrute takže si musel ísť do protismeru a riskovať či nepôjde niečo oproti a ak hej tak, že stihne zabrzdiť... Ináč čo sa mi páči na vodičoch 25Triek je to, že dosť z nich dá najavo svoj "nesúhlas" s takým človekom, ktorý zastane s autom v zástavke denne je tu počuť dosť veľa trúbení a nakoľko 25Tr má taký odlišný klaksón hneď viem čo sa deje ak je to dlhé trúbenie. ?
tie kamiony, ktoré sa pohybuju na DD môžu mať povolenú výnimku zo zákazu vjazdu, táto môže byť povolená až na 5 rokov, pri tak rozsiahlej výstavbe, aká sa deje na DD už roky, je viac ako pravdepodobné, že takú výnimku si zabezpečili viacerí investori novostavieb
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe